AndroidHealthClinic

yotyot

yotyot

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik ben nu bijna 2 maanden bezig en heb een kleine basis gelegd. Ik wil nu vaker trainen en splitten, heb toch tijd zat in de komende vakantie.
Stats:
19 jaar
~1.80 meter
~65 kilo

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Sorry, ik weet hoe jullie over te hoge boxers denken:o
Oh en dat litteken is van mijn blinde darm, die is een paar jaar terug gesprongen en moest eruit gevist worden:(
Mijn streven is rond september op 70 kilo te zitten en goed droog te blijven.
Ik probeer veel en vaak te eten, woon bij mijn ouders dus zal zelf voor extra vreten moeten zorgen:rolleyes:
Wat ik me afvraag: Ik zou elke dag wel willen trainen, en het verdelen in een dag A en B.
A= Borst, Triceps, Buik
B= Rug, Biceps, Schouders
Ik heb het forum doorgelezen maar de meningen blijven verdeeld.
Wat kan ik het beste doen?
-Elke dag stug doortrainen? 1 rustdag houden in het weekend bijvoorbeeld? Of trainingsdagen afwisselen met rustdagen?
Als iemand hier wat over kan zeggen, alvast bedankt. Ik krijg namelijk geen begeleiding op mijn sportschool:o daarom ben ik hier.
Ik gebruik overigens wat supplementen van n.o. xplode en eiwitpoeder van Revolutions(gadver, nooit meer banaan)

Ik was vroeger echt een snoepert, nu probeer ik van de suiker af te blijven. Ik moet niet veel van fruit hebben maar ik neem aan dat ik daar niet onderuit ga komen. Ik probeer wel veel vlees, vis en zuivel te eten zodat ik wel veel verschillende eiwitten binnenkrijg.

Mijn vetpercentage weet ik niet, misschien kan iemand het gokken op basis van deze foto. Mijn lengte en gewicht zijn ongeveer zo, ik zal me binnekort eens laten meten en een betere weegschaal zoeken.

Met vriendelijke groet,

Iemand die het zat is om mager te zijn

waarom geen benen trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Ah ja dat was ik vergeten te zeggen. Ik heb mijn hele leven gevoetbald dus ik hoopte dat het voorlopig niet nodig was om mijn benen te trainen.
Als het uit verhouding gaat lopen zal het wel moeten.
Ik weet ook nog vrij weinig over de training ervan, ik zal het forum wel doorspitten dan.

hoi, hier een paar tips om je op weg te helpen:
1) je MOET je benen trainen. Hierdoor zal je ook meer progressie boeken in je upperbody, borst rug armen etc
2)ik stel voor dat je zoekt op het trainings schema rippetoe. Is ideaal voor beginners
3) als je dit niks lijkt, ga dan voor een 3 of 4 daagse split. Daarvan kan je VEEL voorbeelden vinden op het forum. gebruik de zoek functie. Voorbeeld schema: ma: borst/biceps ] wo: rug/triceps/traps ] vrij:benen/schouders. en dan za/zo rust en maandag weer overnieuw beginnen.
4) je groeit in RUST! Niet in de gym. Dus rust nemen is super belangrijk, en 5 dagen naar de gym gaan is dus niet per definitie beter dan 3 dagen.
5) koop een fatsoendelijke whey als je deze toch gebruikt. voorbeelden: www.xxlnutrition.nl of www.sportfood.nl
6) voeding is de basis, niet supplementen. eten is net zo belangrijk als trainen

• Topic Starter Topic Starter
haha voorlopig geen benen he. zal toch moeten binnekort.
@ baksteen: ja ik had mijn schema wel gebaseerd op het rippetoe FAQ. zal nog eens kijken vandaag!
danku voor de tips

Ziet er niet slecht uit.

Toch 5 tips:

- Benen trainen. Gevoetbald? Zie punt 2.
- Benen trainen. Gevoetbald hebben voldoet NIET.
- Squatten. Basis oefening. Doe je dit? Zie punt 4.
- ATTG Squatten. Spreekt meer vezels aan. Doe je dit? Zie punt 5.
- Je bent nú goed bezig.

- Je bent nú goed bezig.

waarom zeg je 2x hetzelfde in die 4 eerste "punten"

Zoals al eerder gezegt, benen gaan trainen! Dan doe je al een hoop goed! :D

benen trainen is niet nodig als je voetbalt, ik heb ook jaren gevoetbalt en heb ook redelijk goede benen.Kijk maar ....

platz.jpg

Youre skinny!

Goed eten man, dat haalt meer uit dan 2x per week alles trainen.

Ziet er niet slecht uit.

Toch 5 tips:

- Je bent nú goed bezig.

Niemand hoeft van een 14-jarige snotneus van 50kg te horen hoe ie moet trainen, ik stel voor dat je zelf je tips eens gaat toepassen.

@ TS : Veel succes, kan zeker wat worden. ;)

Meer eten!:)
Wat zit er eigenlijk op je kin? Gevochten? Gevallen?

Niemand hoeft van een 14-jarige snotneus van 50kg te horen hoe ie moet trainen, ik stel voor dat je zelf je tips eens gaat toepassen.

@ TS : Veel succes, kan zeker wat worden. ;)

Als een "14-jarige snotneus" gelijk heeft waarom moet er dan niet naar hem geluisterd worden? Uit jouw nutteloze opmerking blijkt alleen maar dat jij je niet kan gedragen naar je leeftijd, dan lijkt het me beter om te luisteren naar iemand van 14 die gelijk heeft.

Zolang het goede tips zijn maakt de leeftijd idd toch niks uit:) Wel opmerkelijk btw dat hij al 5.500 posts heeft terwijl hij pas paar weken geleden is begonnen met trainen:o

Ik train al sinds oktober 2007 hoor :o

owh haha sorry verkeerd gelezen, je bent aant bulken sinds mei doh. Maar alsnog gruwelijk veel posts;)
kwou dat ik op jouw leeftijd begonnen was met trainen:(

weer even ontopic: Prima basis, nu goed eten en je benen ook trainen.

Terug
Naar boven