YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Ik heb net 4 pannenkoeken met stroop op als refeed en voelde lekker! Nu benen trainen, en daarna nog 3 pannenkoeken + stroop 
. Maar ik wilde daarom weinig rust pakken en dus een flinke intensiteit aanhouden. Voor de training 4 overheerlijke pannenkoeken met stroop op btw, voelde goed. Voor de training nog wat jack3d op en ik fietste met 100% focus en tunnelvisie naar de gym.
. Daarom expres in het begin gepakt
.
. Even snel uitgelegd hoe en wat maar ze vonden het maar raar
.

Haha weer goed bezig geweest, those wheels are gonna hurt in the morning!![]()
.. Squatreet
. Ik was wel een beetje chagrijnig en daarom zat ik er niet helemaal lekker in. 

. Volgende week wil ik alleen de traps flink meenemen.. Doen jullie traps bij rug of bij schouders?
Ja best lekker om te doen. Mn maatje deed ze ook maar die voelde het niet zo goed, dus is wel even oefenen met uitvoeringLekker getraind, die rope crunches zijn denk wel mijn favo buik oefening. Mocht ik een keer buik trainen.

Ok, ja nu is het ook schouders en traps dus lijkt eropFlinke schoudertraining met 20+ sets en dan heb ik de shrugs nog niet mee geteld!
M.b.t. shrugs, ik pak vaak achterkant schouders en traps bij de rug.
---------- Post added za 11 jun 2011 at 18:04 ----------
btw gewone pannenkoekenmix gebruikt?
.

?
Rope crunches zijn inderdaad een goede oefening (!) mits je het goed uitvoert, maar dat geldt vrijwel voor elke oefening. Thnx voor het filmpje, deze ga ik binnenkort weer eens een poging wagen. Ik voelde het altijd meer in me rug, not good
Ik train traps bij rug, deze doe ik als killer laatste oefening. Met deadlift pak je ook ál aardig je traps mee.
Mijn traps groeien goed, maar als je op schouders dag doet dan pak je ze als het ware 2x in de week wat een extra prikkel om te groeien kan geven. Het is maar net wat je prefereert.
. Ok, ja ik blijft mijn traps denk ik gewoon bij Schouders + triceps dat doen dan.Trapezius is een spier dat bij je rug hoort, dus als ik met een split train, nam ik ze gewoon bij rug. Maar zoals Machete zegt, kan je ze ook bij schouders pakken voor extra prikkeling.
Weer sterke training! Zou je uit sommige sets niet meer reps kunnen halen als je wat langer zou rusten tussen de sets in?

Havermout blenderen tot poeder, eieren en melk erbij en je hebt heerlijke pannekoeken!
Goedkoop, voedzaam en lekker!.

.
.
??
:
)
. Ik wilde ook weer iets aan cardio doen maar niet rennen! Dus ik proberen touwtje te springen in de woonkamer maar mn poten deden te zeer
. Toen heb ik de muziek knetterhard gezet en ben ik in hoog tempo gaan opdrukken, los springen, shadowboksen, buiten optrekken.. nja zag er vast mongolisch uit maar ik heb zeker meer verbrand dan met een half uur rennen
.Ziet er goed uit man!
En dat ziet er inderdaad een heerlijk chill-moment uit. Gewoon op je eentje jointje paffen of waren er nog vrienden bij?
. Voorheen vond ik het helemaal niks om alleen een jointje te roken (had een beetje een kansloze bijsmaak). Maar de laatste tijd ben ik zo ontzettend druk met werken/ afstuderen/ geld/ trainen en vanalles dat ik niet eens in m'n eentje rustig op de bank kan ontspannen.. ik kan het gewoon niet (zal natuurlijk grotendeels wel mentaal zijn
).
. Afgelopen paar maanden misschien 4/ 5 x gesmoked dus heb het goed onder controle 
ben echt dood