- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 hierzo!Hehe, ik ken het gevoel.
Doe je altijd cardio in de sportschool? Ik vind het persoonlijk veel relaxeter om lekker buiten te gaan hardlopen ofzo. Dan hoef je ook niet speciaal voor cardio naar de gym!

Ook in de cut is echte honger ook niet goed toch dwarf?

Die voor- en zijkant schouders van gisteren waren duidelijk te merken
stupid me dat ik dat niet eerder zag mja.. zal volgende week dus niet meer gebeuren 
)
)
Volgende keer beter opletten dus
...en cutten zul je toch cardio voor moeten doen, wen er maar vast aan![]()
Vanaf de 19% weer 5keer 
Hmmm
Nuja, stel dat ik dan een 3 kwartier wandel.. dan heb ik nog niet bepaald veel verbrandmaybe 300kcal
Wordt het flink zwaarder EN verbrand je nóg meer. Borst de dag na schouders is ook niet heel slim, haha. Zonde van de 92.5 bench, voor de rest een sterke training!

Volgende week in 1 keer 200 jwz!Goed nieuws! Vind hardlopen ****ed up! En heb je toevallig een artikel betreft dat 300kcals minder eten vs 300kcals eraf cardioen?Kijk, en daar is je redenatiefout. Het mag dan 'slechts' 300kcal zijn, het is wel (in verhouding) véél meer vet dan dat je slechts 300kcal minder eet (iets met leeg spierglycoceen en andere dingen die ik niet precies snap).
En voor je ego kun je ook de helling hoger zettenWordt het flink zwaarder EN verbrand je nóg meer.
Hardlopen is nl. alleen nuttig op aparte trainingsdagen.
Tom Venuto heeft er een hoop over geschreven, al is dat niet zo'n gruwelijk betrouwbare (wetenschappelijke) bron.Goed nieuws! Vind hardlopen ****ed up! En heb je toevallig een artikel betreft dat 300kcals minder eten vs 300kcals eraf cardioen?

Goed nieuws! Vind hardlopen ****ed up! En heb je toevallig een artikel betreft dat 300kcals minder eten vs 300kcals eraf cardioen?
snoobie 
)