Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Tuurlijk gain je ook meer met melk, maar in verhouding ook meer vet dan..

Oke dat is dan fijn. Natuurlijk kun je ook gewoon droog staan als je melk neemt, alleen heb je er niet zo veel aan.

Ik vind het lekker en drink het zo weg, vind het perfect in m'n bulk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.625
Z'n favo 3:
Unleash V1
Unleash V2
Unleash V3
:o

Zo erg is het ook weer niet. Maar Unleash V3 staat zeker in m'n top 3. Andere pre workout boosters waar ik verzekerd ben van een goede training zijn Jack3d, NO Xplode Igniter Shot, NOX Pump Ultralife en vroeger ook Dark Rage van MHP. Maar die is tegenwoordig verboden in NL. Maar nu dus ook Maximize V2.

Volgende week krijgen we trouwens shots binnen van Olimp met 7500mg AAKG. Daar kijk ik nu al naar uit :D

---------- Toegevoegd om 02:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Probeer dit anders:
150 gram havermout
1 banaan
50 gram whey
2 grote glazen water

Dan heb je +- 850 kcal, en geen troep als melk. En het is lekker en makkelijk weg te drinken

Zo ziet mijn ontbijt er ongeveer ook uit:

75gr bulk oats
75gr brinta
60gr whey delicious
1 banaan

Allemaal in de blender. Daarna nog 1 multivit en 3 caps omega 3.

Multivit was vroeger ook onderdeel van m'n ontbijt. Mag het alleen niet slikken naast m'n roa omdat er vitamine A inzit :fuu:

IGF-1 is niet verboden. IGF-1 LR (andere variant) wel. Het verschil is de halfwaardetijd. Bij de spray zal dat iets van 10 a 20 minuten zijn. Door aminozuren (dipeptides)erbij te nemen kan je de halfwaarde tijd verlengen. En dan is het natuurlijk ook interessant voor bodybuilders.

Als ik het goed begrijp: zonder PeptoPro of hydrolisaat (dipeptiden) heeft IGF-1 spray dus helemaal geen meerwaarde vanwege de te korte halfwaardetijd? Als dit pas gaat werken samen met een dipeptiden product word het wel een hele dure grap. In ieder geval veel te duur voor het resultaat wat het opbrengt, want dat zal niet zichtbaar meer zijn.

Ik eet lekker veel vla en boterhammen met hagelslag in de ochtend. Ook lekker veel carbs :thumbs: !

Ik denk dat ik als ontbijt een halve appeltaart + veel appelstroop erop ga doen met een shake van renee offc

Ik neem straks een heerlijk broodje sarcasme :nanner:

Alles weer netjes binnen (aanbieding Peptopro :heart:), en de lief-naar-gevraagde shakebeker. DW gaat met een grote glimlach het weekend in! :D

Dacht dat je ff rust ging pakken of blijf je dan supps gebruiken?

@DW heb ook me pot PeptoPro binnen, die kon ik niet aan me voorbij laten gaan!

Dacht dat je ff rust ging pakken of blijf je dan supps gebruiken?
Eetschema blijft goed, dus ook de whey blijf ik gebruiken (en is veel te lekker!).
Ik ga wel wat aan zwemmen / pilates doen, peptopro tijdens sporten is veel te lekker, dus dat blijf ik ook gewoon gebruiken. Boosters neem ik even niet, evenals snelle carbs (vitargo).

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

@DW heb ook me pot PeptoPro binnen, die kon ik niet aan me voorbij laten gaan!

Die exotic fruit is ZO lekker! :heart:

Eetschema blijft goed, dus ook de whey blijf ik gebruiken (en is veel te lekker!).
Ik ga wel wat aan zwemmen / pilates doen, peptopro tijdens sporten is veel te lekker, dus dat blijf ik ook gewoon gebruiken. Boosters neem ik even niet, evenals snelle carbs (vitargo).

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Die exotic fruit is ZO lekker! :heart:
True! ik vond het heerlijk toen tijdens m'n dieet, net frisdrank.
Was vandaag door m'n pot heen gelijk weer bijgevult:D

Jammer van die isolate overigens ben meer een vanille man wat isolate betreft.

Tijdens het zwemmen zou ik tussendoor wat PeptoPro drinken

Ik heb de peptopro ook maar es besteld samen met een samplepack whey delicious. Ik kan anders toch net kiezen...

Wat ik me afvroeg; Whey Hydrolisaat schijnt een vergelijkbaar produkt te zijn wat net een tikkeltje lager op de ladder staat. peptopro omschrijving geeft aan dat je deze alleen op trainingsdagen hoeft te gebruiken. De Hydrolisaat ook op niet trainingsdagen. Of adviseren jullie de peptopro ook op niet trainingsdagen te gebruiken?

Terug
Naar boven