- Waardering
- 1.339
Klopt, maar van een week zie ik het verschil niet met het oog hoor![]()
van een week zie je het verschil ook niet met een huidplooimeter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar van een week zie ik het verschil niet met het oog hoor![]()

van een week zie je het verschil ook niet met een huidplooimeter![]()
) ondanks dat ik maar 4 uurtjes geslapen had vannacht (merkte ik wel tijdens de cardio
)
)
)Hoop oefeningen man! Bevallen die seated barbell curls een beetje?
Alleen zonde dat m'n biceps opeens helemaal leeg waren 

Barbell met 2 "schijfjes" van 20kg ziet er mooi uit lijkt me 

Cable extensions erbij pakken?
(staand boven je hoofd ja)
ThxHanden belachelijk smal zetten, in principe onder je billen. Ellebogen naar elkaar toe houden tijdens de uitvoering. Langzaam zakken, normaal omhoog en 1 tel vasthouden. Eventueel met gewicht op schoot.Dips voel ik precies niet zo, maar die doe ik ook wel.

Handen belachelijk smal zetten, in principe onder je billen. Ellebogen naar elkaar toe houden tijdens de uitvoering. Langzaam zakken, normaal omhoog en 1 tel vasthouden. Eventueel met gewicht op schoot.
![]()
Maar armen kan ik niet dichter zetten? http://www.fitnessatlantic.com/images/exercises/tricep-dips2.jpg Heb zoiets, dus een vast hulpstuk zeg maar.. dan kan je toch onmogelijk armen dichter zetten? Zal ellebogen eens extra op letten, misschien dat dat helpt.
)Oh, op een dipstation! Excuses, dacht dat je tussen 2 bankjes bedoelde (die uitleg gaf ik nl.) - voor de oefening die jij doet: diep genoeg en langzaam zakken, normaal / energiek omhoog, ellebogen naar elkaar toe en evt. DB tussen je enkels klemmen.
Zat vorige keer maar aan 4 dacht ik 
Geen wonder dat je het dan niet echt voeltEerst maar eens 8 keer zo kunnen dippenZat vorige keer maar aan 4 dacht ik
![]()

Die side raises zijn echt killing
Ze branden echt damn hard gedurende hele training lol
)

) en er zijn nog wel enkele dingen die ik anders ga doen zoals oefeningen/sets tricep opschroeven..