virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Zojuist bestelling gedaan, maar als de bestelling is afgerond krijg je een stuk tekst met dit ertussen:
Je bestelling wordt verzonden met TNT , indien voor 15.00 uur besteld ( ma-vr ), in de regel de volgende werkdag geleverd (ook op zaterdag wordt er geleverd met uitzondering van Rembours zendingen). Bij vooruitbetaling per bank geldt dat de zending wordt verzonden op het moment dat de betaling binnen is.
Moet dit niet verandert worden naar 16:00 uur?
Je bestelling wordt verzonden met TNT , indien voor 15.00 uur besteld ( ma-vr ), in de regel de volgende werkdag geleverd (ook op zaterdag wordt er geleverd met uitzondering van Rembours zendingen). Bij vooruitbetaling per bank geldt dat de zending wordt verzonden op het moment dat de betaling binnen is.
Moet dit niet verandert worden naar 16:00 uur?

. Maar jammer genoeg een whey sample en geen unleash v3 die had ik ook aangevinkt beide eigenlijk omdat ik een selectie moest maken, maarja ach 

Zo bizar goed reageerde ik op Unleash. Dit kwam waarschijnlijk ook omdat ik geen drinken met caffiene erin drink zoals koffie en energie drank. Binnenkort zal ik dus even een pot bestellen.