XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb bij mijn deadlift nogal last van krachtverlies in mijn grip. Ik zou graag na mijn huidige set nog een extra set doen welke niet word gelimiteerd door mijn grip.
Ik heb bij jullie de keuze uit straps, strong grips en hooks. Wat moet ik kiezen?
Ik zou lekker straps nemen en die gewoon meteen gebruiken na een opwarm setje. Als je jouw onderarmen daarnaast niet verwaarloost zal je zeker wel progressie boeken. De keren dat ik zonder straps train red ik meestal t/m 120kg en probeer ik echt mijn grip te verbeteren, met straps lukt 170kg nog wel aardig, scheelt echt een hoop

Heb nog nooit iets gebruikt bij het deadliften.

Bestelling binnen! Helemaal top! Bedankt voor de snelle service weer!

Ben benieuwd of Omega 3 caps wat voor me gaan doen.

Hoe zit dat nu precies met die noxipro,kga morgen bestelling doen en had het graag deze week nog binnen gehad.
Staat op de website niet als uitverkocht of nog niet binnen.

brah het gaat wat langer duren man . staat vast bij de duane. ze verwachten het vrijdag de 28e man.

dus zaterdag krijg ie het dan binne.

-------------------------------------------------

XXl hebbe jullie me 2e bestlling ?

92289

Jack3d

Hallo allen,

ik lees onderstaande tekst op de vragensectie van de site van XXL:

Hoe dichter de aminozuuropbouw van een eiwitrijk product overeenkomt met de menselijke aminozuuropbouw, hoe effectiever het product is. Een hoogwaardig eiwit, zoals een whey, moet dan ook zo goed mogelijk intact blijven bij inname in het menselijk lichaam. Het is dan ook niet gewenst een eiwitpoeder of aminozuren in te nemen met een andere, minderwaardigere bron van aminozuren. Een goed voorbeeld hiervan is melk, aangezien het een veel lagere biologische waarde heeft dan een whey preparaat. Als je een whey eiwit inneemt met melk, gaan de aminozuren uit beide producten competitie met elkaar aan. Hierdoor ontstaat een mix van deze aminozuren, waardoor er uiteindelijk een minderwaardiger product in het lichaam wordt opgenomen in tegenstelling tot als het bijvoorbeeld met water wordt ingenomen.

Wat is daar nu waar van want ik neem regelmatig mijn whey met melk?

René,

Zopas weer bestelling gedaan nr 92307
Je bestelling:
LG Sciences, Natadrol + Formadrol Extreme 1 stack, aantal:1 € 59.50
Olimp, BCAA Mega Caps 2x 300 caps, aantal:1 € 69.95
Olimp, Tri Creatine Malaat 2 x 400 caps, aantal:1 € 47.50
M Double You, PEM Cooking Spray 200 ml, aantal:1 € 7.95
CTD Labs, NoxiPro 45 doseringen, aantal:1 € 24.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2x 2000 gram (Orange, Orange), aantal:1 € 29.90
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 gr (Lemon, Lemon), aantal:1 € 45.95
XXL Nutrition, Whey Isolaat + All Day Protein 2x 2500 gram (Chocolade, Chocolade), aantal:1 € 84.95
XXL Nutrition, Energize! 120 caps, aantal:1 € 29.95
Tested Nutrition, D-Aspartic Acid DAA 120 caps, aantal:1 € 24.90
Altisa Vitamins, Groenlipmossel 60 caps, aantal:1 € 4.95
XXL Nutrition, Wrist Wraps 1 set, aantal:1 € 6.25

Khoop dat het vandaag nog word verzonden.
Ik verneem net dat de Noxipro bij de douane staat, lees je even wat ik bij opmerking heb gezet , misschien een kleine toegeving daarvoor ;)
Greetz
Sven

Ik heb bij mijn deadlift nogal last van krachtverlies in mijn grip. Ik zou graag na mijn huidige set nog een extra set doen welke niet word gelimiteerd door mijn grip.
Ik heb bij jullie de keuze uit straps, strong grips en hooks. Wat moet ik kiezen?

Ikzelf heb de straps van xxl en die zijn zeker goed!

René, is het eventueel mogelijk om Species producten binnen te halen? Verzending uit USA kost mij teveel. Wil echt aan de Dave collectie geraken ;-) Thanks

René, heb je al eens nagedacht over broekjes van XXL? Zou toch zalig zijn, kan je er vooraan 'Bigger is Better' op laten drukken :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.690
Je bestelnummer is: 91658 Is gisteren betaald, hebben jullie dit al ontvangen?

Thx
Kan ik helaas niet vanaf hier zien. Moet ik morgenvroeg even checken voor je!
Gister bestelling gedaan. ( savonds) noxipro en 2 tanktops.

morge binnen. en gelijk reclame maken. xD
NoxiPro helaas nog niet binnen. Komt morgen of maandag binnen als het goed is. Uiteraard doen we er een hoop extra's bij voor het wachten!
Dacht er even niet aan dat jullie op verzoek artikels opnemen in jullie assortiment. Het voelde ook niet tof om ergens anders te bestellen, het voelde als vreemdgaan. :(

Gelukkig vandaag wel mijn bestelling van jullie ontvangen! :)
Ben benieuwt of AAKG samen met Citrulline Malaat een lekkerdere pomp geeft dan AAKG alleen. Ook weer Jack3d besteld, was daar erg tevreden over! Merkte niet zozeer een dramatische energie rush, maar had altijd een goed gevoel, lekkere training, en liep ook sneller vol. Goed spul dus. Kan ook niet wachten om de action strips, en die sensatie flesjes te proberen haha. :p

Thnx voor de snelle levering en sample's EN tijdschrift! :) Als Noxipro goed bevalt koop ik het natuurlijk voortaan bij jullie. :heart:

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Oh, enig idee wanneer de zwarte XXL truien komen? Lijken me erg gaaf.
Zwarte truien komen over een week of 3. Maar zijn wel echt mooi! :D
Rene komen de xxl tshirts ook nog in andere kleuren ??
Elke training met een zwarte of grijze denken ze steeds dat ik dezelfde aan heb :D
Zou ik eens over na denken. Moet wel een kleur zijn die goed bij het rode XXL past.
Gister maar eens een mooie bestelling geplaats bij jullie (91880). Hoop dat 'ie ergens deze dagen binnenkomt! :)

(heb trouwens nog geen tnt track&trace code ontvangen, maar niet zo gek aangezien ik gister pas na 5en besteld heb..)
Track en Trace mailtjes doen af en toe raar, bestelling is uiteraard wel gewoon verzonden!
Zal ik de volgende keer meebestellen!
Oe, MaxV2 is weer binnen. Gelijk ff besteld! :banana:

Moet nog meer aanvullen, maar dat komt wel weer als salaris gestort is :rolleyes:
Maximize V2 blijft een topper. Daar kunnen niet veel boosters tegenop!
Is het geld al ontvangen voor bestelling 92024? Bedankt!
Check ik morgenvroeg even voor je!
Trui is binnen, super service weer!!

Vrijdag denk ik mega grow bestellen!!
Top :thumbs: Mooi truitje he :D
geen Noxipro binne gehad net wel mail gehad vertraging van levering op noxi pro. :(

dus xxlnutrition wanneer krijgen jullie de noxi is binne xD? :P en ik verwacht een doos vol samples dan ben ik weer zoet voor 2 jaar . jk jk
NoxiPro komt binnen een paar dagen binnen, helaas vertraagd. Uiteraard extra samples voor het wachten!
Strong grips zijn dan prima. Maar is ook een beetje persoonlijk wat je het fijnste vind.
Je bestelnummer is: 91536

Hebt dit maar even via overschrijving betaald want denk dat de bankcontact betaling niet door de proxy op het werk is geraakt :(
Hopelijk komt het zo goed :)
Alles komt goed bij ons! :D
Net een bestelling geplaatst voor mijn komende cut ;)
omega caps, pam spray en caffeine pillen :)
Tnx! Succes met de cut! :)
Hoe zit dat nu precies met die noxipro,kga morgen bestelling doen en had het graag deze week nog binnen gehad.
Staat op de website niet als uitverkocht of nog niet binnen.
Vertraagd bij douane. Komt binnen een paar dagen binnen. Extra samples voor het wachten (3e keer dat ik dit typ volgens mij :D )
Bestelling gedaan! 92184

Ik heb het overgemaakt want iDeal had een storing.

Wees lief voor me :cool:
Wij zijn voor iedereen lief! :cool:
Bestelling binnen! Helemaal top! Bedankt voor de snelle service weer!

Ben benieuwd of Omega 3 caps wat voor me gaan doen.
Mooi zo :thumbs:
Hallo allen,

ik lees onderstaande tekst op de vragensectie van de site van XXL:

Hoe dichter de aminozuuropbouw van een eiwitrijk product overeenkomt met de menselijke aminozuuropbouw, hoe effectiever het product is. Een hoogwaardig eiwit, zoals een whey, moet dan ook zo goed mogelijk intact blijven bij inname in het menselijk lichaam. Het is dan ook niet gewenst een eiwitpoeder of aminozuren in te nemen met een andere, minderwaardigere bron van aminozuren. Een goed voorbeeld hiervan is melk, aangezien het een veel lagere biologische waarde heeft dan een whey preparaat. Als je een whey eiwit inneemt met melk, gaan de aminozuren uit beide producten competitie met elkaar aan. Hierdoor ontstaat een mix van deze aminozuren, waardoor er uiteindelijk een minderwaardiger product in het lichaam wordt opgenomen in tegenstelling tot als het bijvoorbeeld met water wordt ingenomen.

Wat is daar nu waar van want ik neem regelmatig mijn whey met melk?
Whey kan je met melk mengen, amino's zou ik altijd met water doen.
René,

Zopas weer bestelling gedaan nr 92307
Je bestelling:
LG Sciences, Natadrol + Formadrol Extreme 1 stack, aantal:1 € 59.50
Olimp, BCAA Mega Caps 2x 300 caps, aantal:1 € 69.95
Olimp, Tri Creatine Malaat 2 x 400 caps, aantal:1 € 47.50
M Double You, PEM Cooking Spray 200 ml, aantal:1 € 7.95
CTD Labs, NoxiPro 45 doseringen, aantal:1 € 24.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2x 2000 gram (Orange, Orange), aantal:1 € 29.90
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 2x 500 gr (Lemon, Lemon), aantal:1 € 45.95
XXL Nutrition, Whey Isolaat + All Day Protein 2x 2500 gram (Chocolade, Chocolade), aantal:1 € 84.95
XXL Nutrition, Energize! 120 caps, aantal:1 € 29.95
Tested Nutrition, D-Aspartic Acid DAA 120 caps, aantal:1 € 24.90
Altisa Vitamins, Groenlipmossel 60 caps, aantal:1 € 4.95
XXL Nutrition, Wrist Wraps 1 set, aantal:1 € 6.25

Khoop dat het vandaag nog word verzonden.
Ik verneem net dat de Noxipro bij de douane staat, lees je even wat ik bij opmerking heb gezet , misschien een kleine toegeving daarvoor ;)
Greetz
Sven
De opmerking is uiteraard in orde gekomen! tnx voor de bestelling!
René, is het eventueel mogelijk om Species producten binnen te halen? Verzending uit USA kost mij teveel. Wil echt aan de Dave collectie geraken ;-) Thanks
Zal ik eens naar gaan kijken!
René, heb je al eens nagedacht over broekjes van XXL? Zou toch zalig zijn, kan je er vooraan 'Bigger is Better' op laten drukken :D

Ja wel nagedacht. Ook over topjes voor vrouwen, met bigger is better erop :D

Mooie en goede broeken zijn alleen moeilijk te vinden.

topjes voor vrouwen....:D
Ik ben maar klein.;)

heb ook maar weer wat besteld. De isolaat was snel opgegaan -,-
Heb een potje GROENLIPMOSSEL (wtf!!) er maar bij gedaan om boven de 50e te komen en een extra goodie uit te mogen kiezen :P

is order 92158 al verzonden? :)

• #19.695
topjes voor vrouwen....:D
Ik ben maar klein.;)
Dan laat ik ook kleine maatjes maken :cool:
Ja, zou inderdaad een optie kunnen zijn!

Meer mensen die wit wel iets vinden?

heb ook maar weer wat besteld. De isolaat was snel opgegaan -,-
Heb een potje GROENLIPMOSSEL (wtf!!) er maar bij gedaan om boven de 50e te komen en een extra goodie uit te mogen kiezen :P
Groenlipmossel, het klinkt een beetje raar maar is echt een goed supplement. Voor 4,95 kan je het inderdaad niet laten liggen!
is order 92158 al verzonden? :)
Uiteraard!

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Is het geld al ontvangen voor bestelling 92024? Bedankt!

Komt vandaag bij je aan!

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Je bestelnummer is: 91658 Is gisteren betaald, hebben jullie dit al ontvangen?

Thx

Komt vandaag bij je aan!

René, ik ben vergeten een potje omega 3 van jullie eigen merk bij mijn bestelling te plaatsen. Zou je deze alsnog kunnen toevoegen, indien mogelijk? :) Mijn bestelnummer is 92407. Alvast vriendelijk bedankt!

Pakket net binnegekregen :D HELL JEAH
Is dit normaal dat het deksel van Cellmass vn BSN geen BSN logo bevat en dit van NO-explode wel xD ? Ook de verpakking was een beetje open. Zolang het de realshit is np :D

gisteren besteld vandaag weeral binnen, weeral niets dan positief over de service van xxl

• #19.699
René, ik ben vergeten een potje omega 3 van jullie eigen merk bij mijn bestelling te plaatsen. Zou je deze alsnog kunnen toevoegen, indien mogelijk? :) Mijn bestelnummer is 92407. Alvast vriendelijk bedankt!
Pakket is al ingeakt, maar ik kijk even of ze hem nog kunnen vinden..
Pakket net binnegekregen :D HELL JEAH
Is dit normaal dat het deksel van Cellmass vn BSN geen BSN logo bevat en dit van NO-explode wel xD ? Ook de verpakking was een beetje open. Zolang het de realshit is np :D
Uiteraard hebben we alleen maar de real shit! :D
gisteren besteld vandaag weeral binnen, weeral niets dan positief over de service van xxl

:thumbs:

Jullie hebben de stack cellmass & no explode uit jullie assortiment genomen zie ik net ö ?

Terug
Naar boven