- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daarna ga ik dagen beetje switchen denk ik. Zoniet, houd ik dit schema gewoon 8 weken 

Ziet er goed uit broski! Heb je ervaring met die 1/6 methode? Vond dat altijd vrij lastig. Maar verder heb ik geen op of aanmerkingen! Rodedraad van 3XL zit altijd wel snor eigenlijk![]()

De 12% rond de 88kg moet wel goed te doen zijn denk ik hoor.. Ik ga morgen even je schema doornemen, heb er nu de tijd niet voor.

Beetje te veel gepraat hier en daar 

Hartslag vloog omhoog :') )Bruut volume op die deadlift en flinke gewichten op de barbell curl! Grote training ook, logisch dat je zolang bezig bent. Misschien slim om het wat in te korten?
Had gewoon zin om een "brute" training te doen na enkele weken niet deftig getraind te hebben 
next time maybe 
Brute volumes gedraaid!
Je aangepaste rode draad schema ziet er goed uit wat mij betreft! Hoewel het natuurlijk wel 1001 technieken en repranges door elkaar heen zijn..![]()

)
t*ring wat een training gozer! Lekker man
En ik heb die oefening uit dat filmpje geprobeerd, dat kan echt niet, hahaah![]()