Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gister bestelling gedaan. ( savonds) noxipro en 2 tanktops.

morge binnen. en gelijk reclame maken. xD

Ergens anders besteld :eek: altijd eerst even aan je favoriete shop vragen he, als we iets niet hebben voegen we het gewoon toe :D

Dacht er even niet aan dat jullie op verzoek artikels opnemen in jullie assortiment. Het voelde ook niet tof om ergens anders te bestellen, het voelde als vreemdgaan. :(

Gelukkig vandaag wel mijn bestelling van jullie ontvangen! :)
Ben benieuwt of AAKG samen met Citrulline Malaat een lekkerdere pomp geeft dan AAKG alleen. Ook weer Jack3d besteld, was daar erg tevreden over! Merkte niet zozeer een dramatische energie rush, maar had altijd een goed gevoel, lekkere training, en liep ook sneller vol. Goed spul dus. Kan ook niet wachten om de action strips, en die sensatie flesjes te proberen haha. :p

Thnx voor de snelle levering en sample's EN tijdschrift! :) Als Noxipro goed bevalt koop ik het natuurlijk voortaan bij jullie. :heart:

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Oh, enig idee wanneer de zwarte XXL truien komen? Lijken me erg gaaf.

Maakt het uit, qua werking als ik van de Basic Bulk Whey 1,5 maatschep doe ipv de aanbevolen 2 maatscheppen. Ik gebruik nu Whey Perfection van B&F en daar doe ik steeds 1 schep (zoals aanbevolen).

Dosering hangt van je totale voedingsplaatje (schema) af.

Gewoon zoveel nemen als past in je voedingsschema...

Gewoon zoveel nemen als past in je voedingsschema...

Gezien het niveau van die vraag die hij stelde ga ik er vanuit dat hij die niet heeft. Jammer, want je kan zoveel spiermassa halen uit een goed voedingsschema. Maar ach, whey van XXL smaakt sowieso lekker, dus ook als je geen spiermassa opbouwt, heb je er toch plezier van gehad.

Rene komen de xxl tshirts ook nog in andere kleuren ??
Elke training met een zwarte of grijze denken ze steeds dat ik dezelfde aan heb :D

Gezien het niveau van die vraag die hij stelde ga ik er vanuit dat hij die niet heeft. Jammer, want je kan zoveel spiermassa halen uit een goed voedingsschema. Maar ach, whey van XXL smaakt sowieso lekker, dus ook als je geen spiermassa opbouwt, heb je er toch plezier van gehad.

Beetje jammer van je reactie. Ik heb momenteel een voedingsschema waar ik nog aan het sleutelen ben. Ik vermoedde al dat het afhangt of het in mijn voedingsschema past maar ik wilde dit even zeker weten.

voedingsschema waar ik momenteel aan werk: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-40-40-20-a-266133/

Gister maar eens een mooie bestelling geplaats bij jullie (91880). Hoop dat 'ie ergens deze dagen binnenkomt! :)

(heb trouwens nog geen tnt track&trace code ontvangen, maar niet zo gek aangezien ik gister pas na 5en besteld heb..)

Laatst bewerkt:
Oe, MaxV2 is weer binnen. Gelijk ff besteld! :banana:

Moet nog meer aanvullen, maar dat komt wel weer als salaris gestort is :rolleyes:

Is het geld al ontvangen voor bestelling 92024? Bedankt!

Trui is binnen, super service weer!!

Vrijdag denk ik mega grow bestellen!!

geen Noxipro binne gehad net wel mail gehad vertraging van levering op noxi pro. :(

dus xxlnutrition wanneer krijgen jullie de noxi is binne xD? :P en ik verwacht een doos vol samples dan ben ik weer zoet voor 2 jaar . jk jk

Ik heb bij mijn deadlift nogal last van krachtverlies in mijn grip. Ik zou graag na mijn huidige set nog een extra set doen welke niet word gelimiteerd door mijn grip.
Ik heb bij jullie de keuze uit straps, strong grips en hooks. Wat moet ik kiezen?

Je bestelnummer is: 91536

Hebt dit maar even via overschrijving betaald want denk dat de bankcontact betaling niet door de proxy op het werk is geraakt :(
Hopelijk komt het zo goed :)

Net een bestelling geplaatst voor mijn komende cut ;)
omega caps, pam spray en caffeine pillen :)

geen Noxipro binne gehad net wel mail gehad vertraging van levering op noxi pro. :(

dus xxlnutrition wanneer krijgen jullie de noxi is binne xD? :P en ik verwacht een doos vol samples dan ben ik weer zoet voor 2 jaar . jk jk

Hoe zit dat nu precies met die noxipro,kga morgen bestelling doen en had het graag deze week nog binnen gehad.
Staat op de website niet als uitverkocht of nog niet binnen.

Bestelling gedaan! 92184

Ik heb het overgemaakt want iDeal had een storing.

Wees lief voor me :cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven