- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk gain je ook meer met melk, maar in verhouding ook meer vet dan..

Probeer dit anders:
150 gram havermout
1 banaan
50 gram whey
2 grote glazen water
Dan heb je +- 850 kcal, en geen troep als melk. En het is lekker en makkelijk weg te drinken
IGF-1 is niet verboden. IGF-1 LR (andere variant) wel. Het verschil is de halfwaardetijd. Bij de spray zal dat iets van 10 a 20 minuten zijn. Door aminozuren (dipeptides)erbij te nemen kan je de halfwaarde tijd verlengen. En dan is het natuurlijk ook interessant voor bodybuilders.
Oke dat is dan fijn. Natuurlijk kun je ook gewoon droog staan als je melk neemt, alleen heb je er niet zo veel aan.
Ik eet lekker veel vla en boterhammen met hagelslag in de ochtend. Ook lekker veel carbs!
Je eet lekker veel vla en hagelslag in de ochtend en je vindt melk troep, I lol'd.
Maarja, maar weer back OT.

Eetschema blijft goed, dus ook de whey blijf ik gebruiken (en is veel te lekker!).Dacht dat je ff rust ging pakken of blijf je dan supps gebruiken?
@DW heb ook me pot PeptoPro binnen, die kon ik niet aan me voorbij laten gaan!

True! ik vond het heerlijk toen tijdens m'n dieet, net frisdrank.Eetschema blijft goed, dus ook de whey blijf ik gebruiken (en is veel te lekker!).
Ik ga wel wat aan zwemmen / pilates doen, peptopro tijdens sporten is veel te lekker, dus dat blijf ik ook gewoon gebruiken. Boosters neem ik even niet, evenals snelle carbs (vitargo).
---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------
Die exotic fruit is ZO lekker!![]()