MuscleMeat

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

• Topic Starter Topic Starter
Beiden, maar denk dat smaak wel de grootste factor is hoor :)

(Als cacao slecht was zou ik t er niet bij fl*kkeren)

Laatst bewerkt:
Yummie cacao is lekker ook is het een NO-booster :)

precies ik neem het ook dagelijks. Lekker en gezond!

Cacao is de shit :D! Ik zweer er ook bij.

Haha een cacao fanclub:D ! Ik heb net 4 pannenkoeken met stroop op als refeed en voelde lekker! Nu benen trainen, en daarna nog 3 pannenkoeken + stroop ;)

Btw heel snel even wat maten opgemeten, is misschien wel leuk om een beeld te vormen

Grootste punt om de borst/ rug / armen heen: 119 cm
Taille (dikste punt, ongeveer bij navel; heel minimaal aangespannen): 84 cm
Biceps/ tricep (koud aangespannen): 38 cm (begin nu "zo droog" te staan dat er een kuiltje in mn bicep komt...)

TRAINEN!!!

Vanavond alleen moeten trainen :(. Maar ik wilde daarom weinig rust pakken en dus een flinke intensiteit aanhouden. Voor de training 4 overheerlijke pannenkoeken met stroop op btw, voelde goed. Voor de training nog wat jack3d op en ik fietste met 100% focus en tunnelvisie naar de gym.

Wilde deze trainen even de oefeningen omdraaien en bijvoorbeeld eindigen met squaten

Vrijdag 10-06-2011: Bovenbenen + Biceps

Lunges (elke hand een dumbbell)
24 stappen x24 kg per hand
18x28
22x28
20x28
16x28 weinig rust tussen sets, diep doorzakken, lekker

Leg Curl
10x73
8x66
8x66 + 6x45
5x66 + 5x45 Voor de oplettende lezertje; dit is niet mijn oefening :). Daarom expres in het begin gepakt

Leg Extension
10x79 kg Voor dit gewicht moet ik echt zwaaar mijn best doen
9x86
8x100
6x107 x 6x66

Leg Press
10x147 heeeel rustig uitvoeren
10x147
10x147
10x147
10x147 Rust tussen setjes +/- 30 seconden, uitvoering smooth; ik ging kapot

Squat ( in Smith)
10x80
8x110
8x140
6x140 + 6x80 Pfff ik moest gewoon schreeuwen bij de laatste reps @ 140 kg... Maar voelde lekker, en helemaal leeg

Preacher Curl (EZ BAR)
10x25 kg (inc bar)
10x35
8x35
8x35
7x35 allemaal lekker rustig en constante spanning

Hammer Curl
12x14 kg
10x16
8x16
6x18 + 6x14 woow echt ziekelijke aders

Rope Curl (liggend op de grond)
10x54
9x59
8x59 +6x36
6x64 + 6x50

Barbell Curl (met spotter)
10x25
9x25
6x25 No cheating en gewoon leeg maken

Crunch in Lat Pull machine(dan kan je dus ver achterover zakken)
12x 2.5kg (achter nek)
12x2.5
12x bw side to side
12x bw side to side

Cable Crunch
20x50kg
15x64
12x64 + 10x50

Heel de training duurde ongeveer 1.5 uur/ net wat korter en ik ben zwaar tevreden. Gewichten zijn niet echt bijzonder maar alles gewoon lekker uitgevoerd en ik zweette echt ziekelijk. Had ook 3 liter water gedronken en er lag denk een heel zweetspoor van oefening naar oefening :P.

In het kleedlokaal pakte ik een bakje met 1 pannenkoek met stroop en 2 gasten (beginners) wisten niet wat ze zagen :D. Even snel uitgelegd hoe en wat maar ze vonden het maar raar :p.
Daarna thuis nog 2 pannenkoeken op met lekker wat stroop:meal:

IMG_1073.jpg

Haha weer goed bezig geweest, those wheels are gonna hurt in the morning! :D

Om 10:00 bij mij afgesproken met iemand om te gaan knallen.. Kerel had zich eerder ook al een paar keer verslapen en ik had dit keer nadrukkelijk gezegd dat ie op tijd moest zijn omdat ik het hele weekend aan mijn scriptie moet werken en niet te veel tijd kwijt wil zijn met dit soort onzin.
Is ie potverdomme weer te laat :fire::fire::fire:

Ik sta facking scherp en hopelijk kan ik het afreageren op de gewichten en niet op irritatie :splat:

Haha weer goed bezig geweest, those wheels are gonna hurt in the morning! :D

Ik voel de benen wel erg goed ja, en dat zal morgen nog erger worden denk ik :D.. Squatreet

Uiteindelijk waren we maar een half uurtje later, maar het ging om het idee :). Ik was wel een beetje chagrijnig en daarom zat ik er niet helemaal lekker in.

Zaterdagochtend 11-06-2011: Schouders + Triceps

5 Minuten langlaufen

Shoulder Press behind neck (barbell, in smith)
10x30
8x40
8x40
6x50
6x50 Ik doe dit bijna nooit, maar vond t maar akelig aanvoelen in mijn linker schouder dus zeker niet te gek gedaan

Barbell shrug
15x90 kg
15x110
12x110
15x90
15x90+15x50 Meestal pak ik Traps ergens achteraan, nu dan maar in het begin ;)

Cable reverse fly
12x27 kg
11x32
8x32
6x36+6x23

Dumbbell reverse fly
10x10 kg
8x12
8x12
8x12 + 6x10
8x12 Even de nadruk op achterste schouderkop leggen

Dumbbell Press
12x20 kg
10x24
8x26
6x26 Voelde wel lekker

Front Raise (EZ Bar) Rug tegen een muur
10x15 kg Eerste keer dat ik deze oefening doe
8x15
8x15
8x15 We wisselde elkaar gelijk om dus +/- 30 sec rust

Shoulder Press (Soort military press)
10x64 kg
8x73
8x73
8x73 5x50 hier was alle energie toch wel weg

Skullcrusher (EZ bar on bench)
10x15 kg
8x20 ging matig
8x20 Oefening ging niet lekker ???

Dip Helemaal recht hangen
12xbw
10xbw
7xbw
7xbw

Overhead Tricep Extension
10x50 kg ging klote
8x41 gewoon goed
8x45 6x32
6x50 4x36

Dips tussen 2 bankjes
12xbw
12xbw
12xbw

Rope Crunch http://www.youtube.com/watch?v=7gQiyWu4rfE
Ik heb niet echt kunnen tellen want ik wilde buikspieren gewoon slopen maar ik gok dat ik toch wel 10 setjes heb gedaan en dan +/- 15 a 20 herhalingen. Soms ook schuin; voelde lekker en tussen setjes max 15 sec rust.

Uiteindelijk voelde ik me wel lekker na de training en ik denk dat de schouders toch lekker zijn aangepakt :). Volgende week wil ik alleen de traps flink meenemen.. Doen jullie traps bij rug of bij schouders?

Ik ga werken aan mijn scriptie :study:

Laatst bewerkt:
Lekker getraind, die rope crunches zijn denk wel mijn favo buik oefening. Mocht ik een keer buik trainen:p.

Flinke schoudertraining met 20+ sets en dan heb ik de shrugs nog niet mee geteld!
M.b.t. shrugs, ik pak vaak achterkant schouders en traps bij de rug.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 18:04 ----------

btw gewone pannenkoekenmix gebruikt?

Lekker getraind, die rope crunches zijn denk wel mijn favo buik oefening. Mocht ik een keer buik trainen:p.
Ja best lekker om te doen. Mn maatje deed ze ook maar die voelde het niet zo goed, dus is wel even oefenen met uitvoering ;)

Flinke schoudertraining met 20+ sets en dan heb ik de shrugs nog niet mee geteld!
M.b.t. shrugs, ik pak vaak achterkant schouders en traps bij de rug.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 18:04 ----------

btw gewone pannenkoekenmix gebruikt?
Ok, ja nu is het ook schouders en traps dus lijkt erop :).

Pannenkoekenmix is van Koopmans (6-granen) + whey. Maar ik bedenk me nu: Als je Brinta mengt met eieren/ melk en whey dan heb je misschien ook wel pannenkoekmix. :D:D:D?

Rope crunches zijn inderdaad een goede oefening (!) mits je het goed uitvoert, maar dat geldt vrijwel voor elke oefening. Thnx voor het filmpje, deze ga ik binnenkort weer eens een poging wagen. Ik voelde het altijd meer in me rug, not good:rolleyes:

Ik train traps bij rug, deze doe ik als killer laatste oefening. Met deadlift pak je ook ál aardig je traps mee.

Mijn traps groeien goed, maar als je op schouders dag doet dan pak je ze als het ware 2x in de week wat een extra prikkel om te groeien kan geven. Het is maar net wat je prefereert.

Trapezius is een spier dat bij je rug hoort, dus als ik met een split train, nam ik ze gewoon bij rug. Maar zoals Machete zegt, kan je ze ook bij schouders pakken voor extra prikkeling.

Weer sterke training! Zou je uit sommige sets niet meer reps kunnen halen als je wat langer zou rusten tussen de sets in?

Havermout blenderen tot poeder, eieren en melk erbij en je hebt heerlijke pannekoeken!
Goedkoop, voedzaam en lekker!.

• Like
Waarderingen: YOGI
Rope crunches zijn inderdaad een goede oefening (!) mits je het goed uitvoert, maar dat geldt vrijwel voor elke oefening. Thnx voor het filmpje, deze ga ik binnenkort weer eens een poging wagen. Ik voelde het altijd meer in me rug, not good:rolleyes:

Ik train traps bij rug, deze doe ik als killer laatste oefening. Met deadlift pak je ook ál aardig je traps mee.

Mijn traps groeien goed, maar als je op schouders dag doet dan pak je ze als het ware 2x in de week wat een extra prikkel om te groeien kan geven. Het is maar net wat je prefereert.

Ja uitvoering is wel even oefenen, maar als je m eenmaal goed pakt is het een super oefening :D. Ok, ja ik blijft mijn traps denk ik gewoon bij Schouders + triceps dat doen dan.

Trapezius is een spier dat bij je rug hoort, dus als ik met een split train, nam ik ze gewoon bij rug. Maar zoals Machete zegt, kan je ze ook bij schouders pakken voor extra prikkeling.

Weer sterke training! Zou je uit sommige sets niet meer reps kunnen halen als je wat langer zou rusten tussen de sets in?

Ja waarschijnlijk wel, maar ik wil eens kijken hoe dit bevalt.. Ik had gelezen dat korte rust zorgt dat je meer spiervezels aanspreekt en ik voel me er ook wel lekker bij :)

Havermout blenderen tot poeder, eieren en melk erbij en je hebt heerlijke pannekoeken!
Goedkoop, voedzaam en lekker!.

Gaan we doen:D

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 18:57 ----------

Vanmorgen om 8:00 de wekker gezet om aan mijn scriptie te werken. Even rustig eten en douche en vanaf 9:00 bijna non stop bezig. Toen ik uit bed kwam voelde ik al spier in mijn kuiten/ maar vooral de hamstrings maar ik wilde vandaag toch weer een rondje lopen en even ontspannen. Thaise olie erop en gaan! Viel dus echt zwaaaar tegen. In heb begin gerend maar de pijn werd echt grof en het leek een paar keer of het erin schoot. Dus even rustig gelopen en toen weer gerend. Toen ik ongeveer op de helft was deed het weer fcking veel zeer dus maar gaan lopen... Gem met 6.7 km/h en dat is niet gek ook als ik bijna alles had gelopen :P.

Dit ga ik dus niet meer doen. Een vriend zou chemische ankers regelen en dan kan ik eindelijk mijn bokszak goed ophangen en dat lijkt me een betere cardio :).

Spierpijn nu.... even eten en dan weer scriptie, en vanavond miss dan maar medicinaal smoken :wiet: ??

:fluit:

Laatst bewerkt:
Gisteren rond 22:00 gestopt met scriptie schrijven en toch maar even gesmoked, maar geen vreetkick dus was allemaal goed. Heb wel even een ultiem momentje chillen vast kunnen leggen zeg :p:

29vl1zm.jpg

1. Heel de dag hard gewerkt, rust nodig
2. Lekker chillen in mn eigen huisje
3. Links staat een hele kan met shake (banaan+ whey+kwark+wat melk :rolleyes:)
4. Zelfgedraaide hasjolie + wiet- joint
5. The Matrix Revolutions op tv
6. Geen vreetkick
7. Daarna goddelijk geslapen

Vanochtend ging de wekker weer om 8:00 en weer non stop scriptie :study:. Ik wilde ook weer iets aan cardio doen maar niet rennen! Dus ik proberen touwtje te springen in de woonkamer maar mn poten deden te zeer :(. Toen heb ik de muziek knetterhard gezet en ben ik in hoog tempo gaan opdrukken, los springen, shadowboksen, buiten optrekken.. nja zag er vast mongolisch uit maar ik heb zeker meer verbrand dan met een half uur rennen :D.
Mn lichaam is nu ook helemaal warm en totaal geen honger :O

update:
29eoevm.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man!

En dat ziet er inderdaad een heerlijk chill-moment uit. Gewoon op je eentje jointje paffen of waren er nog vrienden bij :D?

Ziet er goed uit man!

En dat ziet er inderdaad een heerlijk chill-moment uit. Gewoon op je eentje jointje paffen of waren er nog vrienden bij :D?

Thanks gast;). Voorheen vond ik het helemaal niks om alleen een jointje te roken (had een beetje een kansloze bijsmaak). Maar de laatste tijd ben ik zo ontzettend druk met werken/ afstuderen/ geld/ trainen en vanalles dat ik niet eens in m'n eentje rustig op de bank kan ontspannen.. ik kan het gewoon niet (zal natuurlijk grotendeels wel mentaal zijn :)).
Maar een jointje zorgt er dan dus voor dat ik even nergens aan kan denken en gewoon qua gedachte helemaal leeg ben en vervolgens zo goddelijk slaap :D. Afgelopen paar maanden misschien 4/ 5 x gesmoked dus heb het goed onder controle :cool:

Gisterenavond getraind (log komt nog), en daarna doorgewerkt aan mijn scriptie.. Uiteindelijk ging ik om 06:00 sochtends naar bed en de wekker ging al weer om 07:15... me verslapen, om 9:00 werd ik gebeld dus nog 3 uur slaap gepakt.

Daarna meteen weer naar stage en verder gewerkt, en vandaag dus ook non stop bezig tot nèt:o ben echt dood :sad:

Maar het is bijna klaar allemaal :D

(owja ps: afgelopen zondag gewerkt van 9:00 t/m 22:00 en maandag van 9:00 t/m 01:00... sick)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven