MuscleMeat

yotyot

Als een "14-jarige snotneus" gelijk heeft waarom moet er dan niet naar hem geluisterd worden? Uit jouw nutteloze opmerking blijkt alleen maar dat jij je niet kan gedragen naar je leeftijd, dan lijkt het me beter om te luisteren naar iemand van 14 die gelijk heeft.

En waarom kan ik me niet gedragen naar mijn leeftijd? :rolleyes:

Zijn leeftijd maakt daarbij idd niet veel uit. Maar ik merk al langer op dat hij een tikkeltje arrogantie begint te krijgen en dat terwijl hij een goeie 50kg weegt en zelf volledig fout traint, ondanks dat anderen het er proberen inhameren.
Duidelijk weet je niet al te veel af van deze sniperx, het is de nieuwe luppie op het forum, maar die ken je wellicht ook al niet, dus stfu.

En waarom kan ik me niet gedragen naar mijn leeftijd? :rolleyes:

Zijn leeftijd maakt daarbij idd niet veel uit. Maar ik merk al langer op dat hij een tikkeltje arrogantie begint te krijgen en dat terwijl hij een goeie 50kg weegt en zelf volledig fout traint, ondanks dat anderen het er proberen inhameren.
Duidelijk weet je niet al te veel af van deze sniperx, het is de nieuwe luppie op het forum, maar die ken je wellicht ook al niet, dus stfu.

Wat ik bij jou vooral tegenkom is dat je overhaaste conclusies trekt. Wat ik uit deze post opvat is dat je aanneemt, omdat ik nog niet zoveel heb gepost, dat ik niet veel tijd besteed op dit forum. Dit is zeker niet zo en ik heb ook genoeg rare opmerkingen van "sniperx" gelezen, maar in dit geval was hetgeen wat hij zei goed en was er geen aanleiding tot zo'n nutteloze opmerking, zoals jij die gemaakt hebt.

Verder heb ik geen behoefte aan een discussie met je, maar ik vond je reactie overbodig en dat is de reden waarom ik er op reageerde.

Terug
Naar boven