- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet echt. Maar in Amerika is het inderdaad populair spul, vandaar dat ik het heb toegevoegd.misschien maar ff die humapro proberen v/d week, de amerikaanse reacties op boards zijn best positief!
heb je al reacties van klanten gekregen René?
Appeltaart is inderdaad momenteel de enige sample die we helaas niet op voorraad hebben. Komt hopelijk binnen 1 a 2 weken weer binnen. Cappuccino vind ik trouwens ook erg lekker, en ben niet eens zo'n koffiedrinkerHoi René,
ik heb deze week een pot whey delicious aardbei en een sample pack bij je besteld, maar bij dat pakket zatten 2 x Cappuccino en geen Appeltaart smaak.Jammer. Die wou ik juist graag proberen...
Ik ga volgende maand nog een keer jullie sample pack bestellen maar hoop dan wel dat die appeltaart er in zit.

Komt begin volgende week weer binnen als het goed is.Rene,
Weet jij wanneer Essential Amino Stack weer binnenkomt in de smaak lemon? thx![]()
Ik zie net dat xxl nutrition igf1-sprays heeft toegevoegd.
Ik wist niet dat dat legaal was?
Zou dat echt een nuttige toevoeging zijn aan het supplementenarsenaal?
http://www.xxlnutrition.nl/igf-1-spray/now-foods
).René hebben jullie ook de Serious Mass van optimum nutrition in jullie assortiment?
Zoja wat kost deze?![]()
Rene, is er een kans dat jullie dit ooit zullen opnemen in het assortiment?
http://www.bodybuilding.com/store/now/mel.html
Gezien jullie meerdere producten van now aanbieden.![]()
?Was geen vraag naar. Hele merk gaat eruit.Waarom wordt six star creatien niet meer verkocht? ik heb hem tijdje gebruikt zit nu in me 2 weken rust maar wilde hem weer een tijdje gebruiken maar hij is weg ?:S komt het nog terug??
Bestelling vanmiddag binnen gekregen.
Alles ziet er top uit!
Nog bedankt dat je de XXL t-shirt die ik was vergeten te bestellen er gratis bij hebt gedaan, erg tof van je!![]()
Rene,
vraag over Whey.
Ik ben op zoek naar een die écht gluten-, lactose en melk vrij is.
Welke vallen in deze categorie?
Smaak is niet belangrijk.
De smaak van vanille...whey hydrolisaat...is echt suuuper! Ik had me aan iets bitters verwacht gezien de hydro, maar wow! Eigenlijk de beste vanille van alle soorten vind ikniet te zoet net goed
![]()
spijtige miskoop gedaan aan die no shotgun , pot van 50€ werkt helaas niks![]()
Heb het speciaal op verzoek van XXL atleet Robbert Jan toegevoegd. Volgens hem werkt het heel goed, zeker icm Dipeptides. Hij zal er binnenkort wel een stukje in z'n blog over schrijven denk ik (hem kennende).

In jacked zit 1,3 dimethylamylamine in. dat staat op sommige dopinglijsten. geen idee of ze het ook met een drugstest kunnen zien.René,
ik heb Jack3D besteld, kan ik hiermee in de problemen komen kwa drugscontrole in Belgie?
Drugscontrole op de baan tegenwoordig
groeten!
hadden al binnen moeten zijn. word er een beetje moe van

Welke browser heb je? Tot nu toe vond iedereen het nieuwe menu juist fijner en overzichtelijker.Ik word helemaal gestoord van dat nieuwe dropdown menu op de site. Als je een milimeter verplaatst, issie weer weg. Tevens kun je niet gewoon 'X' intoetsen als je bv naar XXL wilt, maar moet je helemaal naar beneden scrollen en ja hoor, kleine beweging verkeerd, en dan verdwijnt ie weer.
/rant
Welke browser heb je? Tot nu toe vond iedereen het nieuwe menu juist fijner en overzichtelijker.
In jacked zit 1,3 dimethylamylamine in. dat staat op sommige dopinglijsten. geen idee of ze het ook met een drugstest kunnen zien.
hadden al binnen moeten zijn. word er een beetje moe van
Welke browser heb je? Tot nu toe vond iedereen het nieuwe menu juist fijner en overzichtelijker.

Chrome. It's no biggie. Uiteindelijk lukt 't allemaal wel. Moest alleen wat frustratie kwijt
Ik was meer fan van de vorige, maar ja, can't please them all![]()
net me whey binnen gekregen maar is het nou het beste om het voor de training of na de training te nemen?