Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik wel, maar dit kan ik niet maken. Als één van de collega's terugkomt, dan zal ik het overwegen...Het lot van de wereld rust niet op je schouders hè.
Waw.....sterk...ik heb het wel niet kunnen uitlezen...iets te heftig...Wellicht spreekt dit verhaal je aan, alhoewel je misschien er ook weer niet op zit te wachten:
![]()
Marc de Hond: ‘Van kanker kun je niet verliezen’
Presentator en theatermaker Marc de Hond (42) staat in de theaters met een voorstelling over zijn leven in 29 interviews. Als document voor zijn kinderen. ‘Ik kan de dans nog ontspringen, al weet ik niet hoe groot die kans is.’www.parool.nl
Wellicht spreekt dit verhaal je aan, alhoewel je misschien er ook weer niet op zit te wachten:
![]()
Marc de Hond: ‘Van kanker kun je niet verliezen’
Presentator en theatermaker Marc de Hond (42) staat in de theaters met een voorstelling over zijn leven in 29 interviews. Als document voor zijn kinderen. ‘Ik kan de dans nog ontspringen, al weet ik niet hoe groot die kans is.’www.parool.nl
Dem lion genetics.Met mijn gezondheid lijkt het de goede kant op te gaan... gisteren een bemoedigend bericht gekregen van het ziekenhuis.... Voelde het ook wel al.... ondanks de extreme vermoeidheid de laatste tijd....
ik ga proberen nog een laatste keer alles te geven maar de kans is 3 tot 5 procent.
ALs ik niet meer post...see you on the other side.
Ik zal de groetjes doen aan BigT.
Hoe kijk je hier zelf op terug.De assistent zei: de kans dat je de Lotto wint was 1 op 4 000 000...en nu is het 1 op 3 000 000.
Dus beter maar maak je geen illusies bij manier van spreken.
Het versterkt mijn vermoeden dat ik in een simulatie leef. Teveel onvoorstelbare gebeurtenissen in mijn leven....
Dat zou mij dus ook een simulatie maken?Het versterkt mijn vermoeden dat ik in een simulatie leef. Teveel onvoorstelbare gebeurtenissen in mijn leven....
De assistent van de arts is een volwaardige arts met kennis van zaken. Ik vermoed dat hij deze cijfers niet zelf even uit zijn mouw schudt.Dat zorgpersoneel kennelijk geen statistiek tijdens hun opleiding krijgt.
Inderdaad. Misschien ben jij wel een vriend van me en zitten we nu op een PlayStation 256 aan het spelen in het jaar 2343.
Het gaat goed ...maar merk dat ik iets te hard ben gegaan. Hartslag in rust is rond de 90 terwijl dit een jaar geleden 40 was....even wat gas terugnemen.Zie nu pas dat dit een sticky is.
Hoe gaat het met de strijd Yasmine?
Inderdaad. Misschien ben jij wel een vriend van me en zitten we nu op een PlayStation 256 aan het spelen in het jaar 2343.