MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

xxl, de nox pump bij jou kost 49.95 bij bodyenfit maar 45 word julie prijs verlaagd? want ben van plan een aardige bestelling te plaatsen en elke 5 euro is als student toch meegenomen.

René

Wanneer komen de 'Oh Yeah bars - chocolate & caramel' weer binnen? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.683
Zijn die XXL handdoeken ook verkrijgbaar in andere kleuren?

bvd
Nope, alleen in het wit.

xxl, de nox pump bij jou kost 49.95 bij bodyenfit maar 45 word julie prijs verlaagd? want ben van plan een aardige bestelling te plaatsen en elke 5 euro is als student toch meegenomen.
Ga ik natuurlijk meteen aanpassen. Wij zijn de goedkoopste! :D
René

Wanneer komen de 'Oh Yeah bars - chocolate & caramel' weer binnen? :(
Geen idee, was bij de leverancier ook uitverkocht.

heb net een dikke bestelling geplaatst :)

• #18.686
80379 :d

Zit nu te jeuken van de beta alanine :P... Beta alanine is een van de meest under-appreciated supplementen! Eerste paar dagen is altijd afzien aangezien ik heel gevoelig ben voor het getintel, maar na een tijdje heb je duidelijk paar extra reps :)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor extra creatine pillen die ik er bij heb gekregen! Waardeering is zeer groot.

Ben benieuwd naar pepto-pro + creatine ethyl ester :)

Zometeen maar even mijn bestelling plaatsen maar ik heb 1 vraag: julllie hebben: Maximize V2 nieuwe in het assortiment genomen! iemand al ervaring? of kan ik beter Unleash nemen?

Bedankt

Gaat iets later worden. Wel deze week als het goed is.

Ik zit ook te wachten op die Essential Amino Stack. Ik wil er eigenlijk maandag mee beginnen, denk je dat dat nog gaat lukken of is het pas vrijdag of zaterdag weer op voorraad?

Nu even een vraagje over het gebruik:
- Kun je ipv 10g voor en 10g na de training ook 20g tijdens de training nemen? Is de uitwerking dat nog steeds even goed?
- Wat te doen op rustdagen? Niets innemen of bijvoorbeeld 10g 's ochtends en 10g 's avonds?

• #18.691
80379 :d

Zit nu te jeuken van de beta alanine :P... Beta alanine is een van de meest under-appreciated supplementen! Eerste paar dagen is altijd afzien aangezien ik heel gevoelig ben voor het getintel, maar na een tijdje heb je duidelijk paar extra reps :)
Is een mooi pakketje geworden :D
Bedankt voor extra creatine pillen die ik er bij heb gekregen! Waardeering is zeer groot.

Ben benieuwd naar pepto-pro + creatine ethyl ester :)
Geen dank, PeproPro gaat je zeker bevallen :thumbs:
Zometeen maar even mijn bestelling plaatsen maar ik heb 1 vraag: julllie hebben: Maximize V2 nieuwe in het assortiment genomen! iemand al ervaring? of kan ik beter Unleash nemen?

Bedankt
Volgens mij ben ik de enige tot nu toe die Maximize v2 heeft gehad :D Maar het werkt super. Gedeelde eerste plaats samen met Unleash. Je kan ze ook beide nemen en afwisselen ;)
Ik zit ook te wachten op die Essential Amino Stack. Ik wil er eigenlijk maandag mee beginnen, denk je dat dat nog gaat lukken of is het pas vrijdag of zaterdag weer op voorraad?

Nu even een vraagje over het gebruik:
- Kun je ipv 10g voor en 10g na de training ook 20g tijdens de training nemen? Is de uitwerking dat nog steeds even goed?
- Wat te doen op rustdagen? Niets innemen of bijvoorbeeld 10g 's ochtends en 10g 's avonds?

Ik denk dat het donderdag binnen komt. Maar durf het niet zeker te zeggen. Tijdens de training kan prima. Doe ik zelf ook altijd.

Op rustdagen zou je het direct na het opstaan kunnen nemen. Bij spierpijn ofzo kan je het ook nog tussen maaltijden door nemen. Zorgt echt voor een sneller herstel.

Zo René daarnet grote bestelling gemaakt! bestelnummer is: 80437 Maak je er en feestelijk pakket van? is voor 2 personen namelijk.

• #18.693
Zo René daarnet grote bestelling gemaakt! bestelnummer is: 80437 Maak je er en feestelijk pakket van? is voor 2 personen namelijk.

Mooi bestelling inderdaad, maken we wat moois van :thumbs:

Ben benieuwd wat je van Maximize V2 vind. Laat dat ook nog even weten als je hem gebruikt hebt. Ik ging er in ieder geval lekker hard op! :D

Rene, wat ben je actief de laatste tijd :D

Mooi bestelling inderdaad, maken we wat moois van :thumbs:

Ben benieuwd wat je van Maximize V2 vind. Laat dat ook nog even weten als je hem gebruikt hebt. Ik ging er in ieder geval lekker hard op! :D

Ik had even google er op los gelaten.. kwam niets anders tegen dan: Positieve verhalen!!! :D moet en beuker zijn :). Maar ik zal mijn ervaring ook even delen

Nog en vraagje: Zou je toevallig ook: Orange Oximega van controlled Labs in het assortiment kunnen doen? dat is het enige wat ik eigenlijk nog mis bij jullie:D

• #18.698
Zal het toevoegen!

kun je hmb, creatine, glutamine,dextro en whey allemaal tegelijk nemen :D?

Terug
Naar boven