AndroidHealthClinic

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

Bezoekers in dit topic

Sterkte. De aanhouder wint.
 
Het is zwaarder dan de vorige keer....Ik heb deze week maar twee keer de kracht gevonden om een beetje te sporten.

Respect kerel. Sterkte maar we spreken we af dat je bij ons blijft! Al was het alleen maar onze discussies weer te laten oplaaien. ;)
 
Het is zwaarder dan de vorige keer....Ik heb deze week maar twee keer de kracht gevonden om een beetje te sporten.

Doe verder aap. ik kan niet eens meer deftig met je rellen omdat ik er al een tijd mee inzit, bulk up a bit.

Hou je sterk, ouwe... Zeker voor haar.
 
Laatst bewerkt:
verdomme!

Ik vind het moeilijk om goede woorden te vinden voor een bericht als deze.
Ik ben het flink met je oneens geweest op dit forum, vaker niet dan wel denk ik.

Wat ik altijd heb kunnen waarderen is dat je nooit bang bent geweest om een mening te geven, waarvan je wist dat 95-97% van de leden het met je oneens zouden zijn.
Ik hoop oprecht dat je nu weer tot die eigenwijze 3-5% zal horen.

Hitchens is al vaker langs gekomen hier.
Dit heb ik altijd een mooi stuk van hem gevonden.
 
"So are you..."

C.H. had tot op het laatste moment een stapel boeken naast z'n uiteindelijke sterfbed liggen. Dat gaf mij altijd een melancholisch gevoel.


yasmine Wil je for old time sake nog eens dat wraakverhaal vertellen? Iets met het in brand steken van een wagen?

Ik vergelijk hem niet zomaar met een leeuw, mensen. :)
Arminius zei:
1579675312863.png
 
Laatst bewerkt:
Beste vrienden,
We waren het niet altijd eens en vaak hadden we hevige discussies...maar ik heb het hier altijd leuk gevonden en heb veel geleerd.

De gezondheid is de afgelopen maanden zwaar achteruit gegaan na een nieuwe ontdekking in de knie.
De resultaten van de chemo hebben zwaar teleurgesteld....ik weeg nog 70 kilo...haarloos....ik ga proberen nog een laatste keer alles te geven maar de kans is 3 tot 5 procent.
Maar zoals de grote Carl Sagan zei: we are but mere stardust..

ALs ik niet meer post...see you on the other side.

Ik zal de groetjes doen aan BigT.
ondanks onze aanvaringen het ga je goed ^^
 
Ik probeer wel om de iedere dag te sporten. Mentaal gaat het goed. Fysisch voel ik me 100 jaar. Zelf stappen doet me overal pijn... maar komt goed. Zoals jon bon Jovi zei: " you gotta keep the faith"...wink wink
 
Wat staat er nog op de planning in het ziekenhuis of waar dan ook?
 
Wat staat er nog op de planning in het ziekenhuis of waar dan ook?
Nog een hele poos iedere dag naar het ziekenhuis...nog 2 weken.. .En dan zien we wel...
 
Heb je nog nieuws of is het steeds even wazig?
Ze zijn hoopvoller dan een maand geleden ...maar ze willen het nog niet " benoemen of bevestigen". Ze spreken alsof het case closed is maar dat het er beter uitziet dan voorheen....Ik krijg moeilijk verwoord wat ze willen zeggen. De assistent zei: de kans dat je de Lotto wint was 1 op 4 000 000...en nu is het 1 op 3 000 000.
Dus beter maar maak je geen illusies bij manier van spreken.
 
Ik heb een oom die darmkanker had. De artsen zeiden dat er geen kans was op herstel. De familie kwam langs in het ziekenhuis om afscheid te nemen. Op de 1 of andere manier is hij daarna hersteld en heeft hij het overleeft. Een medisch wonder. Nu ruim 10 jaar later leeft hij nog steeds. Ik hoop dat jij ook herstelt. Ik wens jou heel veel kracht en sterkte toe en ik hoop dat je die k@t ziekte verslaat.
 
Ze zijn hoopvoller dan een maand geleden ...maar ze willen het nog niet " benoemen of bevestigen". Ze spreken alsof het case closed is maar dat het er beter uitziet dan voorheen....Ik krijg moeilijk verwoord wat ze willen zeggen. De assistent zei: de kans dat je de Lotto wint was 1 op 4 000 000...en nu is het 1 op 3 000 000.
Dus beter maar maak je geen illusies bij manier van spreken.
Ik hoop voor je dat jij die ene uitzondering bent man. Knap dat je nog elke dag de moed vindt om te gaan sporten terwijl lopen al pijn doet. Sterkte ijzerbroeder!
 
Ze zijn hoopvoller dan een maand geleden ...maar ze willen het nog niet " benoemen of bevestigen". Ze spreken alsof het case closed is maar dat het er beter uitziet dan voorheen....Ik krijg moeilijk verwoord wat ze willen zeggen. De assistent zei: de kans dat je de Lotto wint was 1 op 4 000 000...en nu is het 1 op 3 000 000.
Dus beter maar maak je geen illusies bij manier van spreken.
dat is in die 25ish jaar dat mijn moeder is overleden dus niet veranderd , ze kunnen nog steeds geen realistisch beeld schetsen slechts je voorbereiden op het ergste ( smh )
 
Back
Naar boven