XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pff, nogmaals het verzoek de inhoud van winkelmandje langer te laten staan, had in de loop van de avond voor een aantal mensen een flinke mand vol verzameld en die waren ineens als sneeuw voor de kerstzon verdwenen..
Nu geen zin meer om mandje te vullen, volgende week misschien weer.

Een notificatie wanneer producten weer leverbaar zijn zou fijn zijn! Ik heb wat repen en olie die ik graag zou willen hebben, maar nu iedere keer moet kijken of het er al is...

---

Pakketje ligt bij afhaalcentrum, geen idee waar dat is. Misschien dat ik maandag dan eindelijk mijn kerstaanbieding binnen heb!

Fijne kerst René! :kerst:

Kan ik zo'n aakg ampul (7500mg) gewoon in 1 keer innemen? Reageer normaal niet zo sterk op preworkout boosters als dit een verschil maakt.

Waarom verkopen jullie Optimum Nutrition Nitrocore 24 nimeer???
Dat was mijn vaste protein sup...

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.388
Pff, nogmaals het verzoek de inhoud van winkelmandje langer te laten staan, had in de loop van de avond voor een aantal mensen een flinke mand vol verzameld en die waren ineens als sneeuw voor de kerstzon verdwenen..
Nu geen zin meer om mandje te vullen, volgende week misschien weer.
Ik geeft het door!
Een notificatie wanneer producten weer leverbaar zijn zou fijn zijn! Ik heb wat repen en olie die ik graag zou willen hebben, maar nu iedere keer moet kijken of het er al is...

---

Pakketje ligt bij afhaalcentrum, geen idee waar dat is. Misschien dat ik maandag dan eindelijk mijn kerstaanbieding binnen heb!
Geef ik ook door!
Tnx! Weer veel te veel gegeten en gedronken natuurlijk :klink:
Kan ik zo'n aakg ampul (7500mg) gewoon in 1 keer innemen? Reageer normaal niet zo sterk op preworkout boosters als dit een verschil maakt.
Kan prima, doe ik ook :D
Waarom verkopen jullie Optimum Nutrition Nitrocore 24 nimeer???
Dat was mijn vaste protein sup...

Sinds we All Day Protein hebben was er totaal geen vraag meer naar NitroCore. De laatste hebben we zelfs in de uitverkoop moeten doen, omdat de datum te dicht bijkwam.

Het feit dat TNT geen briefje in de bus deed maakt het niet makkelijker - zometeen eens zoeken welke van de afhaalcentra in dit rotdorp mijn pakketje heeft.

• #19.390
Bij mijn laatste bestelling kreeg ik een xxl magazine. Daarin staat dat 2 potten unleash v3 75euro kosten. Als ik 2 potten in mijn winkelmandje leg dan kost het gewoon 79.90. Misschien wel handig om te veranderen voor de mensen die veel unleash kopen. ;)

• #19.393
Bij mijn laatste bestelling kreeg ik een xxl magazine. Daarin staat dat 2 potten unleash v3 75euro kosten. Als ik 2 potten in mijn winkelmandje leg dan kost het gewoon 79.90. Misschien wel handig om te veranderen voor de mensen die veel unleash kopen. ;)

Klopt. Prijs aangepast! :thumbs:

Pakket is gelocaliseerd, nu even afhalen!

• #19.395
Uiteindelijk komt alles goed :D

Uiteindelijk komt alles goed :D
True!
Thanks voor de Matrix "sample"! (weer om te bewijzen dat niks lekkerder is dan Whey Delicious van jullie huismerk? :p)

Jammer dat er geen limoen-sample, maar cappuccino bij zat (niet erg) en ALLE caps Energize kapot zijn... Heb nu een hoop poeder in een zakje. Met meer dan 1 cap ga ik stuiteren, dus denk dat ik Ace maar "gelukkig" ga maken met het zooitje poeder. :cool:

Vraagje voor René,

Ik zit ff te zoeken over informatie over ECAY stack, over wat er in zet enz enz..
De ECAY stack bevat Ephedrine, Caffeine, Aspirin en Yohimbe..
Nu zijn de Ephedrine en Yohimbe al een tijdje illegaal

Allemaal leuk en aardig, en wat heb jij hiermee te maken..??!!
Maar toen kwam ik opeens hier terecht :http://www.bodybuilding.com/store/nutrex/lipo6black.html

En zag dat er in Lipo6Black ook Yohimbe en Yohimbine HCL zit..??? En jullie verkopen dat ook ?

Producenten van dergelijke producten maken efedrine-loze varianten voor europese verkoopadressen. Zelfde doet stacker. :(

Hmm.. dat is inderdaad raar. Goeie voor René. :)

Terug
Naar boven