Aart00
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar op een trainingsdag hoelang na de training behoor ik de shake in te nemen?
hmm je hebt eigenlijk wel gelijk, als ik dat dagelijks ga gebruiken kan ik het beter lekker vinden ook. hoop dat die vanille smaak niet te zoet is.Koop eerst eens whey isolaat naturel, ik denk dat je dan wel afstapt van je idee over naturel whey. De smaak is echt verre van lekker, en er is keus uit lekkere smaken. De doelgroep voor naturel whey is al erg klein, en denk dus niet dat het erg succesvol gaat worden.
Tijd om ook eens een vraag te stellen hier...
Whey delicious cappuccino, is die toevallig gemaakt met cafeinevrije oploskoffie?

Wat een toeval, ik koop rambolle bussen overAntwoord al gevonden.
Weet ik meteen waar mijn klachten vandaan komen, ben nl. allergisch voor cafeïnevrije koffie... Damn - heb nog een ramvolle bus!

Hoelang is de houdbaarheids datum van unleash V3 ongeveer?
Ik heb in mijn kast namelijk nog een halve pot gevonden alleen op het potje zelf is geen datum te bekennen.
Bij de Bcaa van jullie staat het op de rand van de deksel alleen op de unleash staat helemaal niks.![]()

Hoelang is de houdbaarheids datum van unleash V3 ongeveer?
Ik heb in mijn kast namelijk nog een halve pot gevonden alleen op het potje zelf is geen datum te bekennen.
Bij de Bcaa van jullie staat het op de rand van de deksel alleen op de unleash staat helemaal niks.![]()