Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.441
Bij deze wil ik Rene en heel de XXL crew bedanken voor alle steun die ze mij gegeven hebben! Ik heb TOP vooruitgang gemaakt het voorbije jaar dankzij hun producten.
Gisteren ben ik 2de geworden in de A klasse bij de heren -90 kg NBPF.

Klein voorproefje van de foto(s):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geen dank. Prima prestatie kerel. Gefeliciteerd!

Ik ben benieuwd naar de foto's!
Jammer dat René er zelf niet was (ondanks de sponsoring van XXL Nutricion)

(Ja, ze schreven het fout in de presentatie!)
Meen je niet?? wat een eikels weer.. :(
vraag me af wanneer xxl jou gaat sponsoren je bent goed bezig voor het bedrijf
Dwarf krijgt een mooi kerstpakket :D
Wanneer zijn jullie huismerk bars terug in stock?

Mvg
Hadden er al moeten zijn. Ik hoop binnen 1 a 2 weken.

Superfijn die veranderingen aan de site, misschien is iets als 'laatst bezochte producten' iets ?

Heb in gedachte al een bestelling gezet van €80,- maar heb mezelf beloofd dat ik eerst al m'n tentamens moet halen anders gaat het feest niet door. Leren leren leren :study::study:

Waar blijven de Animal Paks? Zijn al even uitverkocht :p

Wat is nou het voordeel van night protein vs all day protein? Want men beweerd dat bij all day protein ook alles al langzaam opgenomen wordt, dus wat is dan het voordeel van de night protein?

Alvast bedankt.

gisteren bij XXL Nutrition besteld, vandaag mijn pakje gekregen om 16 uur. dat is ongelooflijk snel. heeft nog geen andere leverancier gepresteerd. en dan heb ik zelfs geen verzendkosten moeten betalen. daarom alleen al.

gisteren bij XXL Nutrition besteld, vandaag mijn pakje gekregen om 16 uur. dat is ongelooflijk snel. heeft nog geen andere leverancier gepresteerd. en dan heb ik zelfs geen verzendkosten moeten betalen. daarom alleen al.

Zeker netjes als je in Belgie woont ja! Watvoor spul heb jij allemaal besteld? Ik zit te wachten op mn geld dan ga ik ook een bestelling plaatsen zit te denken aan 2 potten megagrow EAS whey delicious en misschien kilo'tje CCG cookies en cream maja morgen even afwachten hoeveel geld ik krijg(uitzendbureau is altijd moeilijk) en wat dr in de weekaanbieding is

Ik heb zaterdag een bestelling gedaan , en maandag een verzendbevestiging gekregen, verwachtte het pakketje vandaag maar kheb niks gekregen? , toen ik mijn track & trace ging kijken stond er Zending is voorgemeld? , mijn bestelnr is: 78142

Heb onder deze nickname een bestelling gedaan. De eerst ekeer gaf Ideal een fout (error van ABN pagina). Daarna opnieuw de bestelling gedaan, dit keer ging het wel goed. Is ook maar een keer afgeschreven. Neem aan dat het ook staat geregistreerd als een bestelling, mede gezien er maar een bevestigingsmail is gekomen.

naar die Melatonine tabletten ben ik ook wel geïnteresseerd!

Even en kort vraagje: Kalium zit in banaan, waar zit het nog meer in? en verkopen jullie ook gewoon iets van Kalium tabletten ofzo?

Bedankt

naar die Melatonine tabletten ben ik ook wel geïnteresseerd!

Even en kort vraagje: Kalium zit in banaan, waar zit het nog meer in? en verkopen jullie ook gewoon iets van Kalium tabletten ofzo?

Bedankt

Zit ook in tomaten, bonen, melk, aardappelen, etc.

Had overigens eergisteren wat besteld (voor 16:00 :)), heb nog niks binnen en ook geen verzendsbevestiging :mad:
Bestelnr. 78270 :)

Laatst bewerkt:
Zit ook in tomaten, bonen, melk, aardappelen, etc.

Had overigens eergisteren wat besteld (voor 16:00 :)), heb nog niks binnen en ook geen verzendsbevestiging :mad:
Bestelnr. 78270 :)

is normaal; je moet voor 15 uur bestellen dan krijg je het meestal de volgende dag in de bus -> eergisteren na 15 -> vandaag in de bus normaalgezien

is normaal; je moet voor 15 uur bestellen dan krijg je het meestal de volgende dag in de bus -> eergisteren na 15 -> vandaag in de bus normaalgezien

Vanaf vanmiddag betaal je geen verzendkosten meer bij [Link niet meer beschikbaar]! Dit geldt voor Nederland, België en Duitsland!

Vanaf vandaag worden ook alle bestellingen tot 16:00 uur verzonden. Voorheen was het altijd tot 15:00 uur.

:)

Benieuwd wat de nieuwe weekaanbieding is

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven