- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardblauwe shirts staan denk ik wel mooi icm jullie logo (kleur van een Niveau-creme blikje).
Doe je dan ook eens girlies? Ik heb al genoeg shirts om in te slapen![]()
Trainingsbroeken: wit!

Zal meteen een pot bestellen zodat ik het dinsdag meteen kan proberen. Kan haast niet wachtenWhey Delicious Cappuccino is echt geweldig. Zeker in de blender met melk en wat ijsblokjes![]()

Beide niet op voorraad. Sturen we zo snel mogelijk na. Stond als het goed is ook op de factuur.

Als je wil knallen moet je inderdaad voor Unleash of Maximize v2 gaan!Ik wil echt hard knalluhdus word unleash!!
Damn.. ik wil ff een pb benchpress verbreken komende tijd. Maar ben nogal verzwakt door de cut.
Ik zal er eens over denken. We krijgen ook steeds meer vrouwelijke klanten merk ik. Met name Whey Delicious doet het goed bij de girliesHardblauwe shirts staan denk ik wel mooi icm jullie logo (kleur van een Niveau-creme blikje).
Doe je dan ook eens girlies? Ik heb al genoeg shirts om in te slapen![]()
Trainingsbroeken: wit!

Yep, stuur maar terug. Doe er wel even een briefje bij zodat ze hier weten waar het over gaat.René,
Bij mijn bestelling 92307 zat een XXL Trui in maat XL, deze is te klein als ik ze morgen terugstuur kun je dan een trui in maat XXL bij mijn Noxipro stoppen die jullie mij nog nasturen.
Ik had al gemaild naar info@ ivm met verkeerde cooking spray die ik had gekregen maar nog geen antwoord ontvangen.
Greetz
Sven
Zal meteen een pot bestellen zodat ik het dinsdag meteen kan proberen. Kan haast niet wachten![]()
Ik ben niet zo goed met fotoshopxxl nutriton ga op fotoshop pak een shirt ga die in kleuren kijken waar rood het best bij past![]()
trouwens ik verwacht wel echt veel want wacht al bijna een week op me noxi

Geen dankYeah, lekker veel samples ontvangen! :-) Thanks voor de snelle levering!

no problem!thx staat idd op de factuur, nu had ik alles natuurlijk nagekeken buiten dat![]()

Vind je het gek?! Je hebt dat spul ook veel te lekker gemaakt!Ik zal er eens over denken. We krijgen ook steeds meer vrouwelijke klanten merk ik. Met name Whey Delicious doet het goed bij de girlies![]()

Hardblauw.
Dan hoop ik het vandaag geleverd te zien

René,
Bij mijn bestelling 92307 zat een XXL Trui in maat XL, deze is te klein als ik ze morgen terugstuur kun je dan een trui in maat XXL bij mijn Noxipro stoppen die jullie mij nog nasturen.
Ik had al gemaild naar info@ ivm met verkeerde cooking spray die ik had gekregen maar nog geen antwoord ontvangen.
Greetz
Sven
Ik stuur nooit iets terug kost je onderhand meer dan dat je ervoor betaald. De post is nu eenmaal schandalig duur!!René
Is eerst en laatste keer dat ik trui terugstuur, kost me 13,50€ verzendkosten en is niet eens traceerbaar anders was het nog duurder.
Daar kunnen jullie niets aan doen ik moest maar meteen de juiste maat kiezen maar kvind het toch schandalig duur.
Volgende keer doe ik hem cadeau aan trainingsmaatje en bestel ik me gewoon een andere in de juiste maat.
Khoop dat het goed komt.
Greetz
Sven