stefanbegint
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal het binnenkort eens veranderen.zet ze normaal neer man, dit kijkt irritantgewoon onder elkaar zoals ieder ander?

Heb zo goed als geen last van de Nuss-bar, slechts heel af en toe voel ik iets onaangenaams als ik met zware gewichten in een bepaalde positie werk (bv. bij DB rows). Vind dat ik qua massa en kracht er toch wel meer uit had kunnen halen, nog steeds niet tevreden, wie is dat wel?Yoshuba! Dat is lang geleden man! Zie dat jij het allemaal beter hebt aangepakt dan ik. Volledige herstelt van je operatie? Zie dat je hard aan het buffelen bent geweest, goed bezig man! Ben benieuwd hoe je er nu bij staat, en hoe je pectus is verholpen. Stuur me anders een pmetje met je email adres, volgens mij ben jij uit mn lijst hehe.

Thanks - qua kracht in mijn LB kan ik zeker niet klagen, UB mag wel beter - ook al werk ik er even hard aan!Nette log man! Daar hou ik wel van.
Je bent ook nog sterk, zeker voor een 17 jarige!
Succes
Nu nog de massa!Vette log man, abbo
Ook dikke gewichten voor iemand van 17:O

Heb zo'n 3 à 4 maand geëxperimenteerd met opwerken naar een zware kracht set (>85% 1RM, 3-5 reps) gevolgd door een back-off (volume) set met ongeveer 60-70% 1RM gevolgd door 3-5 myo-sets. Mooie ervaring en komt zeker later terug, heel intensief en tijdsbesparend!Over dit systeem is nagedacht
Succes bro.
Wat heb je de laatste tijd gedaan? Je bent een beetje onder de radar gebleven.
Zal het binnenkort eens veranderen.
Heb zo goed als geen last van de Nuss-bar, slechts heel af en toe voel ik iets onaangenaams als ik met zware gewichten in een bepaalde positie werk (bv. bij DB rows). Vind dat ik qua massa en kracht er toch wel meer uit had kunnen halen, nog steeds niet tevreden, wie is dat wel?
Hoe sta jij ervoor?
Ik sta er k*t voor, was ik net weer op gewicht en lekker 3 maandjes blessure vrij bezig, ga ik onderuit met de scooter. Schouder uit de kom, slecht eten en niet trainen. Resultaat: 10kg kwijt en motivatie weg. Motivatie weer gevonden en luister beter naar mn lichaam. Hopen dat ik nu eens een half jaartje kan trainen zonder een ongeluk te krijgen of last te krijgen van mn verrotte schouders.

Goed bezig yosh, ik kan me nog goed herrinneren dat je net begon met trainen. Je gaat hard![]()
.Goed bezig yosh, ik kan me nog goed herrinneren dat je net begon met trainen. Je gaat hard![]()
Bedankt beiden, ja 56kg woog ik toen, als erop terug kijk... damn.Idd, vel over been, newbie en zie nu.
Goed dat je terug bent.
Als er een "?" staat, betekent dat, dat ik nog niet precies weet wat ik allemaal ga eten op die dag, maar ik hou me wel aan mijn kcal-target voor die dag!Nette training man!
Wat moet ik me voorstellen van je warming up?
En hoe krijg je het voor elkaar om in de tweede set ez curls 10 hh te doen.
En vervolgens in de vierde set er weer 12 hh uit te krijgen![]()

Bedankt - motiveerd enorm!Kerel jij bent echt ****ing sterk geworden! Supernice bezig man, dikke respect![]()
Lekkere training man, mag ik vragen waar al die setjes verschillende oefeningen door elkaar nut voor hebben? Is dit een nieuwe trainingsmethode?
Het is een beetje experimenteren, zie ik dat het niet werkt, pak ik het anders aan. Zo leer ik mijn lichaam nog wat meer kennen en het is wel eens leuk voor de afwisseling, nu is het idd. een "pompfase". Bedankt voor de opmerking en input guys!Ziet er goed uit, goed doordacht schema. Vind persoonlijk het volume wel aan de hoge kant als je kijkt naar bijv. Wernbom's onderzoek. Wat is de redenatie hierachter? Anyway, ik blijf volgen! Succes man!
. Moet weer wennen aan het slaappatroon tijdens school, komt wel goed!