- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet de eerste tumor...Ik had het al eens toen ik 21 was, en 6 jaar geleden ook. Nu hebben we het veel te laat ontdekt en het is extreem agressief.Hoe is het eigenlijk begonnen? Pijntje hier of daar? Of merkte je meteen dat het niet goed was?

Geniet van de tijd die je nog gegund is. Lijkt me een verschrikkelijk dillema, het willen vechten, maar ook het berusten in het onvermijdelijke. Hopelijk duurt dat moment nog even.Moeilijk...
Maar moeilijk gaat ook.
Het zwaarst is als ik aan mijn gezin denk....dochtertje is net 11...
Ik probeer mijn geest bezig te houden zodat ik niet te veel denk aan de "What if's..." en "had ik maar..."
Heb gisteren wat proberen sporten...
Nu even naar Christopher Hitchens luisteren en op fora zoveel mogelijk mensen overtuigen dat het tijd wordt de religieuze sprookjes op te doeken.
Arminius zei:Het is nog niet voorbij...
En omdat ik weet dat je C.H. kon appreciëren.Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..
Arminius zei:En omdat ik weet dat je C.H. kon appreciëren.Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..
@yasmine Nog wat C.H. materiaal voor jouw amusement.
The Roast of Jerry Falwell (1933–2007)
Mijn favoriet: "People like that should be out in the street, shouting and hollering with a cardboard sign, and selling pencils from a cup!”