XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Waarom wordt six star creatien niet meer verkocht? ik heb hem tijdje gebruikt zit nu in me 2 weken rust maar wilde hem weer een tijdje gebruiken maar hij is weg ?:S komt het nog terug??

Bestelling vanmiddag binnen gekregen.

Alles ziet er top uit! :D

Nog bedankt dat je de XXL t-shirt die ik was vergeten te bestellen er gratis bij hebt gedaan, erg tof van je! :thumb:

Geen long R3 dus sowieso niet handig, en dosis is ook veelte klein om effectief te zijn lijkt mij.

Gisteren besteld, vandaag keurig binnen.
Inclusief gewenste grippad én sample Whey Delicious (Chocolade).
Super service weer! Chocolade was trouwens erg lekker.

Als mijn Whey Bulk op is, wellicht toch een keer Whey Delicious proberen....yummie!

Thanks René.

Rene,
Weet jij wanneer Essential Amino Stack weer binnenkomt in de smaak lemon? thx :)

Hoi René,

ik heb deze week een pot whey delicious aardbei en een sample pack bij je besteld, maar bij dat pakket zatten 2 x Cappuccino en geen Appeltaart smaak. :( Jammer. Die wou ik juist graag proberen...
Ik ga volgende maand nog een keer jullie sample pack bestellen maar hoop dan wel dat die appeltaart er in zit.

spijtige miskoop gedaan aan die no shotgun , pot van 50€ werkt helaas niks :)

Hoi René,

ik heb deze week een pot whey delicious aardbei en een sample pack bij je besteld, maar bij dat pakket zatten 2 x Cappuccino en geen Appeltaart smaak. :( Jammer. Die wou ik juist graag proberen...
Ik ga volgende maand nog een keer jullie sample pack bestellen maar hoop dan wel dat die appeltaart er in zit.

vind je die niet lekker die cappucino:eek:

Nog niet geprobeerd :P Die naam trekt me al zowieso niet maar maybe probeer ik 'm dan wel een keer.

Nog niet geprobeerd :P Die naam trekt me al zowieso niet maar maybe probeer ik 'm dan wel een keer.
In de blender met melk en ijsblokjes. heerlijk :zuip:

stuur mij naar mij, werkt best goed bij mij :D Als het niet werkt kan je er altijd een energizertje bijdoen, of een klein schepje jack3d. Werkt bij mij prima!

Ik drink geen koffie alleen die geur al... maar geloof me die cappucino (met 200-250 ml melk) is echt genieten mijn #1 iig

Ik drink ook geen koffie :P Maar ook geen volle/half volle melk.. alleen magere melk, dus dan is de smaak ook weer heel anders. ;)

no-shotgun vond 'k ook totaal niks waard. enige pwo's die bij mij wat doen:

jack3d
Unleash
en in mindere mate crack

Power van b&f moet 'k nog proberen

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

In de blender met melk en ijsblokjes. heerlijk :zuip:

stuur mij naar mij, werkt best goed bij mij :D Als het niet werkt kan je er altijd een energizertje bijdoen, of een klein schepje jack3d. Werkt bij mij prima!

heb hier zo nog een volle pot no-explode staan. gebruikte er op gegeven moment 5 volle maatscheppen van, deed compleet niks!

Shotgun vind ik best lekker! Is wel andere energie dan jacked of unleash bvb maar dar komt omdat er geen geranamine inzit, verder is het een vrij compleet product..dus al geeft het geen energie, er zit meer in dan alleen dat!

Je kan ook losse geramine kopen. Als je dat 1 capsule bij je shotgun of no xplode doet heb je ook al een heel andere werking.

Hoe komt het dat je je goed voelt door gerenamine?

Are there any specific precautions or additional benefits I should be aware of with NOW IGF-1?

Keep in mind that IGF-1 is a hormone product. Hormone therapy is not an exact science, and you should always consult your physician before taking a hormonal product. Hormone therapy and hormonal supplements affect different people in different ways, so caution should always be exercised. IGF-1 is not a cure-all when it comes to stunted growth or abnormal hormone production. Again, the advice of a physician is strongly urged.

Sinds wanneer mag dit zomaar weer zonder doktorsrecept? of heeft het altijd al gemogen?
En dan natuurlijk the main question: hoeveel zichtbaar resultaat kun je hiervan verwachten?

Hoi René,

Waarom nog een sample pack bestellen? Bij een volgende bestelling vraag je toch gewoon een Appeltaart sample?

Sample pack was voor m'n vriend, maar ik mocht de banaan en appeltaart hebben.. appeltaart zat er dus niet bij :P Vandaar
En wil eigenlijk zelf de andere smaken, m.u.v cocos en chocolade, ook zelf eens proberen. :D

Terug
Naar boven