Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.361
Kzie dat we 20% korting hebben tot 29/12! :D
Zal in het kort ook nog is een bestelling doen ze!

Wat voor samples zijn er allemaal beschikbaar atm? Kan ik dat bij men opmerking zetten! :p
Unleash zou ik zeker graag nog is proberen en mss één of andere andere sample dan whey delicious...

Net een bestelling gedaan -> 87633.
Zouden jullie wat extra samples mee willen sturen?

Groetjes :cool:

Ik heb gisterenmiddag besteld en vandaag zoals altijd ontvangen tussen 12u en 13u. Nochtans wordt er niet gestrooid in mijn straten en deze rondom. Omgeving noordrand Brussel.

vanaf welk bedrag wordt er eigenlijk gratis bezorgd in Nederland?
Verzending is altijd gratis. Er is echter wel 'n minimum koopbedrag van ?15? euro nodig. :)

Wat voor samples zijn er allemaal beschikbaar atm? Kan ik dat bij men opmerking zetten! :p
Unleash zou ik zeker graag nog is proberen en mss één of andere andere sample dan whey delicious...
Kan je kiezen bij het afrekenen.

Ah k chill :)

Vandaag nog maar eens voor € 110,- besteld, hopelijk is het morgen binnen dan kan ik mooi mijn 5kg Whey zak onder de boom leggen :D

Hey rené hoe komt het juist dat elke pot All Day Protein (choco) steeds zo verschillend smaakt, om nu maar een voorbeeldje te geven

pot 1: 3maanden geleden was echt vies, proefde bitter en nare nasmaak, heel die pot tege mijn zin opgemaakt.
pot 2: 2 maanden geleden opgemaakt was de lekkerste tot nu toe
pot 3: nu mee bezig, tussen beide in..

Nu had ik van alle 3 nog een beetje over en het is echt duidelijk proefbaar, zit zeker niet tussen men oren:)

grt

Beste Rene,

kan ik bij mijn order AAKG sample krijgen ipv whey sample? Het betreft: order 87645.

Hey rené hoe komt het juist dat elke pot All Day Protein (choco) steeds zo verschillend smaakt, om nu maar een voorbeeldje te geven

pot 1: 3maanden geleden was echt vies, proefde bitter en nare nasmaak, heel die pot tege mijn zin opgemaakt.

Nu had ik van alle 3 nog een beetje over en het is echt duidelijk proefbaar, zit zeker niet tussen men oren:)

grt

Raar dat je dan na die eerste keer opnieuw voor choco kiest :/

• #19.373
vanaf welk bedrag wordt er eigenlijk gratis bezorgd in Nederland?
We verzenden gratis naar Nederland, Belgie en Duitsland.

We hebben vrij veel samples op voorraad. Inderdaad even in de opmerking zetten.
Net een bestelling gedaan -> 87633.
Zouden jullie wat extra samples mee willen sturen?

Groetjes :cool:
Volgende keer beter even in de opmerking zetten. Hier lees ik het meestal te laat...
Ik heb gisterenmiddag besteld en vandaag zoals altijd ontvangen tussen 12u en 13u. Nochtans wordt er niet gestrooid in mijn straten en deze rondom. Omgeving noordrand Brussel.
:tumbs:
Vandaag nog maar eens voor € 110,- besteld, hopelijk is het morgen binnen dan kan ik mooi mijn 5kg Whey zak onder de boom leggen :D
Leuk kerstkadootje :D

grt
Smaak van de choco zijn we inderdaad nog een beetje aan het bijstellen. Vond hem nog niet helemaal super. Normaal gesproken zitten er inderdaad geen verschillen tussen de batches.
Beste Rene,

kan ik bij mijn order AAKG sample krijgen ipv whey sample? Het betreft: order 87645.
Altijd in de opmerking, hier lees ik het vaak te laat.
Is de veilige maximale hoeveelheid volgens onze fabrikant.

grt

Dus jij koopt whey, vind het vies en je koopt de zelfde smaak opnieuw? :o

He Rene, lachen man die xxl magazine. wist helemaal niet dat jullie dat tegenwoordig erbij deden. In ieder geval wel handig! Komt er dan na een tijdje weer een nieuwe?

• #19.376
Hey rene komt de post morgen wel..? Zou graag mijn spullen met kerst hebben:D
Ik denk niet dat er veel postbodes op Kerstmis werken ;)
He Rene, lachen man die xxl magazine. wist helemaal niet dat jullie dat tegenwoordig erbij deden. In ieder geval wel handig! Komt er dan na een tijdje weer een nieuwe?

Ik vind deze zelf ook weer heel mooi geworden. We maken inderdaad zo nu en dan een nieuwe :)

Ik zal mijn vraag hier ook even posten; hoeveel mg cafeine zit er in één capsule Energize?

Terug
Naar boven