XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Waar blijft de melatonine :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.662
Die is verboden in NL. Had het al besteld maar kreeg bericht van de leverancier dat het verboden is in Nederland.

• Like
Waarderingen: h87
Ben ik het mee eens hoor hardkoor en slikken maar... en dat doe ik ook. Ik heb wel eens een natural smaak WMS gehad, en dat was met Whey wel goed te doen.

Whey Isolaat Choco + WMS Lemon vond ik afgelopen zaterdag na de benen training wel wat minder haha :o , met Whey Isolaat Vanille is het beter te doen IMO. Vandaar mijn suggestie.

Het is inderdaad niet echt te pruimen. Maar ik neem eerst mijn wax en daarna meteen de whey.

Melatonine verboden in Nederland?

Is inderdaad gewoon verkrijgbaar bij o.a. de Kruidvat. :rolleyes:
Goed middel tegen jetlag. ;)

Straks voor de allereerste keer whey bestellen. Woehoeew!
Iedereen verwees me door naar jullie dus ik ben er zeker van dat ik tevreden zal zijn! :D

Is het af te raden uberhaupt caffeine te nuttigen als je creatine gebruikt? Of alleen de uren voor/nadat je het inneemt

Is het af te raden uberhaupt caffeine te nuttigen als je creatine gebruikt? Of alleen de uren voor/nadat je het inneemt

Achterhaald.
(gebruik zoekfunctie)

Kijk maar eens naar de meeste boosters: bevatten cafeïne en creatine.

Kruidvat heeft hele lage dosis (zover ik weet) in tegenstelling tot degene die René ging bestellen...

Doseringen hoger dan 0,1mg melatonine zijn verboden in Nederland, dus vrijwel alle melatonine supplementen hebben tabs van 0,1mg.

In Nederland is melatonine in zeer lage doseringen (0,1 mg, het wettelijk maximum voor producten die onder de [Link niet meer beschikbaar] vallen) als [Link niet meer beschikbaar] bij de [Link niet meer beschikbaar] of [Link niet meer beschikbaar] te verkrijgen onder verschillende merknamen of onder de [Link niet meer beschikbaar]. Melatoninepreparaten met sterktes hoger dan 0,1 mg vallen onder de Geneesmiddelenwet en zijn in Nederland uitsluitend op recept verkrijgbaar bij de apotheek. Deze worden in de apotheek zelf gemaakt (capsules 2–10 mg) of bij een bereidingsapotheek (tabletten 1, 3 en 5 mg).[1]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Melatonine#Melatonine_als_geneesmiddel_en_voedingssupplement

Ook die van René zijn dus maximaal 0,1mg. Maar goed, je kunt natuurlijk ook gewoon 3 van die pilletjes nemen, dan zit je al op 0,3 mg :)

Die rene ging bestellen hadden 'n dosis van 3.0mg, namelijk die van NOW foods.

Maar goed, ik importeer het anders wel :D

• #18.674
Die waren inderdaad 3mg. Daar zal het dus aan liggen :D

Wil ik importeren via bodybuilding.com, krijg ik het bericht dat ze het artikel niet kunnen shippen naar NL omdat het verboten is. :fuu:

Dan maar retourtje naar de states.

Net 2x unleash v3 besteld en 2.5kg whey isolaat.:thumb:

Knallen maar!

Morgen ook maar even en knal bestelling maken:D moet ook voor iemand anders bestellen, kan leuk worden :D

Zojuist mijn bestelling binnen. Zat een sample NOXplode bij. kwam mooi uit aangezien ik deze wilde proberen omdat unleash toch wat typisch smaakte. Wellicht bevalt dit beter. Ben heel benieuwd naar de peptopro. Ik hik al drie maanden tegen de 90kg grens aan. Nu weet ik dat ik moeilijk aankom (ook qua vet gelukkig) maar met 6 x per dag eten hoop je het toch te gaan halen en dat is dus nog niet gelukt.

Nu dus ondersteuning van XXL. Een combo van whey delicious, peptopro, CCG, creatine en dus Unleash/NOXplode.

Eens kijken of we vooruit gaan....

• #18.679
Zojuist mijn bestelling binnen. Zat een sample NOXplode bij. kwam mooi uit aangezien ik deze wilde proberen omdat unleash toch wat typisch smaakte. Wellicht bevalt dit beter. Ben heel benieuwd naar de peptopro. Ik hik al drie maanden tegen de 90kg grens aan. Nu weet ik dat ik moeilijk aankom (ook qua vet gelukkig) maar met 6 x per dag eten hoop je het toch te gaan halen en dat is dus nog niet gelukt.

Nu dus ondersteuning van XXL. Een combo van whey delicious, peptopro, CCG, creatine en dus Unleash/NOXplode.

Eens kijken of we vooruit gaan....

Moet goed komen!! :thumbs:

Zijn die XXL handdoeken ook verkrijgbaar in andere kleuren?

bvd

Terug
Naar boven