DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Nja voorheen lette ik niet goed op de welke oefeningen die ik uitvoerde en toen trainde ik gerust ook 2 uur achter elkaar. Dit was voor mij ook 1 van de redenen om meer grip op mijn oefeningen en sets/ reps/ gewichten te krijgen.
, dus beter op een gecontroleerde manier het leptine omhoog halen. Ik las op http://www.leangains.com/ dat snelle suikers het beste zijn dus de stroop komt mooi uit
(Als ik nu mijn avondeten wat inkrimp valt de schade ook wel mee)

, echt lekker. Heb gisteren bij de AH een pakje pure cacao gekocht, als je daarvan 5 gram (1 theelepel) bij je shake/ kwark gooit is het echt fcking lekker
. Dus mocht je nog een gezonde smaakmaker zoeken (cacao heeft een heeeele lage GI en bevat wat interessante stofjes).
.
. Dus misschien op niet-trainingsdagen met een maatje afspreken om dan een half uurtje te gaan rennen (is ook een tip van Greg Plitt: regel een trainingspartner).
, ja gaat zeker wel lekker. Langzaam begint het vet steeds minder te worden en gaat nog wat worden
.
, volgens mij wel PR)
, agg we hebben geprobeerd te variëren
. Training had me echt veel energie gekost want er stond weer een lijkenkop tot en met op
. Thuis meteen rijst + kip op en dat voelde weer goed! Morgenvroeg schouders + triceps, trusten!Dit logje ga ik beginnen volgen, mooi hoe je alles neerschrijft en bijhoudt!

Heftige training. Lunges zijn killing, zeker met al die andere oefeningen ervoor. Was dat met dbs of bb?

nicee. 

. Alleen de eerste 10 meter deden m'n kuiten al zeer maar ik laat me daardoor niet stoppen dus gewoon doorgegaan. 35 Minuten in totaal en nu zijn ze minder pijnlijk dan ervoor
. Maar morgen is het Borst + kuiten dus hopelijk heb ik er niet te veel last van 
Ja goed punt, ik ga er goed op letten dat ik geen blessures krijg en wanneer dit dreigt te gebeuren ga ik over op een andere cardio vormProbeer het wel rustig op te bouwen dat hardlopen, ik begon meteen met 3x per week een half uur-40 minuten maar zit nu al een tijdje met pijnlijke schenen.

thanks broo! Ja heb jij een betaalde account aangemaakt bij hem? IF doe ik niet hè, ik overweeg het alleen en ik was gewoon nieuwsgierig naar wat ik zou kunnen eten per maaltijd mocht ik het gaan doenProgress is al goed te zien! Keep it up Idd die Greg heeft echt goede vids. Raad je ook echt aan om lid te worden van die site. Staat zoveel nuttige informatie op! En die motivatie wat je van die gast krijgt, ongelofelijk!
Hoe gaat het IF tot nu toe?
. Over 1.5 maand ga ik de cleanbulk in dus denk dat ik het nog even op de huidige manier blijf doen 
Goede training man! Alleen vind ik dat je een beetje teveel oefeningen doet, maarja Bijvoorbeeld voor schouders 5 oefeningen voor de voorste kop, is imo too much. Zou het niet voordeliger zijn als je enkele oefeningen schrapt en op de overgebleven oefeningen dan meer kunt geven?
.
Hoeveel oefeningen/ setjes pak jij btw meestal per spiergroep?
. No offence hé, je zet mooie trainingen neer en ik zou gewoonweg dood zijn na zoveel oefeningen, dus als het werkt voor jou, don't change the plans 

(Ik had al gezocht of ik materiaal kon vinden van verschillende bodybuilders (en Greg Plitt) maar het mocht niet baten. Haha nice, ja die gast is wel een super goeie motivator en hij heeft natuurlijk veel kennisJa ik heb betaald account. Maar geloof me het is echt meer dan waard. Die filmpjes zijn zo inspirerend. Echt een aanrader!
Hmm ik ben maar een hele hele arme student.
Oh ik dacht dat je dat IF ging toepassen. My bad ;p
Net trouwens weer een super training gehad thanks to Greg![]()

Ik train ook beetje op het gevoel, momenteel doe ik ub/lb, bijvoorbeeld voor schouders doe ik op één dag 1 frontpress, 1 side raise en op de andere dag nog keer een front press en dan nog voor de achterkant schouders iets. Per oefening 4-tal setjes ofzo. Volgens mij heeft het ook te maken dat je gewoon af en toe moet kunnen zeggen: 'nu is het genoeg geweest, ik ga naar huis'. Dat is niet altijd eenvoudig, maar soms is het noodzakelijk om je verstand te gebruiken. No offence hé, je zet mooie trainingen neer en ik zou gewoonweg dood zijn na zoveel oefeningen, dus als het werkt voor jou, don't change the plans
![]()
. Ja ik wil echt pas naar huis als ik het gevoel heb dat ik alles heb gegeven, anders denk ik dat de training nutteloos was
(beetje strenge instelling maar zo is het nu eenmaal). Vandaag heb ik iets rustiger aan gedaan met de hoeveelheid oefening en de training duurde totaal ook "maar" +/- 1.5 uur
. Ja die oefeningen blijf ik ook versteld van staan, ik doe een 12 tal werksets voor rug bijvoorbeeld. Na die 12 werksets zitten mijn spieren tegen het verzuren aan, als ik dan bijvoorbeeld nog op zou moeten trekken zou ik amper 1 rep halen. En jij presteert het om minimaal het dubbele volume te draaien zonder problemen![]()

! BORST (& kuiten)
. Dus hem verteld dat naar voren leunen lekker is voor de borst maar meneer geloofde me niet.
)
Ah ik heb het geprobeerd...