Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb de peptopro ook maar es besteld samen met een samplepack whey delicious. Ik kan anders toch net kiezen...

Wat ik me afvroeg; Whey Hydrolisaat schijnt een vergelijkbaar produkt te zijn wat net een tikkeltje lager op de ladder staat. peptopro omschrijving geeft aan dat je deze alleen op trainingsdagen hoeft te gebruiken. De Hydrolisaat ook op niet trainingsdagen. Of adviseren jullie de peptopro ook op niet trainingsdagen te gebruiken?

Peptopro is ook nuttig 'smorgens als je opstaat op een lege maag, samen met druivensuiker. Zo krijgt je (uitgeputte) lichaam heel snel eiwitten in zich.

Zo doe ik het al heel lang. Een kwartiertje later kun je dan gewoon eten. Of eventueel een wheyshake nemen en daarna eten.

yo rene, kan die 7 soorten creatine van olimp deze week in de aanbieding? :D En heb ook nog een goede pre workout booster nodig! :D

@ Brutez Unleash niet goed genoeg?

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst, als van deze bestelling het adres kan worden veranderd zou dat erg goed uitkomen. Bestaat deze mogelijkheid? En hoe kan ik dit het best aanpakken?

Groet,
NoSurrender

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst, als van deze bestelling het adres kan worden veranderd zou dat erg goed uitkomen. Bestaat deze mogelijkheid? En hoe kan ik dit het best aanpakken?

Groet,
NoSurrender

Zou ik even snel 'n mailtje sturen met je ordernr er wel bij vermeld.

Hoi René,

Ik heb pas geleden de Waxy Maize besteld, op niks mis met die Lemon smaak... maar als je het mixt met sommige smaken Whey...

Zou het niet handig zijn om hier een natural/neutraal variant erbij te hebben? Dit zou kwa mixen met je Whey wel beter zijn denk ik, dit verkloot de smaak van je Whey niet.

Gr.

DavyO :)

DavyO

Ik heb ooit 'n naturel whey gemixed met 'n andere smaak, dat kwam ook de smaak niet echt ten goede :o Weet natuurlijk niet of dit ook voor Waxy Maize geldt.

Sowieso, h4rdk00r en slikken maar. :)

DavyO

Ik heb ooit 'n naturel whey gemixed met 'n andere smaak, dat kwam ook de smaak niet echt ten goede :o Weet natuurlijk niet of dit ook voor Waxy Maize geldt.

Sowieso, h4rdk00r en slikken maar. :)

Ben ik het mee eens hoor hardkoor en slikken maar... en dat doe ik ook. Ik heb wel eens een natural smaak WMS gehad, en dat was met Whey wel goed te doen.

Whey Isolaat Choco + WMS Lemon vond ik afgelopen zaterdag na de benen training wel wat minder haha :o , met Whey Isolaat Vanille is het beter te doen IMO. Vandaar mijn suggestie.

Ben ik het mee eens hoor hardkoor en slikken maar... en dat doe ik ook. Ik heb wel eens een natural smaak WMS gehad, en dat was met Whey wel goed te doen.

Whey Isolaat Choco + WMS Lemon vond ik afgelopen zaterdag na de benen training wel wat minder haha :o , met Whey Isolaat Vanille is het beter te doen IMO. Vandaar mijn suggestie.
aansteller. ;)
Je hebt wel een goed punt, dextro juice naturel is ook fijner om mee te mixen dan de orange versie. :p

Neem gewoon dextrose, veel goedkoper. Of nog beter, vruchtensap. WMS is niet bewezen beter te zijn, wel duurder.

Rene,

wanneer krijg je de Nos ether binnen?

wat zijn op dit moment de beste creatine producten ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.654
yo rene, kan die 7 soorten creatine van olimp deze week in de aanbieding? :D En heb ook nog een goede pre workout booster nodig! :D
Ik geef het door. Alles kan tegenwoordig!

Groet,
NoSurrender
Kan je het beste even naar orders@xxlnutrition.nl mailen. Ze zijn vandaag erg vroeg begonnen met inpakken, maar misschien ben je nog op tijd.
Hoi René,

Ik heb pas geleden de Waxy Maize besteld, op niks mis met die Lemon smaak... maar als je het mixt met sommige smaken Whey...

Zou het niet handig zijn om hier een natural/neutraal variant erbij te hebben? Dit zou kwa mixen met je Whey wel beter zijn denk ik, dit verkloot de smaak van je Whey niet.

Gr.

DavyO :)
Neutraal is altijd de minst verkochte smaak. Elke nieuwe smaak kost ook meteen een palletplaats, en het staat hier al bomvol. Over een tijdje gaat de whey instant eruit, dan hebben we weer wat meer plaats en mogelijkheden voor nieuwe smaak. Er komt oa een nieuwe smaak All Day Protein.

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Rene,

wanneer krijg je de Nos ether binnen?

wat zijn op dit moment de beste creatine producten ?

Ik verwacht het binnen 1 a 2 weken binnen. NOS Ether is veruit het beste product. Maar SizeOn en Megagrow zijn ook erg goed.

Ik verwacht het binnen 1 a 2 weken binnen. NOS Ether is veruit het beste product. Maar SizeOn en Megagrow zijn ook erg goed.
ARGH, ik kan niet wachten tot jullie het binnen hebben.

Ik heb het gebruikt toen ik het eigenlijk niet zou moeten gebruiken, aka slecht voedings en trainings schema en ook niet op de manier zoals beschreven, alleen als post workout en niet op rustdagen. Maar nu is dat wel goed, ik had nog wat liggen dus gisteren weer eens geprobeerd, maar dit keer als pre-wo booster. Meteen PR's gezet haha.

Als het binnen is neem ik meteen een pot of 3, en dan ook op rustdagen, gewoon eens 2~3 maanden knallen hehe. Echt super spul IMO.

PeptoPro : voor het sporten en na het sporten..

Maar voor de cardio..? Sluit altijd af met 30 min

Nieuwe bestelling om nog meer reclame te gaan maken in de sportschool (ze willen maar niet overschakelen van het merk Maximize...):
Je bestelnummer is: 80243

Maak er maar iets moois van René! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.660
Komt voor elkaar! :D

Terug
Naar boven