MuscleMeat

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
powwww ik dacht dat ik van bold meer honger ging krijgen. Dat mag dan wel eens snel komen want ik kan bijna niks meer eten. Vorige week geen probleem mee gehad maar heb nu al moeite met de helft van wat ik hiervoor at!!

pfffffff wat een moeheid... Hoe ik me vorige week nog de koning voelde, voel ik me nu moe, ik heb geen honger pfffffff en ik voel me k*t! :( :( begin er wel steeds beter uit te zien;)

pfffffff wat een moeheid... Hoe ik me vorige week nog de koning voelde, voel ik me nu moe, ik heb geen honger pfffffff en ik voel me k*t! :( :( begin er wel steeds beter uit te zien;)

Heb ik ook man,zo lethargisch als een hond,vorige week

sprong ik ng over tafel,nu lig ik onder tafel:D

zou ik t4 miss met 50mcg verhogen, of wat doe jij er aan??
150mcg ed dan effe een paar dagen wachten tot waardes stabiel zijn? zit je nu in een cut of bulk? een tekort aan carbs dan krijg je geen ( of miniem)conversie meer van t4 naar t3

Ik doe er niks aan,durf geen t3/t4 te nemen ivm sides:(

welke sides?

150mcg ed dan effe een paar dagen wachten tot waardes stabiel zijn? zit je nu in een cut of bulk? een tekort aan carbs dan krijg je geen ( of miniem)conversie meer van t4 naar t3

ga vanaf vandaag op 150mcg. Ik zit in de bulk. Ik zette m'n hgh gelijk bij het opstaan maar daar zie ik even van af. Ben deze week heel druk op mn werk en kan even die moeheid niet gebruiken!

Ik lees dat je van t3/t4 begint te shaken en onrustig,heb Jay z'n log toen

gelezen en die voelde zich niet echt niet goed:(

als je t4 rustig opbouwd heb je nergens last van

ik heb het al gevonden. Ben een stuk minder moe... HGH niet smorgens zetten

ben topfit nu! alleen enige probleem is dat ik nog geen honger heb!

Als ik géén honger heb prop ik eten erbij,soms wordt je het wel beu

mrjah volhouden man,ofwel cyproheptadine=periactin nemen,daar krijg

je honger van :rolleyes:

zou ik van bold toch ook moeten krijgen? Zit nu in week 6! Kan het gewoon echt niet meer op! En mn gewicht blijft op 90 hangen dus ik wou eigenlijk de kcal omhoog gooien, maar dat gaat in geen mogelijkheid lukken!

zou ik van bold toch ook moeten krijgen? Zit nu in week 6! Kan het gewoon echt niet meer op! En mn gewicht blijft op 90 hangen dus ik wou eigenlijk de kcal omhoog gooien, maar dat gaat in geen mogelijkheid lukken!

Jah juist bold,komt wel man vraag eens aan cruzader die heeft goeie ervaring

met bold;)

ook niet met wat shakes met brinta, palatinose, whey en caseine? drinken lukt altijd wel toch?

ook niet met wat shakes met brinta, palatinose, whey en caseine? drinken lukt altijd wel toch?

Heb al mn shakes al dubbele hoeveelheid in gedaan (lean gainer en isolate). Zal er nog wel een paar extra nemen. Wil nog ff 3 kilo erbij krijgen ewigenlijk!!

's Morgens wel honger? Wat eet je 's morgens nog? Neem aan dat dit niet meer is wat in je cleanbulk schema stond?

heb paar daagjes op 0,625 mg femera gezeten, nu 2 dagen op 1,25... en links in het knobbeltje al geslonken tot minimaal. Rechts is mnog duidelijk aanwezig (heel duidelijk) maar merk al dat het minder wordt. Ook totaal niet meer gevoelig. Merk wel dat ik wat neerslachtig ben door de fem. Ga het even een weekje op 1,25 volhouden, kijken wat het doet. Daarna nog een weekje op 0,625 en dan ga ik ook al op 250mg test-e per week zitten dus is het hopelijk niet meer nodig.

Terug
Naar boven