Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zojuist bestelling gedaan, maar als de bestelling is afgerond krijg je een stuk tekst met dit ertussen:

Je bestelling wordt verzonden met TNT , indien voor 15.00 uur besteld ( ma-vr ), in de regel de volgende werkdag geleverd (ook op zaterdag wordt er geleverd met uitzondering van Rembours zendingen). Bij vooruitbetaling per bank geldt dat de zending wordt verzonden op het moment dat de betaling binnen is.

Moet dit niet verandert worden naar 16:00 uur?

Heb het binnengekregen. Appeltaart whey is echt heel erg lekker :). Maar jammer genoeg een whey sample en geen unleash v3 die had ik ook aangevinkt beide eigenlijk omdat ik een selectie moest maken, maarja ach ;)

zojuist 5 kilo bulk whey vanille gekocht.
is mijn eerste bestelling bij jullie (87365) dus ben erg benieuwd.. :)

Pakketje binnen; bedankt voor de samples - ben benieuwd wat Energize gaat doen! Anders kan je deze week zeker nog een bestelling verwachten.

Rene ,

bedankt weer voor de snelle levering.

heb nu Nos ether en oxy elite, beide moet je op een nuchtere maag nemen.
kan dit tegelijk of moet er tijd tussen zitteN?

Voor het eerst bij XXL besteld. Voorheen BFF.
Ik heb de unleash v3 besteld. Alleen voelde ik heel weinig. Ik heb dit gemengd met wicky. (1scoop).

In het begin voelde ik me een beetje raar. daarna was dat gevoel weg en verder merkte ik er niet veel van.

Doe ik iets verkeerd?
En bedankt voor de shakebeker echt top :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.347
Zojuist bestelling gedaan, maar als de bestelling is afgerond krijg je een stuk tekst met dit ertussen:

Je bestelling wordt verzonden met TNT , indien voor 15.00 uur besteld ( ma-vr ), in de regel de volgende werkdag geleverd (ook op zaterdag wordt er geleverd met uitzondering van Rembours zendingen). Bij vooruitbetaling per bank geldt dat de zending wordt verzonden op het moment dat de betaling binnen is.

Moet dit niet verandert worden naar 16:00 uur?
Dat moet inderdaad veranderd worden. We verzenden tot minimaal 16:00uur, meestal nog wel later.
Heb het binnengekregen. Appeltaart whey is echt heel erg lekker :). Maar jammer genoeg een whey sample en geen unleash v3 die had ik ook aangevinkt beide eigenlijk omdat ik een selectie moest maken, maarja ach ;)
Had je een sample aangevinkt maar niet gekregen? Losse we bij je volgende bestelling natuurlijk op!
zojuist 5 kilo bulk whey vanille gekocht.
is mijn eerste bestelling bij jullie (87365) dus ben erg benieuwd.. :)
Komt zeker goed! De Bulk Whey is van prima kwaliteit, en goedkoper ga je het echt nergens vinden!
Pakketje binnen; bedankt voor de samples - ben benieuwd wat Energize gaat doen! Anders kan je deze week zeker nog een bestelling verwachten.
Energize is een topper. Laat maar weten wat je er van vond. Voor veel energie neem je er het beste meteen 2.
Rene ,

bedankt weer voor de snelle levering.

heb nu Nos ether en oxy elite, beide moet je op een nuchtere maag nemen.
kan dit tegelijk of moet er tijd tussen zitteN?
Kan je gewoon tegelijk innemen,
Voor het eerst bij XXL besteld. Voorheen BFF.
Ik heb de unleash v3 besteld. Alleen voelde ik heel weinig. Ik heb dit gemengd met wicky. (1scoop).

In het begin voelde ik me een beetje raar. daarna was dat gevoel weg en verder merkte ik er niet veel van.

Doe ik iets verkeerd?
En bedankt voor de shakebeker echt top :D

Wat is wicky? Misschien dat dat de opname verslechterd?

Wicky is een soort appelsap :P

Morgen met water proberen dan :)

Hmm ik twijfel om een zakje te kopen van Bulk Whey :p
Nog maar deze week 100€ whey gekocht dus denk niet dat mijn ouders dit gaan zien zitten :p
gheheh ik ken het :P

maar het is nu of nooit. is niet elke dag dat je de goedkoopste whey van europa hebt. zullen je ouders toch ook wel snappen :P:P

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Wicky is een soort appelsap :P

Morgen met water proberen dan :)
unleash ga ik egt hard op. veel enerige en egt veel pomp. neem je het op een nuchtere maag? dan werkt ie het best! :D

• #19.352
Unleash neem je voor de beste werking op een redelijk nuchtere maag. Je moet het dus niet net na je avondeten nemen :D Maar dat geldt eigenlijk voor alle pre workout boosters zo.

Rene, wat zijn nou eigenlijk volgens jou de ideale sups tijdens een cut? heb nu al die fatburners van muscletech en heb ook de hyperdrives, verder ben ik van de megagrow afgestapt.

Ik kreeg een sample van unleash bij mijn vorige bestelling. Vandaag tijdens een benen training heb ik het geprobeerd. Ik knalde set na set gewoon door. Geen pr's gebroken maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik verkouden was en me niet helemaal goed voelde. Ik had echter wel een gigantische pomp in mijn benen. Zo heb ik ze nog nooit gevoeld. :) Na elke set wilde ik zo snel mogelijk weer knallen. :p Toen ik klaar was met trainen voelde ik me echt alsof ik uit een andere wereld weer terug kwam. :eek: Zo bizar goed reageerde ik op Unleash. Dit kwam waarschijnlijk ook omdat ik geen drinken met caffiene erin drink zoals koffie en energie drank. Binnenkort zal ik dus even een pot bestellen. :cool:

• #19.355
Ik moet echt naar bed. Morgen een heeeele drukke dag. Morgen krijg je antwoord viezefur :D

@martijn, klinkt lekker :D

Rene, wat zijn nou eigenlijk volgens jou de ideale sups tijdens een cut? heb nu al die fatburners van muscletech en heb ook de hyperdrives, verder ben ik van de megagrow afgestapt.

http://www.xxlnutrition.nl/bcaa-recovery-formula/xxl-nutrition

En eventueel (je kan toch 'n beetje futloos raken in de cut);
http://www.xxlnutrition.nl/energize/xxl-nutrition

En sowieso whey.
Ik weet dat ik geen Rene heet, maar Rene heeft morgen een drukke dag, dus laat ik even mijn mening horen :eyebrow:

• #19.357
Ik kan het zelf niet beter zeggen!

Zelfde hier man. Die code 41 wil overmacht betekenen dus bedoelen ze de sneeuw mee denk ik. Die mannen zijn niet uitgereden vandaag

Je pakje al ontvangen?
Hier nog niets...

Ik weet dat de weersomstandigheden slecht zijn, maar nu begint het toch lang te duren :D

Bestelling doorgegeven op 15-12: nr: 86169

http://extranet.dpd.de/cgi-bin/delistrack?typ=1&lang=de&pknr=05227016467198

Kan je eens nachecken Renée. (gaat over grote bestelling)

Laatst bewerkt:
Gister besteld, vandaag pakketje binnen hoor!
En heel tof dat jullie ipv samples een aakg ampul mee hebben gestuurd, zoals ik vroeg bij de opmerking.

XXL blijft mijn nr 1 shop! :thumbs:

Terug
Naar boven