XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pakket is gelocaliseerd, nu even afhalen!

Super! De mijne nog niet ... vandaag stond er wel een TNT bezorger aan de deur (hoogzwangere vrouw was alleen thuis, ik op werk) met de best wel dreigende vraag of we een probleem hadden met TNT ..... ik had hem graag over de reling geflikkert ..... pakket is gewoon weg, ik baal er van, ik kan niet bewijzen dat ik het niet gehad heb en TNT blijft beweren dat ze het bezorgd hebben op mijn (!) adres, niet bij de buren en niet afgegeven op een of ander afhaalpunt, maar ik heb niets en niemand gezien ..... ik ben zo klaar met dat TNT.....

Grtz,

Aad ~ Doix

Super! De mijne nog niet ... vandaag stond er wel een TNT bezorger aan de deur (hoogzwangere vrouw was alleen thuis, ik op werk) met de best wel dreigende vraag of we een probleem hadden met TNT ..... ik had hem graag over de reling geflikkert ..... pakket is gewoon weg, ik baal er van, ik kan niet bewijzen dat ik het niet gehad heb en TNT blijft beweren dat ze het bezorgd hebben op mijn (!) adres, niet bij de buren en niet afgegeven op een of ander afhaalpunt, maar ik heb niets en niemand gezien ..... ik ben zo klaar met dat TNT.....

Grtz,

Aad ~ Doix

Hebben ze je handtekening?
Nou dan!

Vandaag klacht ingediend over gang van zaken, en belofte gedaan dat bij iedere keer dat er geen briefje in de bus zit en het pakket bezorgd wordt bij de buren ik weer een klacht ga indienen. Dat zal vaak worden ;) (heel vaak geen briefje in de bus).
Ben sinds vorige week aan het zoeken geweest waar m'n pakketje gebleven was :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.404
  • #19.406

Grtz,

Aad ~ Doix
Daar hebben ze vandaag al voor gebeld, heb alleen niet meegekregen hoe het allemaal precies zit. Geef nog even het bestelnummer, dan zorg ik in ieder geval dat we morgen een nieuw pakket sturen.
René, kan je het eens navragen? Is bijna al 2 weken geleden...
En het gaat over een bestelling van meer dan 300€.

Thanks!

Dit is inderdaad ook belachelijk. Elke dag komt er loods te staan. Ga ik morgenvroeg ook meteen even achteraan. Desnoods sturen we ook alvast een nieuw pakket op. Vakantiewerkers icm sneeuw gaat niet echt goed.

Grtz,

Aad ~ Doix

Ik heb nog nooit problemen gehad met TNT, ik bestel al vanaf mijn 16e heel wat dingen. (vanaf m'n 16e t/m 17 en half heel erg veel scooter onderdelen).

Dus die gast die elke keer mijn pakje komt afgeven kent me al goed, is trouwens een Marokkaan. :D Wel een hele toffe gast, ook paar keer met hem gepraat. :P

Mijn bestelnummer is: 86803

Niet zo'n grote bestelling als Abcya, maar ik vind het gewoon godsgeklaagd dat TNT tegen mij zegt dat ik het maar moet uitvechten met XXL en dat XXL dan maar de boel aangetekend moet versturen ..... ze willen dus extra betaald worden voor een service die ze standaard zouden moeten leveren, daar kan je als bedrijf toch niet op bouwen dan? Dan kan je als webshop nog zulk goede waar leveren, als de partijen waarvan jij afhankelijk bent dat je waar bij de klant komt de boel verzaken, dan hang je alsnog. Dat mag toch niet de bedoeling zijn?
... begin dit jaar ook al een hoop gezeik gehad met TNT waarbij een door mij betaalde garantiepost welke enkele dagen later op een compleet verkeerd adres was bezorgd er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat ik mijn huisje niet heb kunnen verkopen (lang verhaal, saai) wat uiteindelijk mij een flink aantal euro;s gekost heeft .... en er kan dan niet eens sorry van af bij die gasten, over het paard getilde arrogante door jarenlange non-concurrentie lui geworden tuig is het gewoon ...... misschien is de overstap naar een andere pakketbezorger misschien een idee?

En @Dwarven: nee, ze hebben mijn handtekening niet, maar er zijn maar weinig pakketten waar je voor hoeft te tekenen en normaliter hoef ik niet te tekenen voor mijn bestelling bij XXL (ik koop misschien voor een te laag bedrag? :D )

Grtz,

Aad ~ Doix

Ik moet altijd tekenen op zo een computerschermpje. Ook als ik gekocht heb voor maar 30euro fzo

Bij mij tekent die n*ger van dpd soms zelf in mijn naam als ik niet thuis ben en dropt het pak gewoon voor de deur!

Bij mij tekent die chauffeur van dpd soms zelf in mijn naam als ik niet thuis ben en dropt het pak gewoon voor de deur!

Klinkt wat minder racistisch. ;)

Heb je er over geklaagd bij hun? Of iets tegen hem gezegd?

Neen , diene n*ger spreekt 2 woorden frans en 3 woorden engels dus tegen hem hoef je dit al niet te zeggen! Maar ik bestel zoveel keren en heb in al die tijd maar 1 probleemje gehad en dat heeft xxl toen perfect opgelost dus... Maar ik woon echt wel in een rustige buurt en denk dat de kans klein is dat iemand anders men pak steelt maar je weet maar nooit!

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Bij mij tekent die chauffeur van dpd soms zelf in mijn naam als ik niet thuis ben en dropt het pak gewoon voor de deur!

Klinkt wat minder racistisch. ;)

Ja maar ben zeker niet racistisch ofzo hoor. Heb veel respect voor diene jongen. Wie wilt zo een job nog doen de dag van vandaag. Die camionette ligt prop vol met leveringen. Diene CHAUFFEUR moet echt gas geven hoor op een dag:rolleyes: Maar hij zou toch wat voorzichtiger moeten omspringen in zijn werkwijzen want wie is er verantwoordelijk moest mijn pakje eens verdwenen zijn? Hij tekent af met mijn naam...en dat is enkel omdat die tot over zijn oren in het werk zit en anders moet terugkomen

Laatst bewerkt:
058-233 33 33
Voor elke klacht / opmerking / etc. voor TNT.
De dame die ik gisteren aan de telefoon kreeg heeft me heel netjes geholpen en uitgezocht waar mijn pakketje was gebleven.

De magische woorden: "help me alsjeblieft" en "ik hang niet op tot ik weet waar mijn pakketje is" (zij mogen in principe niet ophangen, en moeten met een antwoord komen. Antwoord kan ook zijn dat ze je terug mogen bellen voor meer informatie omdat ze het gaan uitzoeken.)

@Dwarven: kijk dat is handig! Mijn dank ... normaliter zit je opgescheept met een 0900 nummer en tja, dan wil TNT natuurlijk niet ophangen want die maximale 22,50 euro per gesprek is natuurlijk pure winst voor dat bedrijf ..... ik ga ze weer eens lastig vallen :)

Grtz,

Aad ~ Doix

@Dwarven: kijk dat is handig! Mijn dank ... normaliter zit je opgescheept met een 0900 nummer en tja, dan wil TNT natuurlijk niet ophangen want die maximale 22,50 euro per gesprek is natuurlijk pure winst voor dat bedrijf ..... ik ga ze weer eens lastig vallen :)

Grtz,

Aad ~ Doix

Succes!
Aardig blijven en volhouden... niet schelden, net kerstmis geweest :D

• #19.417
Over het algemeen valt het heel erg mee met DPD en TNT. 99% van alle pakketten wordt gewoon de volgende dag netjes bezorgd. Nu is het gewoon een combinatie van kerstmis (veel vakantiewerkers + extra drukte) en de sneeuw.

Laatst bewerkt:
Ik heb totaal geen last van slechte levering gehad.
Zondag wat besteld en vandaag gewoon binnen gekregen :)

• #19.419
[Link niet meer beschikbaar]

Hoi René!

Ik had anderhalve week geleden een bestelling gedaan (87126) die vandaag dan uiteindelijk geleverd is. Alles ligt er hier best slecht bij door de sneeuw dus dat zal er wel mee te maken hebben.

Ik had als goodies Sample Whey Delicious - Sample Unleash V3! - Shakebeker aangeduid bij mijn besteling maar had Sample Whey Delicious gekregen met een sample van tested nutrition.
Wel jammer want keek wel uit naar de sample van unleash en de shakebeker wat altijd handig is.

Btw. De smaak appeltaart is GE-WEL-DIG! Echt overheerlijk.

Terug
Naar boven