Fitness Seller

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

Bezoekers in dit topic

Ik doelde op dat de agent zei dat je moeder deze ochtend is overleden en je broer zegt dat het 5 weken geleden is gebeurd.
 
Gecondoleerd. Veel sterkte gewenst.
 
Ik doelde op dat de agent zei dat je moeder deze ochtend is overleden en je broer zegt dat het 5 weken geleden is gebeurd.
Ik heb de arts getelefoneerd. Ze is inderdaad al 4 a 5 weken geleden gestorven.
Hij zei het volgende: " ze is wellicht naar het toilet gegaan om te plassen. Toen ze zich recht stelde zal ze duizelig geworden zijn en flauw gevallen zijn. Bij haar val heeft ze de toilethouder geraakt met haar pols. Ze heeft niet geleden. Een maagbloeding bij mensen van hoge leeftijd voelen het vaak niet en het kan dus een zweer geweest zijn die is opengebarsten."

Toen ik vroeg of ze geleden had zei hij: neen, dat denk ik niet.
Hij zei ook dat ze dus naar voren was gevallen en op op haar buik dus weg van het toilet...
Ik ben haar gisteren gaan groeten...Heb haar een kus op het hoofd gegeven op het laken....
Dit had ze niet verdiend....
 
Ik heb de arts getelefoneerd. Ze is inderdaad al 4 a 5 weken geleden gestorven.
Hij zei het volgende: " ze is wellicht naar het toilet gegaan om te plassen. Toen ze zich recht stelde zal ze duizelig geworden zijn en flauw gevallen zijn. Bij haar val heeft ze de toilethouder geraakt met haar pols. Ze heeft niet geleden. Een maagbloeding bij mensen van hoge leeftijd voelen het vaak niet en het kan dus een zweer geweest zijn die is opengebarsten."

Toen ik vroeg of ze geleden had zei hij: neen, dat denk ik niet.
Hij zei ook dat ze dus naar voren was gevallen en op op haar buik dus weg van het toilet...
Ik ben haar gisteren gaan groeten...Heb haar een kus op het hoofd gegeven op het laken....
Dit had ze niet verdiend....

Hoop dat de wetenschap dat ze niet heeft geleden je enigszins troost biedt. Verder wens ik je heel veel sterkte en kracht toe.
 
En de schoonzus, die mijn ma haatte is me nu als een parasiet aan het stalken....hopende dat er iets te rapen valt. Elke cent die er zal overblijven zal naar een goed doel gaan...al is het maar tien vaccins voor een kind in een arm Afrikaans land...dan heeft mijn ma ook na haar dood nog iets betekent in iemands leven...

Kon ik maar terug...dan zou ze bij ons inwonen....En niet als een hond alleen sterven...
 
Hevige ruzie door de schoonzus...die wou naar het appartement gaan op zoek naar cash geld....Ze hadden gezegd dat ze de erfenis verwierpen omdat ze geen schulden wouden erven maar omdat ze vermoedden dat er geld in huis lag wouden ze toch gaan...stel je voor...eerst mijn ma als een stront behandelen en nu als een lijkpikker op de loer....ben verdomme op 4 dagen 3 kilo vermagerd door hun onzin
 
gecondoleerd en sterkte.
 
Hevige ruzie door de schoonzus...die wou naar het appartement gaan op zoek naar cash geld....Ze hadden gezegd dat ze de erfenis verwierpen omdat ze geen schulden wouden erven maar omdat ze vermoedden dat er geld in huis lag wouden ze toch gaan...stel je voor...eerst mijn ma als een stront behandelen en nu als een lijkpikker op de loer....ben verdomme op 4 dagen 3 kilo vermagerd door hun onzin
fucking aasgieren
 
Mensen, een vraagje: begraven of cremeren...Mijn ma heeft ons niet laten weten wat ze verkoos. Ik herinner me wel iets in de zin van: " me niet verbranden he, stel je voor dat je dat nog voelt"... maar herinner ik me dat wel correct en ook zei ze:" stop me maar in een appelsienkist, allemaal niet teveel geld in steken"...
Ik persoonlijk zou graag haar urne thuis hebben maar is dat dan wel een goed idee voor het rouwproces??? Ik weet het allemaal niet.
 
Zelf zou ik het as uitgieten, vond mn papa mooi toen t zijn vriend was.
Een urne in huis zou niks voor mij zijn, steeds eraan denken als je t ziet :/
 
Goed nieuws ook: de behandeling lijkt een succes te zijn.... nog even doorbijten... wie weet komt het nog goed....


Gefeliciteerd. Dat is geweldig nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Mensen, een vraagje: begraven of cremeren...Mijn ma heeft ons niet laten weten wat ze verkoos. Ik herinner me wel iets in de zin van: " me niet verbranden he, stel je voor dat je dat nog voelt"... maar herinner ik me dat wel correct en ook zei ze:" stop me maar in een appelsienkist, allemaal niet teveel geld in steken"...
Ik persoonlijk zou graag haar urne thuis hebben maar is dat dan wel een goed idee voor het rouwproces??? Ik weet het allemaal niet.

Ik zou voor begraven gaan. Dan kan je d’r af en toen bezoeken.
Is natuurlijk persoonlijk. Denk er goed over na.
 
Mensen, een vraagje: begraven of cremeren...Mijn ma heeft ons niet laten weten wat ze verkoos. Ik herinner me wel iets in de zin van: " me niet verbranden he, stel je voor dat je dat nog voelt"... maar herinner ik me dat wel correct en ook zei ze:" stop me maar in een appelsienkist, allemaal niet teveel geld in steken"...
Ik persoonlijk zou graag haar urne thuis hebben maar is dat dan wel een goed idee voor het rouwproces??? Ik weet het allemaal niet.
mijn moeder is gecremeerd , heb het altijd niks gevonden dat er nergens was waar ik heen kon om te rouwen
 
Graf is niet voor eeuwig. Na 25 jaar ofzo moet je weer beslissen of ze er kan blijven rusten (betalen)

Mn vader is ook gecremeerd. Was het er ook niet mee eens maar is misschien wel beter zo.
 
Goed nieuws ook: de behandeling lijkt een succes te zijn.... nog even doorbijten... wie weet komt het nog goed....
Ik hoop en gun het je van harte. Ik duim!

Mensen, een vraagje: begraven of cremeren...Mijn ma heeft ons niet laten weten wat ze verkoos. Ik herinner me wel iets in de zin van: " me niet verbranden he, stel je voor dat je dat nog voelt"... maar herinner ik me dat wel correct en ook zei ze:" stop me maar in een appelsienkist, allemaal niet teveel geld in steken"...
Ik persoonlijk zou graag haar urne thuis hebben maar is dat dan wel een goed idee voor het rouwproces??? Ik weet het allemaal niet.
Het is ook peroonlijk. Mijn (stief)vader is gecremeerd. Mijn moeder wilde hem graag bij haar en heeft inderdaad een urn in huis. Zo is hij elke dag bij haar. Ik dacht in eerste instantie zelf dat ik er geen waarde aan zou hechten. Mijn zus wilde wel graag een kleine urn. Achteraf heb ik toch besloten dat ik wel een herinnering wilde. En nu ik er zo op terugkijk ben ik er heel blij mee. Hij is altijd een beetje bij me zo. Maar het is heel persoonlijk.
Wij hebben weliswaar de antraciet versie. Maar mijn moeder heeft de "adult" versie en wij de mini. :heart:
urn-messing-urn-vogel-love-bird-goud_pd242082_692x519.jpg
 
We hebben beslist (morgen valt de definitieve beslissing) dat we haar gaan cremeren. De urne zal bij mij thuis komen. Ik denk dat mijn broer beseft dat ik er het meest aan zou hebben. Mijn zus en andere broer...tja.... die willen enkel de erfenis aanvaarden als er geld is en er iets te rapen valt. Ze stellen constant vragen, schelden uit maar nemen zelf geen initiatief. Hallucinant.. ik huiver als ik die gesprekken herlees.
 
Back
Naar boven