MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hardblauwe shirts staan denk ik wel mooi icm jullie logo (kleur van een Niveau-creme blikje).
Doe je dan ook eens girlies? Ik heb al genoeg shirts om in te slapen ;)
Trainingsbroeken: wit!

René,

Bij mijn bestelling 92307 zat een XXL Trui in maat XL, deze is te klein als ik ze morgen terugstuur kun je dan een trui in maat XXL bij mijn Noxipro stoppen die jullie mij nog nasturen.
Ik had al gemaild naar info@ ivm met verkeerde cooking spray die ik had gekregen maar nog geen antwoord ontvangen.

Greetz
Sven

xxl nutriton ga op fotoshop pak een shirt ga die in kleuren kijken waar rood het best bij past ;)

trouwens ik verwacht wel echt veel want wacht al bijna een week op me noxi

Yeah, lekker veel samples ontvangen! :-) Thanks voor de snelle levering!

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.729
Ik wil echt hard knalluh:D dus word unleash!!
Damn.. ik wil ff een pb benchpress verbreken komende tijd. Maar ben nogal verzwakt door de cut.
Als je wil knallen moet je inderdaad voor Unleash of Maximize v2 gaan!
Hardblauwe shirts staan denk ik wel mooi icm jullie logo (kleur van een Niveau-creme blikje).
Doe je dan ook eens girlies? Ik heb al genoeg shirts om in te slapen ;)
Trainingsbroeken: wit!
Ik zal er eens over denken. We krijgen ook steeds meer vrouwelijke klanten merk ik. Met name Whey Delicious doet het goed bij de girlies :D
René,

Bij mijn bestelling 92307 zat een XXL Trui in maat XL, deze is te klein als ik ze morgen terugstuur kun je dan een trui in maat XXL bij mijn Noxipro stoppen die jullie mij nog nasturen.
Ik had al gemaild naar info@ ivm met verkeerde cooking spray die ik had gekregen maar nog geen antwoord ontvangen.

Greetz
Sven
Yep, stuur maar terug. Doe er wel even een briefje bij zodat ze hier weten waar het over gaat.
Zal meteen een pot bestellen zodat ik het dinsdag meteen kan proberen. Kan haast niet wachten:D
:thumbs:
xxl nutriton ga op fotoshop pak een shirt ga die in kleuren kijken waar rood het best bij past ;)

trouwens ik verwacht wel echt veel want wacht al bijna een week op me noxi
Ik ben niet zo goed met fotoshop :D
Yeah, lekker veel samples ontvangen! :-) Thanks voor de snelle levering!
Geen dank :D
thx staat idd op de factuur, nu had ik alles natuurlijk nagekeken buiten dat :p
no problem!:D

rose:p

René,

Greetz
Sven

René
Is eerst en laatste keer dat ik trui terugstuur, kost me 13,50€ verzendkosten en is niet eens traceerbaar anders was het nog duurder.
Daar kunnen jullie niets aan doen ik moest maar meteen de juiste maat kiezen maar kvind het toch schandalig duur.
Volgende keer doe ik hem cadeau aan trainingsmaatje en bestel ik me gewoon een andere in de juiste maat.
Khoop dat het goed komt.
Greetz
Sven

René
Is eerst en laatste keer dat ik trui terugstuur, kost me 13,50€ verzendkosten en is niet eens traceerbaar anders was het nog duurder.
Daar kunnen jullie niets aan doen ik moest maar meteen de juiste maat kiezen maar kvind het toch schandalig duur.
Volgende keer doe ik hem cadeau aan trainingsmaatje en bestel ik me gewoon een andere in de juiste maat.
Khoop dat het goed komt.
Greetz
Sven
Ik stuur nooit iets terug kost je onderhand meer dan dat je ervoor betaald. De post is nu eenmaal schandalig duur!!

Ik ben best benieuwd naar mensen die producten gebruiken van Applied Nutriceuticals. Bij de beschrijving van hun producten gebruiken ze vrij boude claims vaak, dus ik ben benieuwd naar mensen met praktijkervaringen, die misschien kunnen vertellen in hoeverre de claims ook daadwerkelijk 'hardgemaakt' worden.

(weet eigenlijk niet of ze het ook bij ander supwinkels verkopen dan xxl, anders moet ik even een ander topic aanmaken)

Ik gebruik de volgende sups van XXl
- Unleash V3 (pre-work-out). Echt een topper, heb inmiddels al een tiental pre-work-out sups geprobeerd (No-shotgun, Nox pump extreme, No-xplode, black-powder, Gaspari Superpump 250, Olimp Massacre, Hardcore Muscle-shock, en vast en zeker nog wat meuk) maar dit is tot nu toe in mijn ogen de allerbeste. Je merkt het binnen 10 min al, lekkere rush, pomp, endurance etc. Voor mij voorlopig geen ander meer.
- Creatine Monohydraat. Vooral de pomp in de oplaadfase was niet normaal, verder redelijke krachttoename en lekker uithoudingsvermogen
- Whey Delicious (vanille). Prima spul, voldaan gevoel krijg ik er van ;)
- Glutamine. Prima spul, lost goed op. Heb het idee dat wanneer ik dit tijdens de training drink (gemengd met water) ik nog net even wat meer kan.

Terug
Naar boven