- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rene, wat raad jij aan als pre workout? Hyperdrive of toch iets anders? Zelf gebruik ik nu sinds kort weer megagrowth als post en damn wat maak ik weer gains!
dat wil je niet wete. 
gisteren besteld vandaag weeral binnen, weeral niets dan positief over de service van xxl
Probeer in het vervolg de Maximize V2 eens is een super Pre- workout. En even een vraagje voor rene.. In het verleden heb ik JP8 gehad van GET DIESEL. Nu hebben jullie sups van dit merk maar geen JP8 gaat die nog ooit terug komenAls noxi pro binne komt heb ik dan 3 pre workouts
Unleash v3
JACK3D
Noxipro
Ik hoop dat Unleash v3 dan weer het zelfde effect geeft als eerst. zo ja
dan blijf ik deze 3 kopen bij elkaar
omdat unleash gaf mij SUCH a DAMN Boostdat wil je niet wete.
Zelfde geld voor JACK3D
nu noxi nog afwachte![]()
Is tot nu toe de allerbeste die ik gehad heb!!!René, is het eventueel mogelijk om Species producten binnen te halen? Verzending uit USA kost mij teveel. Wil echt aan de Dave collectie geraken ;-) Thanks
Ben wat ongeduldig over deze producten..Probeer in het vervolg de Maximize V2 eens is een super Pre- workout. En even een vraagje voor rene.. In het verleden heb ik JP8 gehad van GET DIESEL. Nu hebben jullie sups van dit merk maar geen JP8 gaat die nog ooit terug komenIs tot nu toe de allerbeste die ik gehad heb!!!

Je kunt bij je bestelling een opmerking zetten daarin had in de Whey delicious cappucino gevraagd en ook gekregen echt HEERLIJK!Gisteren voor het eerst een pot Whey Delicious besteld en hij was er vanochtend al! Meteen even geproefd natuurlijk en hij smaakt super, ik ben heel tevreden met de service.
Even een suggestie waar ik aan dacht; misschien kunnen jullie mensen de mogelijkheid geven te kiezen welke smaak ze als sample erbij zouden willen, het zou voordelig kunnen uitpakken. Als die optie er al is dan heb ik er gewoon overheen gelezen en kunnen jullie deze suggestie als niet geschreven beschouwen.
In ieder geval erg bedankt!

Ligt er een beetje aan waarnaar je opzoek bent. ALs je echt hard wil knallen kan je het beste Unleash of Maximize nemen.Rene, wat raad jij aan als pre workout? Hyperdrive of toch iets anders? Zelf gebruik ik nu sinds kort weer megagrowth als post en damn wat maak ik weer gains!
Nope nog niet. Komt als het goed is morgen binnen. We doen er wat extra samples bij voor het lange wachten!

Dat is het probleem, welke kleur is mooi bij het rode logo?T-shirts in het wit kan wel maar onze sportschool is niet zo schoon
Een gekleurd shirt zie je niet zo gauw vlekken, welke kleur vind ik lastig moet je eigenlijk zien in combinatie met het logo.

Hehe zag ik toevallig voorbij komen. Fijne vakantie!kwam gister thuis van werk, zag dat mijn pakketje al bezorgd was. Super snel!
Even open gemaakt en wat vind ik er bij: een magazine voor in mijn vakantie!!Echt top!
Even een extra bedankje van mijn kant!

Beide niet op voorraad. Sturen we zo snel mogelijk na. Stond als het goed is ook op de factuur.na mijn pakket na te kijken ben ik toch iets minder tevreden, René kan je even ordernummer 92260 nakijken, daar zouden 12 flesjes Endorush en Osteobolin C va AN meegeleverd moeten geweest zijn, maar deze zaten er niet bij
JP8 gaat weer komen. Sterker dan ooitProbeer in het vervolg de Maximize V2 eens is een super Pre- workout. En even een vraagje voor rene.. In het verleden heb ik JP8 gehad van GET DIESEL. Nu hebben jullie sups van dit merk maar geen JP8 gaat die nog ooit terug komenIs tot nu toe de allerbeste die ik gehad heb!!!

Smaken voor samples kan je altijd in de opmerking van de bestelling aangevenGisteren voor het eerst een pot Whey Delicious besteld en hij was er vanochtend al! Meteen even geproefd natuurlijk en hij smaakt super, ik ben heel tevreden met de service.
Even een suggestie waar ik aan dacht; misschien kunnen jullie mensen de mogelijkheid geven te kiezen welke smaak ze als sample erbij zouden willen, het zou voordelig kunnen uitpakken. Als die optie er al is dan heb ik er gewoon overheen gelezen en kunnen jullie deze suggestie als niet geschreven beschouwen.
In ieder geval erg bedankt!

Alle smaken Whey Delicious zijn heerlijksample whey delicious chocolade...
echt heerlijk gewoon.

Die prijzen zijn al erg scherp, zeker voor de kwaliteit die wij bieden.Jammer dat er bij het eigen merk geen korting zit, 120 euro besteld en 0.0% korting.
Nope, eigenlijk nog geen tijd gehad. Super druk hier

Oei Oei nog even en ... komt ookDe nieuwe JP8 komt zeer snel, rene was er al mee bezig! Ff snel een berichtje hier terwijl ik normaal.bij bodyenfit topic zit![]()

Whey Delicious Cappuccino is echt geweldig. Zeker in de blender met melk en wat ijsblokjesJe kunt bij je bestelling een opmerking zetten daarin had in de Whey delicious cappucino gevraagd en ook gekregen echt HEERLIJK!![]()

Dan weet je het voor de volgende keerOh nou dat is handig! Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik ook de cappuccino gevraagd.
Maar goed ik heb het sample nog niet eens opengemaakt dus wie weet.![]()