MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bedankt weer voor PeptopPro. Ik zag dat het in de aanbieding was dus, meteen maar een busje extra besteld.

René, weet jij toevalling op de Megagrow op korte termijn nog in de aanbieding komt!
Zou mij persoonlijk niet slecht uitkomen :knipoog:

Bestelling is binnen - top levering! :)

René, weet jij toevalling op de Megagrow op korte termijn nog in de aanbieding komt!

Weekaanbiedingen verzinnen ze op de dag zelf hehe. Sowieso komen XXL producten vrij zelden in de aanbieding, kan dus best lang duren.

Mooie weekaanbieding! 7 soorten crea heb ik om gevraagd :D :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.726
Weet je ook hoelaat? En zit er nog iets moois tussen? Ik kan niet wachten!

Morgen dus de eas weer op voorraad! :D Dan wacht ik nog even met mijn bestelling. Ik begrijp dat ik dan aan jouw mijn bestellingsnummer moet doorgeven zodat het een "mooi pakketje wordt"?! Heb met mijn komende bestelling de afgelopen maanden voor een kleine €600 eu ingekocht dus ik verdien wel een extra'tje denk ik zo! ;):p
We maken inderdaad altijd standaard mooie pakketjes. Maar soms maken we ze inderdaad nog mooier :D
Alle XXL pakketjes worden mooi, ook als je er niet om vraagt ;)
:thumbs:
Bij XXL is inderdaad standaard elk pakketje mooi :D Eerste shop die standaard gratis samples bij bestellingen deed :bow:
Met vrijwel alles zijn we de eerste in Nederland! :D
Dat ben ik absoluut met je eens. Ik ben altijd erg te spreken over de afhandeling van bestelling en over de kwaliteit en de prijs van de producten. Ik "quote" rené ook gewoon. :D
:thumbs: :D
blijft een geniaal product, UnleashV3!!!!
Vind ik ook. Zijn we nog steeds trots op! :D
Daarnet ontvangen! Super afhandeling + gratis sample All Day Protein.
Wees maar zeker dat ik bij jullie blijf bestellen!
Mooi zo! :D
Bedankt weer voor PeptopPro. Ik zag dat het in de aanbieding was dus, meteen maar een busje extra besteld.
PeptoPro zal je zeker bevallen!
Geen idee :D
Bestelling is binnen - top levering! :)
Mooie weekaanbieding! 7 soorten crea heb ik om gevraagd :D :D
Bestel maar snel dan :D

K*ttttt, aflevering gemist. Nouja, morgen dan maar.:)

die Anabolic Amino 5500 Mega Caps

ziet er goed uit is dat te gebruiken samen met hmb, crea?

12 over de dag dat is om het uur ongeveer :P? maar kan je ook bv 2 in ochtend 2 in avond etc en de rest verspreid ?

hehe kan je dus ook gewoon 6x2 doen of?

Oh, wtf. Om kwart voor 8 toch nog het pakketje aangeboden gekregen voor de 2e keer. Weer top in orde en de gevraagde crack sample erbij!

Thanks René, top weer.

Volgens mij heeft heel DBB invloed op de weekaanbieding :D

Normaal altijd prima levering. Nu echter vorige donderdag betaald en pas vandaag gekregen. Goed, zat een feestdag tussen dus geen probleem.

Maar mijn bestelling was een pot whey en de beschermende plastiek was er al voor de helft afgetrokken. ???

Terug
Naar boven