Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Noshotgun zojuist besteld;)
Kan ik nog via hier zelf een sample kiezen? een energiebooster als het kan!
grtz

Kortingsysteem

Bij XXL Nutrition krijg je op bijna alle producten extra korting! De extra korting wordt als volgt berekend:
  • 5% extra korting bij besteding vanaf € 50,-
  • 10% extra korting bij besteding vanaf € 100,-
  • 15% extra korting bij besteding vanaf € 200,-
De extra korting wordt berekend in het winkelmandje. De volgende producten tellen niet mee in het kortingsysteem:
  • Alle producten van het merk XXL Nutrition
Dit wist ik niet eens, wel jammr dat huismerk er niet onder valt terwijl het mij juist lijkt dat je die zoveel mogelijk te verkopen

Kortingsysteem

Bij XXL Nutrition krijg je op bijna alle producten extra korting! De extra korting wordt als volgt berekend:
  • 5% extra korting bij besteding vanaf € 50,-
  • 10% extra korting bij besteding vanaf € 100,-
  • 15% extra korting bij besteding vanaf € 200,-
De extra korting wordt berekend in het winkelmandje. De volgende producten tellen niet mee in het kortingsysteem:
  • Alle producten van het merk XXL Nutrition
Dit wist ik niet eens, wel jammr dat huismerk er niet onder valt terwijl het mij juist lijkt dat je die zoveel mogelijk te verkopen
Huismerk is al spotgoedkoop.

Klopt, maar toch denk ik dat ze meer winst maken als ze een pot whey delicious verkopen dan als ze een pot syntha 6 verkopen bijvoorbeeld denk je niet?

Is die delicious al niet per definitie goedkoper (en beter)?

Is die delicious al niet per definitie goedkoper (en beter)?

Ja dat wel, maar lijkt mij dat 't gaat om de winst die je maakt, stelvoor op een pot syntha 6 10 euro winst en op een pot delicious 15 euro winst weet ik wel van welke ik zo veel mogelijk zou willen afzetten en niet dan nog extra korting geven op de pot waar je toch al minder winst op maakt?

Ik denk dat ze per stuk minder winst maken op het huismerk eerlijk gezegd.

Ik denk dat ze per stuk minder winst maken op het huismerk eerlijk gezegd.

Zou vreemd zijn, huismerk heeft natuurlijk ook een productie afdeling e.d. maar zou 't vreemd vinden als ze iedereen aanraden huismerk te kopen ipv BSN oid terwijl ze daar minder winst op pakken toch?

Zou vreemd zijn, huismerk heeft natuurlijk ook een productie afdeling e.d. maar zou 't vreemd vinden als ze iedereen aanraden huismerk te kopen ipv BSN oid terwijl ze daar minder winst op pakken toch?

Klopt, maar prijzen van 't huismerk liggen doorgaans ook 'n stuk lager. Kan ook zijn dat het geeneens gek veel scheelt. :o Ach Rene weet het beter denk ik :D

Klopt, maar prijzen van 't huismerk liggen doorgaans ook 'n stuk lager. Kan ook zijn dat het geeneens gek veel scheelt. :o Ach Rene weet het beter denk ik :D

Klopt je moet er de feiten voor weten, bedrijfseconomisch gezien komt t alleen een beetje raar over, mensen belonen als ze niet huismerk spullen boven een betaald bedrag kopen en huismerk spullen niet.

Klopt je moet er de feiten voor weten, bedrijfseconomisch gezien komt t alleen een beetje raar over, mensen belonen als ze niet huismerk spullen boven een betaald bedrag kopen en huismerk spullen niet.

Klopt, maar geen korting geven op je huismerk en (vrijwel nooit) in de weekaanbieding gooien ook.. :D
Al zal Rene ook wel denken; Mijn huismerk is superieur, iedereen koopt dat toch al wel, heb ik geen aanbieding voor nodig... :)

Klopt, maar geen korting geven op je huismerk en (vrijwel nooit) in de weekaanbieding gooien ook.. :D
Al zal Rene ook wel denken; Mijn huismerk is superieur, iedereen koopt dat toch al wel, heb ik geen aanbieding voor nodig... :)

XXL huismerk is top service ook was ook zeker geen klagen van me maar viel me gewoon op ;)
Heb net ff bestellinkje gedaan alleen maar XXL huismerk ;)
2 Potten Megagrow potje EAS 2,5 kg wheydelicous cappucino
Had weer gebeld (ze worden nu echt gek van me) en speciaal voor mij word 't pakketje alsnog vandaag verzonden

ik neem met mijn krachttraining EAS en dan na mijn training peptopower en ga danm 40minuten cardio doen dan rij ik 15minuten na huis en neem een whey shake doe ik het dan goed?

Even een vraagje, in de megagrow zitten ook aminozuren? Dus raden jullie me dan aan EAS voor de training te nemen en megagrow erna?

Terug
Naar boven