MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Staat dat niet op de verpakking? ;)

Op niet trainingsdagen bij het ontbijt nemen.
Op trainingsdagen half uurtje tot uurtje na de workout (eerste snelle carbs en dito eiwitten erin, daarna de whey pas)

Als je moet kiezen, liever voor de training.

net me whey binnen gekregen maar is het nou het beste om het voor de training of na de training te nemen?
meningen over verdeeld, maar logischerwijs VOOR de training omdat het toch wel 1-2uur duurt voordat de eiwitten verteerd worden en gebruikt kunnen worden voor spieropbouw.
1uur voor de training dus je shakie drinken

Sample pack was voor m'n vriend, maar ik mocht de banaan en appeltaart hebben.. appeltaart zat er dus niet bij :P Vandaar
En wil eigenlijk zelf de andere smaken, m.u.v cocos en chocolade, ook zelf eens proberen. :D
Als ik jou was zou ik de cocos achterwege laten. Weet zeker dat je em na paar keer niet lekker meer vindt.

ik heb whey isolaat en het staat niet op de verpakking en ik zie de maatschep ook niet. bedankt voor de tips

Als ik jou was zou ik de cocos achterwege laten. Weet zeker dat je em na paar keer niet lekker meer vindt.

Ik heb al meerdere potten coco's op en blijf het een van de betere vinden. Super lekker, zeker als je op die echte stukjes coco's bijt die erin zitten :D

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

ik heb whey isolaat en het staat niet op de verpakking en ik zie de maatschep ook niet. bedankt voor de tips

Het kan allemaal. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de rest van je schema. Als je een half uur voor de training eet hoef je natuurlijk geen whey meer voor het trainen te nemen. Ik zou het persoonlijk direct na de training nemen samen met Dextro Juice Pro.

Bestelling is al binnen?!
Gister na 15:00 besteld, maar toch binnen TOP!
Muts zit lekker!

De Tank top maat XL is toch wel wat klein(strak) maar dat geeft niet!

Vervelend, m'n neefje heeft wat bij XXL besteld donderdag ( wel na 16.00 ) en heeft nu nog steeds niks binnen, ook niks gehad van de postbode dat ie 't gemist heeft. Iets wat we er aan kunnen doen?

Vervelend, m'n neefje heeft wat bij XXL besteld donderdag ( wel na 16.00 ) en heeft nu nog steeds niks binnen, ook niks gehad van de postbode dat ie 't gemist heeft. Iets wat we er aan kunnen doen?

Wat staat er op de track en trace link die je gekregen hebt?

Ordernr. even doorgeven aan Rene of mailen, denk dat mailen sneller is, Rene is de laatste tijd wat minder actief op het forum.

- Ik ga er hier vanuit dat je dus geen track&trace en verzendbevestiging hebt gekregen -

Laatst bewerkt:
Heb er hier met Chrome geen last van?

Welke versie draai je? Hier: 7.0.517.41

Same.

Even mailen naar Rene. Zal sneller gaan dan hier posten. Mss is de postbode zaterdag geweest maar niemand thuis? Of hij kom vanmiddag nog.

Snel en goed

Ik heb al 3 a 4 keer gekocht bij xxl en moet zeggen dat bijzonders van xxl vind ik dat ze heel gauw antwoorden via mail en in topic.
Ook de bijzonder lage geprijsd basic bulk whey vind ik geweldig.
En ze bezorgen snel. Dus kortom geweldig zaak alleen vind ik dat ze basic malto hebben weg gehaald een joden streek.

Ben nog wel benieuwd naar de antwoorden op onderstaande 2 vragen...
Hoe komt het dat je je goed voelt door gerenamine?

Sinds wanneer mag dit zomaar weer zonder doktorsrecept? of heeft het altijd al gemogen?
En dan natuurlijk the main question: hoeveel zichtbaar resultaat kun je hiervan verwachten?
---

Ik heb al 3 a 4 keer gekocht bij xxl en moet zeggen dat bijzonders van xxl vind ik dat ze heel gauw antwoorden via mail en in topic.
En ze bezorgen snel. Dus kortom geweldig zaak alleen vind ik dat ze basic malto hebben weg gehaald een joden streek.
als iets voor geen meter verkoopt moet je het toch in assortiment houden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.554
Ik heb t met internet explorer vond 't ook vervelend
Ik laat er naar kijken. Wie weet kan het nog beter :D
Moet in principe vrijdag verstuurd zijn. Geef inderdaad even het bestelnummer door.
Basic Malto was inderdaad vrijwel geen vraag naar. Oats is trouwens een veel beter alternatief, en lost prima op. Dus waarom zou je malto willen? Die palletplaats benut ik dan liever voor een product wat wel goed loopt. Ik geloof dat daarvoor in de smaak een smaak bulk whey voor is bijgekomen.

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

@ dwarf

tja hoe komt het dat je dronken wordt van alcohol? en stoned van wiet? :D Het is gewoon een stofje dat op je humeur werkt denk ik.

IGF-1 is niet verboden. IGF-1 LR (andere variant) wel. Het verschil is de halfwaardetijd. Bij de spray zal dat iets van 10 a 20 minuten zijn. Door aminozuren (dipeptides)erbij te nemen kan je de halfwaarde tijd verlengen. En dan is het natuurlijk ook interessant voor bodybuilders.

thnx... helder.
:thumbs:

En toch durf ik me pre workout (Nox pump) niet te nemen, bang dat ik op medische keuring word afgekeurd... kijken naar bloed en urine.:(

Terug
Naar boven