XXL Nutrition

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

Het lot van de wereld rust niet op je schouders hè.

Wellicht spreekt dit verhaal je aan, alhoewel je misschien er ook weer niet op zit te wachten:

• Topic Starter Topic Starter
Wellicht spreekt dit verhaal je aan, alhoewel je misschien er ook weer niet op zit te wachten:

Waw.....sterk...ik heb het wel niet kunnen uitlezen...iets te heftig...

Mijn zus lijkt de diagnose MS redelijk goed te slikken....zo vreemd...

Je weet dat Marc er geen problemen mee heeft
om andere mensen kanker toe te wensen ?

• Wow
Waarderingen: BB_
Goed nieuws... het zicht van mijn zus is op korte tijd al veel beter.... morgen mag ze het ziekenhuis verlaten. En vanaf dan onderzoeken op ambulante wijze.... Ik blijf nog steeds hopen dat het een foute diagnose was... ook al werd het bevestigd.... You never know.

Met mijn gezondheid lijkt het de goede kant op te gaan... gisteren een bemoedigend bericht gekregen van het ziekenhuis.... Voelde het ook wel al.... ondanks de extreme vermoeidheid de laatste tijd....

Mijn zus heeft al jaren veel pijn in haar been en ze dacht dat het een gevolg was van een ongeval ...blijkt nu dat ze wellicht al vele jaren schade heeft in de hersenen ten gevolge van MS.
En door de recente blindheid is de bal aan het rollen gegaan.
Ze mag niet meer met de wagen rijden
Ze beheerst heel slecht 1 kant van haar lichaam
Ze heeft slikproblemen en praat trager en moeilijker

VAndaag bij m'n zus langsgeweest.. Ze was in alle staten.. Haar dure wasmachine, net uit garantie, was stuk... heb ze kunnen herstellen. Ze was dolgelukkig... Makes my day!

Zie nu pas dat dit een sticky is.
Hoe gaat het met de strijd Yasmine?

Zie nu pas dat dit een sticky is.
Hoe gaat het met de strijd Yasmine?
Het gaat goed ...maar merk dat ik iets te hard ben gegaan. Hartslag in rust is rond de 90 terwijl dit een jaar geleden 40 was....even wat gas terugnemen.

Inderdaad. Misschien ben jij wel een vriend van me en zitten we nu op een PlayStation 256 aan het spelen in het jaar 2343.

Ik denk dat we dan toch eerder een Xbox 360 no scope 69420 mega lite plus special edition limited 2343 zouden spelen.

Terug
Naar boven