AndroidHealthClinic

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

Bezoekers in dit topic

Ik wens je alle sterkte toe. Hopelijk ben je een van de uitzonderingen op de regels kerel. En hopelijk vind je al de steun en sterkte die je nodig hebt bij je naasten!
 
Heel veel sterkte aan jou en je Fam! Idd nog niet opgeven, niet voor jezelf maar zeker niet voor je fam, dat lijkt me echt frustrerend. Hoe moeilijk het waarschijnlijk is om nu met anderen bezig te zijn. Ik lul teveel, sterkte kerel
 
Sterkte, kloteziekte is het toch.
 
Heel veel sterkte!
 
Sterkte!!
 
Sterkte man
 
Niet dat je veel gaat hebben aan wat ouwe johny zegt....Maar ik wens je sterkte toe en hoop dat je het overwint.
 
Als er iemand de odds kan verslaan ben jij het.

Ik wens jou en de mensen om je heen veel sterkte en liefde de komende tijd.
 
soms is er heel veel wat we voelen
maar is er heel weinig wat we kunnen zeggen.
veel sterkte man
 
Beste vrienden,
We waren het niet altijd eens en vaak hadden we hevige discussies...maar ik heb het hier altijd leuk gevonden en heb veel geleerd.

De gezondheid is de afgelopen maanden zwaar achteruit gegaan na een nieuwe ontdekking in de knie.
De resultaten van de chemo hebben zwaar teleurgesteld....ik weeg nog 70 kilo...haarloos....ik ga proberen nog een laatste keer alles te geven maar de kans is 3 tot 5 procent.
Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..

ALs ik niet meer post...see you on the other side.

Ik zal de groetjes doen aan BigT.
Jij bent zo koppig dat je dat wel overleeft, toch?! Heel veel sterkte de komende tijd, en hopelijk kunnen we de komende decennia nog genieten van wat relletjes hier met jou.
 
Heel veel sterkte.
 
Sterkte...blijf strijden!
 
Het is nog niet voorbij...

1577581539623.png

Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..
En omdat ik weet dat je C.H. kon appreciëren.


 
Sterkte man
 
Moeilijk...
Maar moeilijk gaat ook.
Het zwaarst is als ik aan mijn gezin denk....dochtertje is net 11...
Ik probeer mijn geest bezig te houden zodat ik niet te veel denk aan de "What if's..." en "had ik maar..."
Heb gisteren wat proberen sporten...
Nu even naar Christopher Hitchens luisteren en op fora zoveel mogelijk mensen overtuigen dat het tijd wordt de religieuze sprookjes op te doeken.
 
Moeilijk...
Maar moeilijk gaat ook.
Het zwaarst is als ik aan mijn gezin denk....dochtertje is net 11...
Ik probeer mijn geest bezig te houden zodat ik niet te veel denk aan de "What if's..." en "had ik maar..."
Heb gisteren wat proberen sporten...
Nu even naar Christopher Hitchens luisteren en op fora zoveel mogelijk mensen overtuigen dat het tijd wordt de religieuze sprookjes op te doeken.
Je bent een held.
 
Back
Naar boven