AndroidHealthClinic

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

Hoe is het eigenlijk begonnen? Pijntje hier of daar? Of merkte je meteen dat het niet goed was?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb toch 4 maand mijn droomjob kunnen uitoefenen...en dat gaan we niet opgeven....
En ik hou wel van een uitdaging...
Ik had al tien keer dood moeten zijn...dus ook dit ga ik verslaan. Met humor en sport...

Zo die komt wel ff binnen, heftig man. Maar zoals hier al eerder gezegd is, je bent koppig genoeg om dit te overwinnen dus blijven vechten man.

Misschien dat je er iets aan hebt, maar kzou eens googelen op liposomale vitamine C. Er is best veel research over te vinden op google scholar en pubmed, met goede resultaten betreffende kanker. M'n pa maakt het voor de buurman van m'n broer en hij reageert er goed op. En het is simpel om te maken. Je kan het ook online kopen maar dan is het belachelijk duur. Niet om valse hoop te geven maar wat heb je te verliezen?

Om het te maken heb je een ultrasoon bad, een blender, lecithine (in poeder vorm) en ascorbinezuur (in poeder vorm) nodig. Als je geïnteresseerd bent kan ik aan m'n pa vragen wat je er precies voor nodig hebt en hoe je het precies maakt.

Verdomme man. Ik wens je al het geluk van de wereld toe, ik hoop dat je dit kunt verslaan.
Yasmine enorm veel sterkte aan jou en je naasten. Ik hoop dat we je hier nog lang mogen zien en we nog mee mogen maken hoe jij een prachtige omheining om je tuin gaat maken. Dbb team staat klaar om je te helpen. Keep strong my ironbrother :heart:

Héél veel sterkte Yasmine !!

Moeilijk...
Maar moeilijk gaat ook.
Het zwaarst is als ik aan mijn gezin denk....dochtertje is net 11...
Ik probeer mijn geest bezig te houden zodat ik niet te veel denk aan de "What if's..." en "had ik maar..."
Heb gisteren wat proberen sporten...
Nu even naar Christopher Hitchens luisteren en op fora zoveel mogelijk mensen overtuigen dat het tijd wordt de religieuze sprookjes op te doeken.
Geniet van de tijd die je nog gegund is. Lijkt me een verschrikkelijk dillema, het willen vechten, maar ook het berusten in het onvermijdelijke. Hopelijk duurt dat moment nog even.

Op dit soort momenten is het altijd zoeken naar de juiste woorden maar kan ze dan maar zelden vinden.....

Een heftig bericht man, wens je heel veel moed en sterkte toe ook aan iedereen die je lief is. Leg de bijl niet eerder terzijde als wanneer de strijd verloren is.

Bedankt iedereen voor de bemoedigende woorden.
De 150 kilo bench press zal nog even moeten wachten :)

Heeft veel sterkte en beterschap toegewenst man. May the odds be in your favor :heart:

Wat erg. Heel veel sterkte. Let's hope for the best.

Wat een naar bericht zeg. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe in deze strijd. Stay strong :heart:

Veel sterkte kerel

Lees het nu pas. Veel sterkte. Mocht je posts altijd graag lezen.

Yasmine, veel sterkte in deze situatie!

Arminius zei:
Het is nog niet voorbij...

1578368254193.png
Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..
En omdat ik weet dat je C.H. kon appreciëren.

Do not go gentle into that good night

1578367472330.png

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.

Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they
Do not go gentle into that good night.

Good men, the last wave by, crying how bright
Their frail deeds might have danced in a green bay,

Wild men who caught and sang the sun in flight,
And learn, too late, they grieved it on its way,

Grave men, near death, who see with blinding sight
Blind eyes could blaze like meteors and be gay,

And you, my father, there on the sad height,
Curse, bless, me now with your fierce tears, I pray.

Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.... :(

Arminius zei:
Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..
En omdat ik weet dat je C.H. kon appreciëren.

@yasmine Nog wat C.H. materiaal voor jouw amusement.

The Roast of Jerry Falwell (1933–2007)

Mijn favoriet: "People like that should be out in the street, shouting and hollering with a cardboard sign, and selling pencils from a cup!”

Laatst bewerkt:
Het is zwaarder dan de vorige keer....Ik heb deze week maar twee keer de kracht gevonden om een beetje te sporten.

Terug
Naar boven