- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René, weet jij toevalling op de Megagrow op korte termijn nog in de aanbieding komt!
Zou mij persoonlijk niet slecht uitkomen![]()
We maken inderdaad altijd standaard mooie pakketjes. Maar soms maken we ze inderdaad nog mooierWeet je ook hoelaat? En zit er nog iets moois tussen? Ik kan niet wachten!
Morgen dus de eas weer op voorraad!Dan wacht ik nog even met mijn bestelling. Ik begrijp dat ik dan aan jouw mijn bestellingsnummer moet doorgeven zodat het een "mooi pakketje wordt"?! Heb met mijn komende bestelling de afgelopen maanden voor een kleine €600 eu ingekocht dus ik verdien wel een extra'tje denk ik zo!
![]()

Alle XXL pakketjes worden mooi, ook als je er niet om vraagt![]()
Met vrijwel alles zijn we de eerste in Nederland!Bij XXL is inderdaad standaard elk pakketje mooiEerste shop die standaard gratis samples bij bestellingen deed
![]()

Dat ben ik absoluut met je eens. Ik ben altijd erg te spreken over de afhandeling van bestelling en over de kwaliteit en de prijs van de producten. Ik "quote" rené ook gewoon.![]()

Vind ik ook. Zijn we nog steeds trots op!

Mooi zo!Daarnet ontvangen! Super afhandeling + gratis sample All Day Protein.
Wees maar zeker dat ik bij jullie blijf bestellen!

PeptoPro zal je zeker bevallen!Bedankt weer voor PeptopPro. Ik zag dat het in de aanbieding was dus, meteen maar een busje extra besteld.
Geen ideeRené, weet jij toevalling op de Megagrow op korte termijn nog in de aanbieding komt!
Zou mij persoonlijk niet slecht uitkomen![]()

Bestel maar snel danMooie weekaanbieding! 7 soorten crea heb ik om gevraagd![]()
![]()

die Anabolic Amino 5500 Mega Caps
ziet er goed uit is dat te gebruiken samen met hmb, crea?
12 over de dag dat is om het uur ongeveer? maar kan je ook bv 2 in ochtend 2 in avond etc en de rest verspreid ?

ik heb net 2 dozen thuis staan... en heb helemaal geen invloed op de weekaanbieding...Ik wil de oh yeah bars in aanbieding , dwarvenwarrior , pook rené eens voor volgende week de oh yeah bars![]()