Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kan iemand mij de voor- en/of nadelen van de XXL training stack 1 vs 2 uitleggen?

1 bestaat uit:
-MegaGrow
-EAS
-Unleash

2 bestaat uit:
-EAS
-Unleash
-DextroJuice Pro
-NitroCrea V2

2e vraagje, heb ik naast (een van deze 2 stacks) nog baat aan een normale whey?

Net getraind na een hele ampul van dat AAKG 7500mg te hebben opgedronken. Stond echt strak in me vel :p (nu nog steeds). Goed product.

Net getraind na een hele ampul van dat AAKG 7500mg te hebben opgedronken. Stond echt strak in me vel :p (nu nog steeds). Goed product.

das raar, ik had ook zon ampul gekocht, had het per ongeluk helemaal leegedronken ipv de helft zoals wordt aangeraden en ik voelde nog steeds niks :o

unleash daarentegen is echt tha shit :eek: iets meer als een halve dosis en ik knalde heel de training als een beest! van begin tot einde! en ja het was een hel om te drinken maar zo'n supertraining maakt alles weer goed :D ga ik zeker bestellen ;)

das raar, ik had ook zon ampul gekocht, had het per ongeluk helemaal leegedronken ipv de helft zoals wordt aangeraden en ik voelde nog steeds niks :o

unleash daarentegen is echt tha shit :eek: iets meer als een halve dosis en ik knalde heel de training als een beest! van begin tot einde! en ja het was een hel om te drinken maar zo'n supertraining maakt alles weer goed :D ga ik zeker bestellen ;)
Ik had een sample van Unleash V3 in de zomer geprobeerd, maar ik werd er echt misselijk van tijdens de training. :(

Is AAKG niet alleen voor de pomp ipv te boosten?

Krijg je van dat AAKG in principe ook 'n lichte pomp zonder dat je daarna gaat trainen? Lijkt me ideaal voor het uitgaan.............. :D

Ik had een sample van Unleash V3 in de zomer geprobeerd, maar ik werd er echt misselijk van tijdens de training. :(

hoe je op een pre workout booster reageert is heel persoonlijk heb ik al gemerkt aan de uiteenlopende reacties, daarom zou ik er verschillende proberen, en dan vindt je er wel een die goed bij je past ;)

Is AAKG niet alleen voor de pomp ipv te boosten?

pomp of boosten, maakt ni uit, ik voelde niks! merkte enkel verschil :) ma zoals ik al zei het hangt af van persoon tot persoon.

kan je soms de purple wraath niet eens in de aanbieding doen? :D

Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar de algemene verkoopsvoorwaarden zijn nog niet veranderd na de invoering van de gratis verzending en de verlenging van de verzendtijd tot 16u.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.633

AAKG zorgt alleen voor een pomp. Je krijgt er dus geen extra energie van of zo. Ik vind het altijd wel lekker. Neem een halve ampul kwartiertje voor de training en de andere helft tijdens het trainen.
Krijg je van dat AAKG in principe ook 'n lichte pomp zonder dat je daarna gaat trainen? Lijkt me ideaal voor het uitgaan.............. :D
Jij zal je toch wel even opdrukken voor het stappen gaan.. :D
kan je soms de purple wraath niet eens in de aanbieding doen? :D

Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar de algemene verkoopsvoorwaarden zijn nog niet veranderd na de invoering van de gratis verzending en de verlenging van de verzendtijd tot 16u.
Die moeten we inderdaad nog aanpassen.. tnx.

XXL Complex carb gainer,
Fantastich spul, 4,5 kg gepakt in anderhalve maand, mededankzij gainer

Hmm, ze hadden hier toen een actie volgens mij, dat je gratis samples kon bestellen. Of hij zat een keer bij een bestelling. Weet het niet zeker meer.

Is bestelling 91279 al de deur uit? Had vrijdag rond 17:00 uur besteld, dus ik ging er van uit dat het op dinsdag geleverd zou gaan worden, maar heb nog geen verzend bevestiging gekregen met track&trace ???

Ik heb nog een pot crack, pot creatine en betatest liggen. Nu wilde ik die producten weer eens proberen, alleen vraag ik me ten eerste af of het goed is om die 3 naast elkaar te gebruiken. Ik heb namelijk op de pot crack gelezen dat er iets van creatine inzit, is het dan nog wel noodzakelijk om creatine apart nog te nemen? Is dat niet dubbelop?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.640
Is bestelling 91279 al de deur uit? Had vrijdag rond 17:00 uur besteld, dus ik ging er van uit dat het op dinsdag geleverd zou gaan worden, maar heb nog geen verzend bevestiging gekregen met track&trace ???
Yep, is de deur uit!
Ik heb nog een pot crack, pot creatine en betatest liggen. Nu wilde ik die producten weer eens proberen, alleen vraag ik me ten eerste af of het goed is om die 3 naast elkaar te gebruiken. Ik heb namelijk op de pot crack gelezen dat er iets van creatine inzit, is het dan nog wel noodzakelijk om creatine apart nog te nemen? Is dat niet dubbelop?
Kan je prima combineren. Zou Crack sowieso niet elke training nemen, dan wen je er te snel aan.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Pre Workout Booster nieuws: Vanaf morgen is Maximize V2 weer leverbaar, ook krijgen we dan NoxiPro binnen. Binnenkort is ook weer JP8 van Get Diesel leverbaar! De vernieuwde versie met 1.3D, schijnt echt een topper te zijn!

Wordt dus weer volop knallen de komende tijd! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven