Fitness Seller

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Meh nee? :')

Na een weekje lekker eten wat je wil, nu minder eten + domme cardio :/ ****ing hungry & ik haat cardio -.- Komt er nog eens bij dat het eten nog minder moet worden en cardio nog meer :rolleyes: hehe

Dat de k*tcut maar snel voorbij mag zijn dus :)

Hehe, ik ken het gevoel :p.
Doe je altijd cardio in de sportschool? Ik vind het persoonlijk veel relaxeter om lekker buiten te gaan hardlopen ofzo. Dan hoef je ook niet speciaal voor cardio naar de gym!

Hehe, ik ken het gevoel :p.
Doe je altijd cardio in de sportschool? Ik vind het persoonlijk veel relaxeter om lekker buiten te gaan hardlopen ofzo. Dan hoef je ook niet speciaal voor cardio naar de gym!
+1 hierzo!

Hoezo honger in de cut? Nergens voor nodig... ;)

Ook in de cut is echte honger ook niet goed toch dwarf?

Ik hardlopen? :D nah

Yes, problem? :P

Training vandaag ging niet zo goed :( Die voor- en zijkant schouders van gisteren waren duidelijk te merken :) stupid me dat ik dat niet eerder zag mja.. zal volgende week dus niet meer gebeuren :D

BP

1 x 90
6 x 70
0 x 92.5
5 x 72.5
5 x 70
3 x 70 + 2 neg

Incline fly + press (dus meteen na elkaar :D)

8(6) x 15
5(4) x 17

Incline press

6 x 22
5 x 24

Cross-over

12 x 30

Crosstrainer: 30 min (en die gingen snel om vandaag :D)

Vanaf volgende week een paar weken 1 dag minder cardio, nl op benendag :)

Volgende keer beter opletten dus ;)
...en cutten zul je toch cardio voor moeten doen, wen er maar vast aan :P

Volgende keer beter opletten dus ;)
...en cutten zul je toch cardio voor moeten doen, wen er maar vast aan :P

Hehe doe ik ook ;)
Maar tot ik aan de 19% ongeveer zit ga ik eventjes houden op 4keer pw en mss in het weekend wat lopen :) Vanaf de 19% weer 5keer :)

Lijkt me iig net iets beter voor herstel benen ook..

Beste moment is na je KT, zelfs na benentraining kun je wandelen op de loopband. Ik heb in m'n eerste trainingsjaar meeste cardio op 5,5km/h gedaan ;)

Hmmm

Nuja, stel dat ik dan een 3 kwartier wandel.. dan heb ik nog niet bepaald veel verbrand??? maybe 300kcal

Hmmm

Nuja, stel dat ik dan een 3 kwartier wandel.. dan heb ik nog niet bepaald veel verbrand??? maybe 300kcal

Kijk, en daar is je redenatiefout. Het mag dan 'slechts' 300kcal zijn, het is wel (in verhouding) véél meer vet dan dat je slechts 300kcal minder eet (iets met leeg spierglycoceen en andere dingen die ik niet precies snap).
En voor je ego kun je ook de helling hoger zetten ;) Wordt het flink zwaarder EN verbrand je nóg meer.
Hardlopen is nl. alleen nuttig op aparte trainingsdagen.

Hehe, gaat niet om ego hoor ;P Zal even zien wat het wordt: wandelen met een helling of alsnog crosstrainer/fiets :) Laat me er een paar nachtjes over slapen :D

Borst de dag na schouders is ook niet heel slim, haha. Zonde van de 92.5 bench, voor de rest een sterke training!

Borst de dag na schouders is ook niet heel slim, haha. Zonde van de 92.5 bench, voor de rest een sterke training!

Achja, kwam ik pas 2 dagen geleden achter... :)
Een schande dat ik het niet omhoog kreeg.. Kreeg het 2 of 3 weken geleden wel omhoog mja :D Volgende week in 1 keer 200 jwz!

Kijk, en daar is je redenatiefout. Het mag dan 'slechts' 300kcal zijn, het is wel (in verhouding) véél meer vet dan dat je slechts 300kcal minder eet (iets met leeg spierglycoceen en andere dingen die ik niet precies snap).
En voor je ego kun je ook de helling hoger zetten ;) Wordt het flink zwaarder EN verbrand je nóg meer.
Hardlopen is nl. alleen nuttig op aparte trainingsdagen.
Goed nieuws! Vind hardlopen ****ed up! En heb je toevallig een artikel betreft dat 300kcals minder eten vs 300kcals eraf cardioen?

Goed nieuws! Vind hardlopen ****ed up! En heb je toevallig een artikel betreft dat 300kcals minder eten vs 300kcals eraf cardioen?
Tom Venuto heeft er een hoop over geschreven, al is dat niet zo'n gruwelijk betrouwbare (wetenschappelijke) bron.
Eigen ervaring heb ik er wel mee ;)

Hehe :P snoobie :)

Zelfs ik zou een logische verklaring kunnen geven, nl dat je van naverbranding geniet etcetc.. jeweetzelluffffffff!

(en dan komt het totaal dus op meer uit :) )

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Focus was vandaag precies iets minder, niettemin redelijke training neer gezet en voelde ik rug wel mooi :)

Die bend-over raises blijkte, zoals de vorige keer met "dit" schema, totaal niet te werken dus heb er eventjes peck deck voor in de plaats gedaan.

Pull down (wijd/achter)

8 x 68
4 x 73

Pull down (med/voor)

7 x 65
5 x 70

Pull down (supp grip)

8 x 70
5 x 75

Low pulley row (supp grip/laag)

10 x 60
8 x 65
6 x 70

Low pulley row (med/hoog)

12 x 60
8 x 65
8 x 70 (straps)

Barbell shrugs

8 x 75
7 x 95
4 x 115

Peck deck

12 x 30
9 x 40
5 x 50
2.5 x 60
10 x 35

Hyperextension

12 x bw+5
12 x bw+10

Fiets: 30min, maar het leek een uur of 2 -.-

Nette training gap, dikke shrugs :D

Zeer nette training kerel ;):D

maare ik mis de DL?:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven