XXL Nutrition

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dag4: Borst + schouders voorkant
-Week 1
-Barbell press: 1/6/1/6/1/6
-Incline flies + press: 2 x 10-8
-Incline press: 2 x 8-6
-Cross-over: 1 x 12

Week 2
-Push press: 1/6/1/6/1/6
-Barbell press: 3 x 8-6
-Low incline cable fly: 2 x 10-8
-Dips: 2 x max
-Cable fly: 2 x 10-8

:trollface:

Ga iig vanaf volgende week ander schema doen...
Voorkant schouders neem ik te vaak (zo zei luvqvist :P) en er zijn nog wel enkele dingen die ik anders ga doen zoals oefeningen/sets tricep opschroeven..
Duidelijk...XXL's rode draad..

Ga iig vanaf volgende week ander schema doen...
Voorkant schouders neem ik te vaak (zo zei luvqvist :P) en er zijn nog wel enkele dingen die ik anders ga doen zoals oefeningen/sets tricep opschroeven..

Waar zit je aan te denken gozer? Standaard split? Of iets heel anders? Ik weet nog wel een paar interessante schema's. Die wil ik zelf ook nog eens proberen :D

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk...XXL's rode draad..

Hehe :') dat had ik ook gepost toen ik mijn schema postte enkele pagina's terug hoor :)

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Waar zit je aan te denken gozer? Standaard split? Of iets heel anders? Ik weet nog wel een paar interessante schema's. Die wil ik zelf ook nog eens proberen :D

PM maar :) ben op zoek naar een paar schema's om dan iets te kiezen...
Tot nu toe weet ik alleen dat ik tricep veel meer wil aanpakken en liefst 1 of 2 oefeningen tricep ramping wil doen (waarvan sowieso de decline tricep ext)

PM maar :) ben op zoek naar een paar schema's om dan iets te kiezen...
Tot nu toe weet ik alleen dat ik tricep veel meer wil aanpakken en liefst 1 of 2 oefeningen tricep ramping wil doen (waarvan sowieso de decline tricep ext)

Heb later op de avond wel even tijd, dan PM ik je wel ff ;)

Gaat de goeie kant op hiero.

Dat mag toch geen problemen opleveren. Er zijn er hier al genoeg te vinden toch.

En idd het kan altijd beter zit ook altijd in mijn hoofd.

Training vandaag ging wel nice.. Had verwacht nog veel last te hebben van rechterknie, maar dat viel nog zeer goed mee en werd precies zelfs beter na dropset :D

LP

1 x 230
6 x 190
1 x 240
6 x 200
1 x 250
6 x 210

Dropset lp (pauze beperkt tot een 5sec telkens.. zag op het einde zwart :D )

10 x 190 / 6 x 180 / 4 x 170 / 3 x 160 / 1 x 150

Standing leg curl

8 x 42.5
6 x 43.5
12 x 37.5

Seated calf raise

12 x 145
10 x 155
9 x 165

Standing calf raise (stop/pauze telken 7/8sec)

75 x 90

Crosstrainer: 30min

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Dat mag toch geen problemen opleveren. Er zijn er hier al genoeg te vinden toch.

En idd het kan altijd beter zit ook altijd in mijn hoofd.

Schema's genoeg ja :) Probeer er nu een paar te verzamelen en dan een combinatie ervan te maken :D

Wat is een LP?
(afgezien van een langspeelplaat)

Netjes! Zeer netjes!

Hehe :P En ik meer dan hetgeen ik nu press... Was een tijd dat ik 20-30 meer deed, maar somehow loopt hij al bijna 2 maanden slecht :/

Nette training bro! PM volgt morgen, heb minder tijd dan ik dacht :p

250, nicee! Goed bezig kerel, squat eruit gehaald btw?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven