AndroidHealthClinic

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag mijn zus gaan helpen, helemaal alleen, met haar verhuis... dat wordt zwaar. Eerst 90 minuten rijden om de verhuiswagen...dan 1 uur rijden naar haar huis, dan de hele verhuis doen met haar... dan de wagen terugbrengen dus terug een uur rijden en dan terug 90 minuten rijden naar huis. f**k ME!

Wees blij dat je in ieder geval nog zo actief kan zijn. M'n moeder ondergaat kanker en kan de trap niet eens meer opkomen zonder eerst tien minuten bij te komen. Enjoy while you can.

Ook al is verhuizen super kut.

Wees blij dat je in ieder geval nog zo actief kan zijn. M'n moeder ondergaat kanker en kan de trap niet eens meer opkomen zonder eerst tien minuten bij te komen. Enjoy while you can.

Ook al is verhuizen super kut.
Ik wens jullie veel sterkte en kracht!

Zaterdag mijn zus gaan helpen, helemaal alleen, met haar verhuis... dat wordt zwaar. Eerst 90 minuten rijden om de verhuiswagen...dan 1 uur rijden naar haar huis, dan de hele verhuis doen met haar... dan de wagen terugbrengen dus terug een uur rijden en dan terug 90 minuten rijden naar huis. f**k ME!
Als je je locatie vermeld kan misschien iemand van hier je komen helpen.

Ik moet eerst van Terhulpen naar Olsene om de verhuiswagen. Dan van Olsene naar Buggenhout. Daar alles inladen.... nieuwe huisje is maar 5 min rijden. Daarna alles uitladen. Daarna terug met de verhuiswagen naar Olsene. Van Olsene terug naar huis in Terhulpen.
Maar mijn oudste broer zal misschien vrijaf nemen en komen helpen. Maar bedankt voor dit mooi voorstel!

Ik moet eerst van Terhulpen naar Olsene om de verhuiswagen. Dan van Olsene naar Buggenhout. Daar alles inladen.... nieuwe huisje is maar 5 min rijden. Daarna alles uitladen. Daarna terug met de verhuiswagen naar Olsene. Van Olsene terug naar huis in Terhulpen.
Maar mijn oudste broer zal misschien vrijaf nemen en komen helpen. Maar bedankt voor dit mooi voorstel!
Olsene?? Oost-Vlaanderen? Dat is 5km van hier ofzo

Olsene?? Oost-Vlaanderen? Dat is 5km van hier ofzo
Mijn zus had een verhuiswagen geregeld in Olsene omdat onze schoonzus de wagen ging halen.. maar door de ruzie wil die niet meer helpen. Maar de borg en zo is al betaald. Dus moet ik van Terhulpen naar Olsene. Misschien kan mijn oudste broer naar Olsene. Hij woont in Oostakker. dat is minder ver.

Mensen, een vraagje: begraven of cremeren...Mijn ma heeft ons niet laten weten wat ze verkoos. Ik herinner me wel iets in de zin van: " me niet verbranden he, stel je voor dat je dat nog voelt"... maar herinner ik me dat wel correct en ook zei ze:" stop me maar in een appelsienkist, allemaal niet teveel geld in steken"...
Ik persoonlijk zou graag haar urne thuis hebben maar is dat dan wel een goed idee voor het rouwproces??? Ik weet het allemaal niet.
Mijn ma werd vorige week vrijdag gecremeerd en deze dinsdag hebben we de ceremonie gehouden. Heb een brief voorgelezen ... was stikkapot.... de urne staat nu bij me thuis... Ik kan het al iets beter plaatsen dankzij mijn vrouw die een paar dingen zei die heel veel steek hielden:" bekijk het zo... je had haar al jaren niet meer gezien.. nu ga je haar ook niet meer zien... maar nu lijdt ze niet meer terwijl ze heel haar leven had geleden....en je hebt jezelf niks te verwijten want je hebt alles gedaan wat je kon...".... Wat een vrouw!

Mijn zus had een verhuiswagen geregeld in Olsene omdat onze schoonzus de wagen ging halen.. maar door de ruzie wil die niet meer helpen. Maar de borg en zo is al betaald. Dus moet ik van Terhulpen naar Olsene. Misschien kan mijn oudste broer naar Olsene. Hij woont in Oostakker. dat is minder ver.
Wat was me dat een zware dag. Van ' s morgens 8u00 vertrokken en pas 23u40 thuis. Ik was kapot.

ma version final.png
ma version final.png
Dit was m'n ma, vele jaren geleden, zoals ik me haar wil herinneren;

Mijn zus liet me tijdens haar verhuis zaterdag weten dat ze als het ware een soort vel over haar oog had waardoor ze troebel zag. Ze ging maandag naar de huisarts, die stuurde haar door naar de oogarts die haar doorstuurde naar de spoed. Ze werd onmiddellijk opgenomen... na meerdere dagen heel veel onderzoeken is de uitslag er.... MS, net als mijn broer.... Wat is de kans dat je zo veel ongeluk in je leven kan hebben? Dit is niet meer realistisch. Voor mij is het overduidelijk. Ik zit in een computerspel, gespeeld door mensen in het jaar 2500 of zo, in het level 'rediculous" of zoiets. Dit is gewoon niet meer te bolwerken. Ondertussen heb ik ook al het hele weekend voor school gewerkt want volgende week moet de zorgcoördinator alle details hebben (evolutie van alle kinderen in de klas) en dat kost ongeveer 1 uur per kind (sommige 2). Moet daarna ook nog de lesvoorbereidingen doen, minstens voor maandag en dinsdag, en woensdag.... en ondertussen niet gek worden....Mijn leven is al zo gek geweest dat, indien je er een boek zou over schrijven, het geen kat zou geloven of denken dat het in de fictie-afdeling thuishoort.... ik pas dan maar de referentiegroeptheorie toe om niet gek te worden:: "er zijn mensen die het slechter hebben dan mij".

Tegenslag komt altijd hand in hand met meer tegenslag, helaas.

Tegenslag komt altijd hand in hand met meer tegenslag, helaas.
Ik blijf voorlopig hopen dat de arts iets te snel van stapel loopt.... ik hoop nog steeds op een andere oorzaak voor haar gezondheidsklachten... al is die kans zeer klein ("zwarte vlek in occipitale lob, bijna blind aan 1 oog, in het ruggenmerg vonden ze..... (ben vergeten wat het was) dat wijst op MS....
Ik weet wel dat MS niet zo makkelijk vast te stellen is dus ik hoop.....

En waarom heb je je niet ziek gemeld bij je werkgever?

Mijn zus liet me tijdens haar verhuis zaterdag weten dat ze als het ware een soort vel over haar oog had waardoor ze troebel zag. Ze ging maandag naar de huisarts, die stuurde haar door naar de oogarts die haar doorstuurde naar de spoed. Ze werd onmiddellijk opgenomen... na meerdere dagen heel veel onderzoeken is de uitslag er.... MS, net als mijn broer.... Wat is de kans dat je zo veel ongeluk in je leven kan hebben? Dit is niet meer realistisch. Voor mij is het overduidelijk. Ik zit in een computerspel, gespeeld door mensen in het jaar 2500 of zo, in het level 'rediculous" of zoiets. Dit is gewoon niet meer te bolwerken. Ondertussen heb ik ook al het hele weekend voor school gewerkt want volgende week moet de zorgcoördinator alle details hebben (evolutie van alle kinderen in de klas) en dat kost ongeveer 1 uur per kind (sommige 2). Moet daarna ook nog de lesvoorbereidingen doen, minstens voor maandag en dinsdag, en woensdag.... en ondertussen niet gek worden....Mijn leven is al zo gek geweest dat, indien je er een boek zou over schrijven, het geen kat zou geloven of denken dat het in de fictie-afdeling thuishoort.... ik pas dan maar de referentiegroeptheorie toe om niet gek te worden:: "er zijn mensen die het slechter hebben dan mij".
Sterkte man.

En waarom heb je je niet ziek gemeld bij je werkgever?
Omdat ik in een kleine school werk met 3 lagere klasjes en 6 klasjes in het lager onderwijs. Drie collega's zijn al een paar weken ziek. Als ik niet ga werken dan is dat voor de andere collega's niet meer haalbaar.

Terug
Naar boven