AndroidHealthClinic

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Was iig wel balen dat die 95 niet lukte :(

En volgende week trainingloos weekje (vakantie oostenrijk) + eten zoals ik wil en dus niet volgens voedingsschema... Gaat denk ik mijn kracht ook niet al te goed doen :D + Dan begin ik met cut :')

Ben benieuwd ^^

Vakantie in Oostenrijk is natuurlijk altijd vet! Eet gewoon veel, dan valt het wel wat mee. Wat ga je doen in Oostenrijk? Wintersport neem ik aan? :p

Skifahren joa :)

En idd, ga gewoon lekker veel eten, zien dat ik sowieso genoeg eiwit binnen heb om vervolgens 3 maanden door een "hel" te gaan :D

Aaah zalig! Weekje Oosterijk!:D

Ga je boarden, skieen of wandelen en shit?

Edit: LEZEN MARVIN, LEZEN!;)

Als je die 70 niet tussendoor gepakt had was het wel gelukt gok ik:p. Voor de rest ziet eht er netjes uit, wel erg lang! Bevalt het?

Als je die 70 niet tussendoor gepakt had was het wel gelukt gok ik:p. Voor de rest ziet eht er netjes uit, wel erg lang! Bevalt het?

Heh, wat lang? :P

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Training vandaag:

Bank squat:

3 x 60
3 x 65
3 x 70
3 x 75
2 x 80

LP

10 x 220
7 x 220

Standing leg curl

10 x 37.5
10 x 37.5
4rechts/3links x 47.5

BTN press (had gewicht fout/te zwaar ingeschat... :P Was te lui om naar gewicht van vorige keer te zoeken :()

3 x 45
3 x 47.5
2 x 50
2 x 50
2 x 50

Shoulder press machine

10 x 65
8 x 75 (ging somehow heel goed vandaag.. :D)

OH press

6 x 24
9 x 20

Side raises (strict)

8 x 8
8 x 10
5 x 12

Side raises (cheatstyle)

8 x 14

Side raises (static hold)

7sec x 12

Wandelen incline 12% tegen 6km/u: 5 minuten (was zwaarder dan ik dacht, en zeker na al wat benen getraind te hebben + nog spierpijn aan kuiten van gisteren :D)
Fietsen: 10 minuten

Nette training man! Lekker gewicht op die leg press ook! :D

Nette training man! Lekker gewicht op die leg press ook! :D

LP viel tegen bro :D
Wilde 20x doen (breathing style) en hoopte dus een 10-12 reps te doen met 220kg, maar na 7 was het al te veel :) dus 5sec gestopt en nog 3 reps mja :) niet zoals gehoopt dus :D

LP viel tegen bro :D
Wilde 20x doen (breathing style) en hoopte dus een 10-12 reps te doen met 220kg, maar na 7 was het al te veel :) dus 5sec gestopt en nog 3 reps mja :) niet zoals gehoopt dus :D

20x met 220kg, haha insane :p.
Vind 10x220 kg niet slecht tho!

Hoe staat het ervoor bro? Tentamens voorbij geloof ik, dus nu weer vol op bb?

Wat betreft vakantie: ik heb 2 weken lang Amerika overleefd (staat niet bekend om goed eten ofzo), wel veel gewandeld (Grand Canyon en dergelijke) en 'alleen maar' op eiwitinname gelet (eiwitrepen mee, beef jerkey eten, dat soort dingen), verder alle mogelijke pasta's / donuts / burgers etc. gegten waar ik zin in had en wat denk je: gewicht nadien was net zo hoog / laag als voor de vakantie ;)
Moet jou ook lukken dus...

Ben net terug :D
Heb goed wat kalkoen schnitzel en eieren naar binnengewerkt dus qua eiwitten zal het wel goed zitten neem ik aan :) rest was niet bepaald goed.. Maandag even wegen en vetpercentage-meting en dan begin ik er aan :D

Heb je het wel naar je zin gehad bro?

Joa, was wel goed :)

Wel damn zware benentraining fzo :')
Denk dat ik weekje wheels laat rusten (buiten cardio dan) :P

Welcome back bro! :D

Nu weer knallen he!

thx

joa, kan niet wachten op de cardio :rolleyes: fuu

Hoezo was de rest niet goed? Volgens mij is het living the good life op wintersport!;)

Hehe
Het vervelende was dat de "sneeuw" die er lag, gw allemaal van sneeuwkanonnen was.. Dat samen met 15 graden en brandende zon op de berg maakte dat het tegen 11 uur al "pap" was.. en tegen 1-2 uur was er niet echt meer deftig op te skiën mja :P Beetje zonde gewoon :D

Anyways, straks eerste training + nieuw schema :D + vetpercentage meting + begin "deftige" cut vanaf vandaag.. Gaat goed doen trainen, need it :P

Heb je wat leuke schema's klaar? Wat betreft eten en trainen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven