Fitness Seller

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

Een mens wordt hier stil van. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk "win je de lotto" en ga je nog vele mooie jaren tegemoet.

• Topic Starter Topic Starter
Een deel van de behandeling zit er bijna op. Ik probeer een paar keer per week te sporten. Niet zo zwaar. Enkel wat boksen op de zak en een heel klein beetje krachttraining. Wel dooooooodmoe. Ook met mijn klasje toch mee geweest naar een museum. Veel leuke momenten en herinneringen....veel leuke foto's...

Trying to be the storm....

Laatst bewerkt:
t*ring man.

Ontzettend veel sterkte!

Leuke maar zware dag gehad....eten gaat er vandaag even niet in...69 kilo....maar dat is het nu al een week...dus na de behandeling terug vechten voor de 85 kilo met 12 % bf....A man can dream can't he.

:thumb:

giphy.gif

Heel veel geluk en sterkte toegewenst

Deze ochtend de politie over de vloer gekregen...."uw moeder is deze ochtend overleden...."...
Ik bel mijn broer die me ( omdat hij haar beginnen haten is) doodleuk zegt: ja bl8jkbaar lag ze al 5 weken dood...op handen en voeten met haar hoofd in het toilet...wellicht door een maagbloeding naar het toilet gekropen en daar gstorven"

Ze is helemaal alleen, verlaten en eenzaam gestorven....Ik had haar alles moeten vergeven...terug contact met haar moeten leggen ...Dit kan ik me nooit vergeven ....Dit kan ik nooit meer vergeten....

sterkte

Deze ochtend de politie over de vloer gekregen...."uw moeder is deze ochtend overleden...."...
Ik bel mijn broer die me ( omdat hij haar beginnen haten is) doodleuk zegt: ja bl8jkbaar lag ze al 5 weken dood...op handen en voeten met haar hoofd in het toilet...wellicht door een maagbloeding naar het toilet gekropen en daar gstorven"

Ze is helemaal alleen, verlaten en eenzaam gestorven....Ik had haar alles moeten vergeven...terug contact met haar moeten leggen ...Dit kan ik me nooit vergeven ....Dit kan ik nooit meer vergeten....
En je kanker met minimale overlevingskans gaf geen motivatie met haar contact te zoeken?

Klopt het verhaal van je broer wel?

Sterkte man!

Sterkte man.

Gecondoleerd

Shit man...

Sterkte.

Gecondoleerd en sterkte...

Je zit wel in de hoek waar de klappen vallen zeg

Klopt het verhaal van je broer wel?
Ik hoop van niet; Ik ga morgen meer weten. Ik hoop dat ze me vertellen dat ze plots en snel is gestorven op toilet of zo en dat ze niet heeft moeten lijden, beseffende dat het gedaan was en ze helemaal alleen was.... Kon ik maar terug in de tijd gaan, haar vergeven en haar in huis nemen.... al was het maar voor de laatste jaartjes van haar leven.... en m'n broers en zus gedragen zich alsof het een vogeltje is die is gestorven.

Terug
Naar boven