Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top, bedankt voor de bevestiging
Best grappig, bodyenfit nam een tijd geleden ook maximize in t assortiment wat een paradepaardje is van xxl en xxl neemt nu ook de noxipro wat het paradepaardje is van bodyenfit. Iig goeie actie zodat deze top supp te bestellen blijft!

Bij mij werkt noxipro als een Malle en amper gewenning wat prettig is ivm de doseringen haha. T zal ook bij jullie shop aanslaan want t werkt gewoon top.Dan wordt je top
drie maximize,unleash en noxipro![]()

Ik ben benieuwd
De nieuwe JP8 wordt ook een knaller. En NOX Pump blijft het bij mij ook altijd goed doen. Denk dat ik voortaan een top 5 nodig heb, 3 is te weinig![]()

NOX pump is de enige waar ik ooit op heb gereageerd echt een toppertje! Jammer genoeg erg prijzig.![]()
Geef even het bestelnummer, dan check ik het even.Ik heb van de vrijdag een bestelling gedaan vanuit belgie, bij het overschrijving heb ik alleen het naam ingegeven en geen plaats (de rest wel) en het is nog altijd ni aangekome ?![]()
Jij bent goed bezig met je 100kg?Morgen m'n 2 XXL Nutrition mutsen binnen, kan ik mooi nog even reclame lopen deze winter met m'n 100kg![]()

Wat was de vraag, ik zie hem niet meer.Heb ik nog steeds niet m'n antwoord, zie ik dat XXL N. toch nog vandaag gepost heeft.![]()
Trui is onderweg naar jou.Hey rene,
Ik had die trui terug gestuurd, is die al aangekomen?
En nog een vraagje!!
Die mega grow, hoe bevalt die bij de meeste mensen.
Zit er over na te denken om het aan te schaffen en hoor veel goede verhalen over deze crea.

Lastige vraag René (of iemand anders die het antwoord weet).
PeptoPro is toch eigenlijk een whey hydrolisaat met een hoge hydrolise graad? Ook bevat het geen kh's, en vrijwel geen vet, maar is er daarnaast nog een verschil tussen PeptoPro of een hydrolisaat met dezelfde hydrolise graad?
Ook vroeg ik me af of de hydrolise graad evenredig aan de concentratie di- tripeptiden stijgt/daalt. Met andere woorden: PeptoPro heeft een hydrolisegraad van 28%, wat overeenkomt met 60% di- tripeptiden. Betekend dat dat een whey hydrolisaat met een hydrolise graad van 14% een concentratie di- tripeptiden bevat van 30%?
Wat ik met deze informatie wil? Niks, ben gewoon benieuwd naar de achterliggende materie.![]()
Kan iemand mij de voor- en/of nadelen van de XXL training stack 1 vs 2 uitleggen?
1 bestaat uit:
-MegaGrow
-EAS
-Unleash
2 bestaat uit:
-EAS
-Unleash
-DextroJuice Pro
-NitroCrea V2
2e vraagje, heb ik naast (een van deze 2 stacks) nog baat aan een normale whey?
Ik citeer mijzelf even, wordt een beetje ondergesneeuwd hier. Heeft iemand misschien nog antwoord op deze vragen?
Bedankt!
91268geef even het bestelnummer, dan check ik het even.
.
Ergens anders besteldGisteren een bestelling geplaatst, maar Noxipro ergens anders besteld omdat hij nog niet in jullie assortiment zat.
Bij de andere shop was hij uitverkocht, dus komt hij over 5 tot 7 dagen pas.. oh oh oh.
Gelukkig zit er een hoop ander leuks bij de bestelling waar ik gigantisch naar uit kijk.
---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------
Had nog een lastige vraag 3 pagina's terug waar ik nog geen antwoord op hebt. Zal hem nooit een keertje posten, hoop dat je me hier iets meer over kunt vertellen.
altijd eerst even aan je favoriete shop vragen he, als we iets niet hebben voegen we het gewoon toe 
Is een beetje persoonlijk. De een gaat beter op Megagrow, een ander op NitroCrea. WHey kan je er altijd bijnemen. Meg het alleen niet met de rest, maar neem het bijv 20 minuten na de training.Ik citeer mijzelf even, wordt een beetje ondergesneeuwd hier. Heeft iemand misschien nog antwoord op deze vragen?
Bedankt!
Ergens anders besteldaltijd eerst even aan je favoriete shop vragen he, als we iets niet hebben voegen we het gewoon toe
De hydrolise graad loopt denk ik niet evenredig. In gewone hydrolisaat zit ook veel meer vet en koolhydraten dan in PeptoPro.
Is een beetje persoonlijk. De een gaat beter op Megagrow, een ander op NitroCrea. WHey kan je er altijd bijnemen. Meg het alleen niet met de rest, maar neem het bijv 20 minuten na de training.
Vandaag hebben we de betaling ontvangen, vandaag dus ook direct verstuurd.