MuscleMeat

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zeer nette training kerel ;):D

maare ik mis de DL?:p

FUUUUUUUUUUUUUUUUU zwijg me ervan :( ganse week ****ing zin in DL, vandaag ook ****ing veel :') doe ik schema open... "Owja, maar deze week is het geen DL fuuuuuuuuuu" :(:(

Nuja, volgende week :) kan niet wachten :P 1/6/1/6/1/6 :) hoop een 10kg meer omhoog te trekken dan vorige keer toen ik 1RM had gemeten :D

Komt goed, zolang jij er 100% van overtuigd bent om het te kunnen gaat het je ook zeker lukken:D

Waarom train je niet wat meer op gevoel, als jij wilt DL ga je toch lekker deadliften:P

Laatst bewerkt:
Tzou mooi zijn :D

reverse pec deck in je laatste training i guess;)

Je houdt je goed aan je schema dan dude! Als het bij mij kriebelt een bepaalde oefeningen te doen, dan doe ik ehm gewoon:o

Sterke shrugs, damn. Dat doe ik je niet na haha.

Sterke shrugs, damn. Dat doe ik je niet na haha.

Hehe :P Vind barbell shrugs wel niet zo praktisch als man-zijnde, if you know what i mean :( Zou iets meer voorover moeten buigen mja :D

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Je houdt je goed aan je schema dan dude! Als het bij mij kriebelt een bepaalde oefeningen te doen, dan doe ik ehm gewoon:o

Hmmm nja :) Denk dat ik na dit schema ook enkele weken gewoon ga doen whatever I want :D Is leuker maar het "nadeel" is wel dat je mindert kan zien/volgen hoeveel of hoe weinig progress je maakt.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

reverse pec deck in je laatste training i guess;)

guess so

Zo even gaan lopen: 22min en toen gestopt van de steken door mijn goede conditie ^^ (tussenin een 5/6 keer stukje gewandeld van ongeveer 100 meter) en dan nog 5tal minuten tot thuis wandelen :)

Zo even gaan lopen: 22min en toen gestopt van de steken door mijn goede conditie ^^ (tussenin een 5/6 keer stukje gewandeld van ongeveer 100 meter) en dan nog 5tal minuten tot thuis wandelen :)
Walking/running sucks...buy a car:rolleyes::o

Goed dat je even te hardlopen bent geweest bro. Die conditie komt vanzelf ;)

Met conditie-in-ontwikkeling verwacht je dan meteen dat je een half uur aan een stuk kunt blijven lopen? Net als kt: pak er een goed schema bij.

Goed dat je even te hardlopen bent geweest bro. Die conditie komt vanzelf ;)

Toen ik nog tennisde, had ik wel een paar dagen per week enige vorm van conditie, nl na "tenniskamp" :P Dan was het elke dag lopen :')

Met conditie-in-ontwikkeling verwacht je dan meteen dat je een half uur aan een stuk kunt blijven lopen? Net als kt: pak er een goed schema bij.

Nee hoor, was niet wat ik verwachtte ^^
Nuja, schema.. Het is niet dat ik van plan ben 1/2/3.. keer per week te gaan lopen. Zo nu en dan als ik zin heb om te lopen, ga ik gewoon wat lopen :)

....ook voor die 'paar keer' kun je beter een schema gebruiken - wordt het vanzelf leuk ;)

De kans dat ik lopen ooit leuk ga vinden is zo goed als nihil :) Moest gw eventjes mn kop legen en aangezien ik bij lopen na 2 minuten al helemaal kapot ben en niet meer in staat ben om überhaupt aan iets te denken.. :P

Maar soit, ik ga deze zomer wel denk ik een schema maken voor te lopen 's avonds tegen een uurtje of 9 als cardio :P

De kans dat ik lopen ooit leuk ga vinden is zo goed als nihil :) Moest gw eventjes mn kop legen en aangezien ik bij lopen na 2 minuten al helemaal kapot ben en niet meer in staat ben om überhaupt aan iets te denken.. :P

Maar soit, ik ga deze zomer wel denk ik een schema maken voor te lopen 's avonds tegen een uurtje of 9 als cardio :P

a) ik dacht dat ik NOOIT maat 36 zou hebben
b) ik dacht dat ik NOOIT een half uur aan 1 stuk zou kunnen lopen
c) ik dacht dat ik NOOIT hardlopen leuk zou gaan vinden

Allemaal gelukt.
O.a. door te gaan hardlopen met 'Start to run' op m'n iPod. Geen reclame ofzo - maar is een manier om niet na te hoeven denken en met de (suffe) muziek die Evy draait mee te lopen en haar geouwehoer aan te horen en binnen 9 weken (27 lessen) dat half uur écht te kunnen lopen. En op een manier (niet meteen voluit gaan enzo) dat het ook leuk is. Alleen die suffe muziek... :rolleyes:

Hmm :P Misschien dat ik de start to run dan wel download joa :P Is zo een slecht idee nog niet ^^

Ikzelf dacht eerder iets van: Je pakt een vaste tijdsduur, bv 45minuten
En dan begin je 50 meter lopen, 50 meter wandelen en zo bouw je telkens op of verdubbel je.. tot je uiteindelijk het hele ding loopt :P

Hmm :P Misschien dat ik de start to run dan wel download joa :P Is zo een slecht idee nog niet ^^

En dan begin je 50 meter lopen, 50 meter wandelen en zo bouw je telkens op of verdubbel je.. tot je uiteindelijk het hele ding loopt :P

Met minuten lijkt het me makkelijker. Hoef je geen meetlint mee :p
J/K

Met minuten lijkt het me makkelijker. Hoef je geen meetlint mee :p
J/K

Fit-O-meter jwz :)

Daar staan plaatjes om de 50meter met de afstand op :P

& Damn wilde ik vanavond een vpmeting laten doen omdat ik na deze week schema nogmaals overhoop ga gooien omdat ik apparently bijna 30gram te weinig vet opnam, maar ik nu dus een 200kcal hoger uitkom en dus wou weten welke invloed dit ging hebben tov vorige schema (met die 30 gram vet "te weinig")...

Verdammt :') Dan maar hopen dat het alsnog goed gaat uitpakken? <.<

Straks armen trainen :) hehe

Klinkt als geinig, maar die start-to-run is een wat meer beproefde methode. Heeft MIJ zelfs conditie opgeleverd :P
Fit-O-meter jwz :)

Daar staan plaatjes om de 50meter met de afstand op :P

& Damn wilde ik vanavond een vpmeting laten doen omdat ik na deze week schema nogmaals overhoop ga gooien omdat ik apparently bijna 30gram te weinig vet opnam, maar ik nu dus een 200kcal hoger uitkom en dus wou weten welke invloed dit ging hebben tov vorige schema (met die 30 gram vet "te weinig")...

Verdammt :') Dan maar hopen dat het alsnog goed gaat uitpakken? <.<

Straks armen trainen :) hehe
Ach, foto's maken zegt meer dn een vet% meting.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven