MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

oke, hoe kan ik dat dan te weten komen?

Ook maar eens PeptoPro gekocht nu het in de aanbieding was. Ga het gebruiken in de cut, ben benieuwd :)

Het is woensdag... komt die weekaanbieding nog of hoe zit dat... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.708
oke, hoe kan ik dat dan te weten komen?

Mijn persoonlijke mening is dat je HMB het beste in de ochtend en voor het slapen gaan kan nemen. Het beste kan je het ook wat hoger doseren. Bijv.2x3caps.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Het is woensdag... komt die weekaanbieding nog of hoe zit dat... :D

Die komt er zeker! Spannend he ;)

• #18.710
Ik heb ook net nog even een bestelling gedaan met o.a. de PepToPro, Glutamine Peptide Matrix en wat XXL goodies. Die PepToPro kon ik niet laten leggen nu die in de aanbeiding was vandaag voor het laatst... :D Ik ben benieuwd.

Jammer dat de EAS nog uit verkocht is.... want die wou ik eigenlijk ook bestellen en tijdens de training nuttigen :(

• #18.712
EAS komt morgen weer binnen. Ik stuur je net een PM ;)

Die komt er zeker! Spannend he ;)

Weet je ook hoelaat? En zit er nog iets moois tussen? Ik kan niet wachten!

Morgen dus de eas weer op voorraad! :D Dan wacht ik nog even met mijn bestelling. Ik begrijp dat ik dan aan jouw mijn bestellingsnummer moet doorgeven zodat het een "mooi pakketje wordt"?! Heb met mijn komende bestelling de afgelopen maanden voor een kleine €600 eu ingekocht dus ik verdien wel een extra'tje denk ik zo! ;):p

Alle XXL pakketjes worden mooi, ook als je er niet om vraagt ;)

Bij XXL is inderdaad standaard elk pakketje mooi :D Eerste shop die standaard gratis samples bij bestellingen deed :bow:

Weet je ook hoelaat? En zit er nog iets moois tussen? Ik kan niet wachten!

Morgen dus de eas weer op voorraad! :D Dan wacht ik nog even met mijn bestelling. Ik begrijp dat ik dan aan jouw mijn bestellingsnummer moet doorgeven zodat het een "mooi pakketje wordt"?! Heb met mijn komende bestelling de afgelopen maanden voor een kleine €600 eu ingekocht dus ik verdien wel een extra'tje denk ik zo! ;):p

Alle XXL pakketjes worden mooi, ook als je er niet om vraagt ;)

Dat ben ik absoluut met je eens. Ik ben altijd erg te spreken over de afhandeling van bestelling en over de kwaliteit en de prijs van de producten. Ik "quote" rené ook gewoon. :D

blijft een geniaal product, UnleashV3!!!!

Straks voor de allereerste keer whey bestellen. Woehoeew!
Iedereen verwees me door naar jullie dus ik ben er zeker van dat ik tevreden zal zijn! :D

Daarnet ontvangen! Super afhandeling + gratis sample All Day Protein.
Wees maar zeker dat ik bij jullie blijf bestellen!

Terug
Naar boven