Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zit de denken om dit spu lmaar is te gebruiken en dan de Whey Delicious maar wat is de gebruiksaanwijzing>? 2 gr per kilo lichaamsgewicht ofzo?
en hoe gebruiken jullie dit met water of melk?

precies. Smorgens bij het opstaan en na het trainen neem ik altijd 160gram :rolleyes:

87011

Er mogen altijd wat extra samples bij ( pre workouts, of iets anders :) )

Wat was nou de tijd dat je de volgende dag je pakketje kreeg? 16:00 of 18:00 uur...
Ik dacht 18:00 uur maar volgens mij ben ik een beetje in de war.. :D

Zelfde hier man. Die code 41 wil overmacht betekenen dus bedoelen ze de sneeuw mee denk ik. Die mannen zijn niet uitgereden vandaag

Jawel, maandag hebben ze het pakket verstuurd en heb het vandaag rond half 5 gekregen. Wel iets later dan normaal, maar ben al blij dat het toegekomen is :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.332
87011

Er mogen altijd wat extra samples bij ( pre workouts, of iets anders :) )
Kan je het beste voortaan even in de opmerking van je bestelling zetten. Nu lees ik het te laat ;)
Rene, bestelnr. 86745 al de deur uit?
Yep, gisteren verzonden!
welke smaak is die NO Xplode en True Mass als ik morgen bestel? Of kan ik deze kiezen?
http://www.xxlnutrition.nl/no-xplode/bsn
http://www.xxlnutrition.nl/true-mass/bsn
True mass kan je kiezen. No XPlode hebben we alleen fruitpunch, dat is de best verkochte en dus lekkerste smaak.
Iemand enig idee wa ze bedoelen met: lager, of Eingang Differenz ?
http://extranet.dpd.de/cgi-bin/delistrack?typ=1&lang=de&pknr=05227016467198

Bestelling zou normaal gisteren binnen geweest moeten zijn.

Abcya

Zelfde hier man. Die code 41 wil overmacht betekenen dus bedoelen ze de sneeuw mee denk ik. Die mannen zijn niet uitgereden vandaag
Klopt inderdaad. Door het weer kan het 1 dag langer duren. Kunnen we helaas niets aan doen.
Wat was nou de tijd dat je de volgende dag je pakketje kreeg? 16:00 of 18:00 uur...
Ik dacht 18:00 uur maar volgens mij ben ik een beetje in de war.. :D
Alles tot 16:00uur gaat sowieso de deur uit. Maar meestal nog wel later.
Jawel, maandag hebben ze het pakket verstuurd en heb het vandaag rond half 5 gekregen. Wel iets later dan normaal, maar ben al blij dat het toegekomen is :D

:thumbs:

Hee René, waarom raden jullie maximaal 6 caffeine tabs op een dag aan terwijl sommige shops niet meer dan 2 caps per dag staat aangegeven? Dosering van de producten is hierbij gelijk.

Hmm ik twijfel om een zakje te kopen van Bulk Whey :p
Nog maar deze week 100€ whey gekocht dus denk niet dat mijn ouders dit gaan zien zitten :p

Check ff je PM René. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.336
Wegens groot succes blijven een aantal producten een week langer in de aanbieding! Ook hebben we wat nieuwe toppers toegevoegd:

[Link niet meer beschikbaar] Goedkoopste whey van Europa!!
5000 gram kwaliteitswhey voor slechts € 51,50! Goedkoper ga je het niet vinden in Europa! Basic Bulk Whey is van de allerbeste kwaliteit, lost uitstekend op en heeft een heerlijke smaak!
5000! gram van €64,95 voor €51,50

[Link niet meer beschikbaar]
100% micellar caseïne zonder toevoegingen van andere eiwitbronnen. Met een opname tijd van 7 uur is Night Protein ideaal om voor het slapen gaan te nemen. Groeien doe je ’s nachts!
1100 gram van €25,95 voor €20,95

Whey Delicious
Whey Delicious is de lekkerste en populairste whey van Nederland. Whey Delicious bevat de beste kwaliteit eiwitten, heeft een prima samenstelling en is verkrijgbaar in 13 heerlijke smaken!
1000 gram van €23,95 voor €19,95
2500 gram van €49,95 voor €39,95

Complex Carb Gainer
Complex Carb Gainer is de ideale maaltijdvervanger/weightgainer. Complex Carb Gainer bevat geen dikmakende suikers, heeft een hoog eiwitgehalte en heeft een heerlijke smaak.
2500 gram van €34,50 voor €27,95

MegaGrow
MegaGrow is het ultieme post workout supplement. Het bevat alles wat je nodig hebt na een zware training. MegaGrow zorgt voor een sneller herstel, geeft je meer kracht en vollere spieren.
2000 gram van €39,50 voor €31,50

Energize!
Energize! is een extreem sterke energiebooster. Energize! geeft een verhoogde mentale focus en alertheid. Energize! heeft tevens een sterk vetverbrandende werking.
120 caps van €29,95 voor €23,95

AAKG Mega Caps
Meer pomp! Meer kracht! Iedereen is dol op de pomp die je krijgt van de populaire pre workout boosters; deze pomp wordt veroorzaakt door AAKG!
200 capsules van € 27,50 voor € 21,95!

CreaForce Caps
Crea Force is een unieke matrix van de beste 3 soorten creatine en taurine. Crea Force geeft je meer kracht, uithoudingsvermogen en spiervolume zonder het vasthouden van onderhuids vocht.
240 capsules van € 29,50 voor € 23,50!

:eek:

Ik denk dat ik mezelf maar eens verwen met een pot whey delicious appel en/of chocolade. :D

AAKG caps nog goedkoper. :eek:

:eek:

Ik heb mezelf maar eens verwend met Night Protein...

anders iedere keer maar kwark kopen! en nu is het nagenoeg de zelfde prijs als mijn bakkie kwark

Mijn bestelling ook vertraagd... geeft niet, was gisteren niet thuis... ;)
Mooie aanbiedingen trouwens, jammer dat een aantal producten niet in mijn schema passen.

Bestelling aangekomen! :D

Terug
Naar boven