Fitness Seller

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

Rare melding, inbeslagname of gewoon vertraging? Clearance = vrijgeven?

training gister:
3x9-11 Schouder press halter
3x9-11 Upright row smit-machine
3x9-11 zijwaarts heffen
3x9-11 voorovergebogen zijwaarts heffen

3x9-11 shrugs dumbbells
3x9-11 shrugs halter

verschillende oefeningen buik

Omdat ik nu met t3 bezig ben neem m'n kracht behoorlijk af. Ik heb voor ik begon een aantal kracht stats:
BP: 130
DL: 160 (2 jaar niet gedaan ivm rug, sinds een paar maand weer mee begonnen)
SP: 38 dumbbells

squatten doe ik niet meer omdat ik te dikke benen kreeg, vond ik niet mooi. Train ze nu alleen licht en met hardlopen/helling lopen.

De krachtstats zijn 1 rep? of 10 reps ?

Wat zijn je krachtstats nu dan?

• Topic Starter Topic Starter
Rare melding, inbeslagname of gewoon vertraging? Clearance = vrijgeven?

ja bij de pakketjes die aankwamen had ik dit niet. Vaak alleen clearance delay in china maar niet in Nederland. Hoop dat het goed komt, zitten voor een hoop euri's in dat pakje:(

De krachtstats zijn 1 rep? of 10 reps ?

Wat zijn je krachtstats nu dan?

is met 1 rep, de deadlift is heel laag maar dat komt omdat ik tijdens de periode dat ik in amerika trainde door me rug ben gegaan bij een zware deadlift, daarna een tijdje gestopt en nu net weer mee begonnen.
Krachtstats nu heb je niet veel aan gezien ik alleen t3 en hgh gebruik, voel me slap op het moment, zal blij zijn als die sust er in knalt!

het is me nu ook weer duidelijk waarom je niet te snel moet zetten, wat een ****ing spierpijn!!!

Ga om de dag zetten dus de sust zal er wel snel inkicken! over 2 weekjes nog ff een weekje DNP en dan mogen de lange esters hun werk gaan doen!

Zit sinds gister trouwen op 10iu HGH. Volgens een maat zijn mijn handen al groter, valt me zelf niet heel erg op. Merk wel dat ik met de novo's iets meer vocht vast hou dan met de kigs (komt natuurlijk ook omdat ik op hoge dosis zit). Bewaar daarom ook nog 1 kitje kigtropin voor als ik met de zomer ga cutten.

Tot nu toe gaat alles nog perfect met mij! Ben van de t3 van 86 naar 83 kilo gegaan, en vet percentage is stuk lager. Moet binnenkort weer ff met tangetje opmeten.

Hoe lang ben je eigenlijk? En zet je nu 10iu p/dag?

ben 1,76, aan de kleine kant dus. Zou mooi zijn als ik ook nog wat in de lengte ga groeien;) haha

ja ik zet sinds gister 10iu. Gister 4-4-2 en vandaag doe ik het gewoon in 2x, 5iu vanmorgen en 5iu vanavond

Ik weet 100% zeker dat mijn spullen echt zijn maar vind het wel raar dat ik geen krampen enzo krijg waar iedereen het over heeft. Andere jongens op de zelfde gear hebben het wel, zelf al bij 5iu

ik krijg trouwens opeens (sinds deze week) een hele droge huid, heel mn lichaam is een beetje uitgedroogd. Hoe zou dit komen

ik krijg trouwens opeens (sinds deze week) een hele droge huid, heel mn lichaam is een beetje uitgedroogd. Hoe zou dit komen

Normaalgezien als je HGH levels "te laag" zijn dan kan je een droge huid krijgen

(wat hier niet het geval is denk ik) als je goeie shizzle hebt :cool:

Normaalgezien als je HGH levels "te laag" zijn dan kan je een droge huid krijgen

(wat hier niet het geval is denk ik) als je goeie shizzle hebt :cool:

nee ik weet 110% zeker dat het goeie shizzle is. Hele betrouwbare bron en goeie recensies over zijn product.

Denk dat het 't weer is.

blij dat sommige chinezen wel te vertrouwen zijn, krijg gewoon mn pakje nog een keer!

Ik zit nu op 25mcg t3, wil over stappen op 100mcg t4. Kan ik dam gewoon de 100mcg t4 nemen ipv de t3? Omdat 100 toch gelijk is aan 25

Inderdaad. Merk wel dat ik met novo's iets meer vocht vast hou dan met kigs. M'n handen lijken een stuk groter, zeggen anderen ook. Kan dat na een maand al?

Ben nu een week in de kuur. Ben 2-3 kilo aangekomen. Stond op 10% maar vind het nu al te veel vocht. Ga volgende week dus nog even 2 weken goed cutten en dan mogen de lange esters hun werk gaan doen. Ga dan mij clean bulk schema nog schoner als ik in de eerste post staan aanhouden. En vanaf week 6/7 gaan de kcal weer omhoog.

nieuwe novo's na een herzending toch ontvangen!

volgens mij zitten niet veel meer te wachten op een update dus ik zal pas na enkele weken een update doen.
Ga overal heerlijk op, in de gym het gevoel dat ik ontplof! Ga nu over op trimatropin, dit schijnt echt het beste te zijn wat er te krijgen is. Heb er een aantal dozen van besteld dus ga zien of het echt zo top spul is. Novo's en kigs op 10iu zijn iig heerlijk, echt iedereen aan te raden! De trima ga ik op 6iu beginnen, kan altijd nog verhogen, hoor dat ze zwaar overgedoseerd zijn

Als er wat te updaten valt heb ik er wel oren naar hoor ;) Denk dat velen je log sowieso in de gaten houden, maar misschien niet zoveel reacties plaatsen

Merk je al wat meer verandering qua lichaamssamenstelling?

Als er wat te updaten valt heb ik er wel oren naar hoor ;) Denk dat velen je log sowieso in de gaten houden, maar misschien niet zoveel reacties plaatsen

Merk je al wat meer verandering qua lichaamssamenstelling?

merk al een behoorlijke verandering, ben goed droog en hard geworden. Gewicht maar 1 of 2 kilo erbij maar vet percentage is aanzienlijk veel omlaag gegaan, komt ook vooral door de combi van 2 weken cutten, dnp en hgh. Nu is mn vet percentage laag genoeg om te gaan groeien!

Ik lees ook elke keer mee hoor :)

Terug
Naar boven