MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb ook wel interesse in een witte XXL broek.

Heb mijn order ontvangen, thanks! :):)

Rene, wat raad jij aan als pre workout? Hyperdrive of toch iets anders? Zelf gebruik ik nu sinds kort weer megagrowth als post en damn wat maak ik weer gains!

Is die noxi pro al binne en verzonden ?

T-shirts in het wit kan wel maar onze sportschool is niet zo schoon :p
Een gekleurd shirt zie je niet zo gauw vlekken, welke kleur vind ik lastig moet je eigenlijk zien in combinatie met het logo.

Laatst bewerkt:
op trainingsdagen meestal evenveel als op dagen dat ik niet train

bij mn ontbijt 5 gram + 5 gram bcaa's
bij de lunch 5 gram + 5 gram bcaa's
voor de training 5 gram + 5 gram bcaa's
na de training 5 gram + 5 gram bcaa's

als ik niet train neem ik het rond mijn avondmaaltijd en daarna iets van 3 uurtjes laters

de bcaa's en glutamine van best body vind ik persoonlijk de beste. hele hoge dosering
99,7 %:D

Laatst bewerkt:
kwam gister thuis van werk, zag dat mijn pakketje al bezorgd was. Super snel!
Even open gemaakt en wat vind ik er bij: een magazine voor in mijn vakantie!!:D Echt top!

Even een extra bedankje van mijn kant!

Als noxi pro binne komt heb ik dan 3 pre workouts

Unleash v3
JACK3D
Noxipro

Ik hoop dat Unleash v3 dan weer het zelfde effect geeft als eerst. zo ja
dan blijf ik deze 3 kopen bij elkaar

omdat unleash gaf mij SUCH a DAMN Boost:P dat wil je niet wete.
Zelfde geld voor JACK3D

nu noxi nog afwachte:P

Laatst bewerkt:
Als noxi pro binne komt heb ik dan 3 pre workouts

Unleash v3
JACK3D
Noxipro

Ik hoop dat Unleash v3 dan weer het zelfde effect geeft als eerst. zo ja
dan blijf ik deze 3 kopen bij elkaar

omdat unleash gaf mij SUCH a DAMN Boost:P dat wil je niet wete.
Zelfde geld voor JACK3D

nu noxi nog afwachte:P
Probeer in het vervolg de Maximize V2 eens is een super Pre- workout. En even een vraagje voor rene.. In het verleden heb ik JP8 gehad van GET DIESEL. Nu hebben jullie sups van dit merk maar geen JP8 gaat die nog ooit terug komen??? Is tot nu toe de allerbeste die ik gehad heb!!!

Gisteren voor het eerst een pot Whey Delicious besteld en hij was er vanochtend al! Meteen even geproefd natuurlijk en hij smaakt super, ik ben heel tevreden met de service.

Even een suggestie waar ik aan dacht; misschien kunnen jullie mensen de mogelijkheid geven te kiezen welke smaak ze als sample erbij zouden willen, het zou voordelig kunnen uitpakken. Als die optie er al is dan heb ik er gewoon overheen gelezen en kunnen jullie deze suggestie als niet geschreven beschouwen.

In ieder geval erg bedankt!

sample whey delicious chocolade... :lick:

echt heerlijk gewoon.

Jammer dat er bij het eigen merk geen korting zit, 120 euro besteld en 0.0% korting.

Probeer in het vervolg de Maximize V2 eens is een super Pre- workout. En even een vraagje voor rene.. In het verleden heb ik JP8 gehad van GET DIESEL. Nu hebben jullie sups van dit merk maar geen JP8 gaat die nog ooit terug komen??? Is tot nu toe de allerbeste die ik gehad heb!!!

De nieuwe JP8 komt zeer snel, rene was er al mee bezig! Ff snel een berichtje hier terwijl ik normaal.bij bodyenfit topic zit:D

Gisteren voor het eerst een pot Whey Delicious besteld en hij was er vanochtend al! Meteen even geproefd natuurlijk en hij smaakt super, ik ben heel tevreden met de service.

Even een suggestie waar ik aan dacht; misschien kunnen jullie mensen de mogelijkheid geven te kiezen welke smaak ze als sample erbij zouden willen, het zou voordelig kunnen uitpakken. Als die optie er al is dan heb ik er gewoon overheen gelezen en kunnen jullie deze suggestie als niet geschreven beschouwen.

Je kunt bij je bestelling een opmerking zetten daarin had in de Whey delicious cappucino gevraagd en ook gekregen echt HEERLIJK!:meal:

Oh nou dat is handig! Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik ook de cappuccino gevraagd. :P
Maar goed ik heb het sample nog niet eens opengemaakt dus wie weet. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.718
Rene, wat raad jij aan als pre workout? Hyperdrive of toch iets anders? Zelf gebruik ik nu sinds kort weer megagrowth als post en damn wat maak ik weer gains!
Ligt er een beetje aan waarnaar je opzoek bent. ALs je echt hard wil knallen kan je het beste Unleash of Maximize nemen.
Is die noxi pro al binne en verzonden ?
Nope nog niet. Komt als het goed is morgen binnen. We doen er wat extra samples bij voor het lange wachten! :D
T-shirts in het wit kan wel maar onze sportschool is niet zo schoon :p
Een gekleurd shirt zie je niet zo gauw vlekken, welke kleur vind ik lastig moet je eigenlijk zien in combinatie met het logo.
Dat is het probleem, welke kleur is mooi bij het rode logo? :)
kwam gister thuis van werk, zag dat mijn pakketje al bezorgd was. Super snel!
Even open gemaakt en wat vind ik er bij: een magazine voor in mijn vakantie!!:D Echt top!

Even een extra bedankje van mijn kant!
Hehe zag ik toevallig voorbij komen. Fijne vakantie! :D
na mijn pakket na te kijken ben ik toch iets minder tevreden, René kan je even ordernummer 92260 nakijken, daar zouden 12 flesjes Endorush en Osteobolin C va AN meegeleverd moeten geweest zijn, maar deze zaten er niet bij
Beide niet op voorraad. Sturen we zo snel mogelijk na. Stond als het goed is ook op de factuur.
JP8 gaat weer komen. Sterker dan ooit :D

Smaken voor samples kan je altijd in de opmerking van de bestelling aangeven ;)
sample whey delicious chocolade... :lick:

echt heerlijk gewoon.
Alle smaken Whey Delicious zijn heerlijk :thumbs: :D
Jammer dat er bij het eigen merk geen korting zit, 120 euro besteld en 0.0% korting.
Die prijzen zijn al erg scherp, zeker voor de kwaliteit die wij bieden.
Al nieuws :D Ben wat ongeduldig over deze producten..
Nope, eigenlijk nog geen tijd gehad. Super druk hier :)
De nieuwe JP8 komt zeer snel, rene was er al mee bezig! Ff snel een berichtje hier terwijl ik normaal.bij bodyenfit topic zit:D
Oei Oei nog even en ... komt ook :D
Je kunt bij je bestelling een opmerking zetten daarin had in de Whey delicious cappucino gevraagd en ook gekregen echt HEERLIJK!:meal:
Whey Delicious Cappuccino is echt geweldig. Zeker in de blender met melk en wat ijsblokjes :zuip:
Oh nou dat is handig! Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik ook de cappuccino gevraagd. :P
Maar goed ik heb het sample nog niet eens opengemaakt dus wie weet. :D
Dan weet je het voor de volgende keer ;)

Ik wil echt hard knalluh:D dus word unleash!!
Damn.. ik wil ff een pb benchpress verbreken komende tijd. Maar ben nogal verzwakt door de cut.

Het probleem van diarree met CCG is opgelost. 650ml melk met 6 scheppen was blijkbaar overkill voor men darmen. Ipv zo een grote hoeveelheden drink ik het meer als aanvulling dan vervanging. Gaat veel beter zo.

Sample pack van whey delicious ben ik bijna doorheen. Is erg handig en de smaken zijn al bij al goed. Ik heb makkelijk een zwaar gevoel op de maag, maar deze shakes drinken echt gemakkelijk weg en voelen helemaal niet zwaar en belastend aan voor maag/darmen. Schuimt wel enorm hard tijdens het shaken.

Terug
Naar boven