- Waardering
- 1.339
Nice!En lol, les was danig saai vanmorgen, dat ik al half een schema heb gemaakt![]()
Zelfde al eens gedaan met een verplichte presentatie (van 3 uur!).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice!En lol, les was danig saai vanmorgen, dat ik al half een schema heb gemaakt![]()
Nice!
Zelfde al eens gedaan met een verplichte presentatie (van 3 uur!).

Nee, ben enthousiast dat je toch nog iets nuttigs hebt gedaan in de tijd dat je anders had liggen slapenLees ik nu goed, of is er daadwerkelijk iemand die me aanmoedigt niet op te letten?
Nuja, schema ziet er iig beter uit dan vorige.. Is ook weer een 4dagensplit, wat toch net iets beter is.

Zal em straks eventjes posten voor aan/opmerkingen
Maar fuuuuuuuuu heb straks in work-out push press maar geen flauw idee meer hoeveel ik daar mee deed een maand of 4-5? geleden![]()
Gewoon laag beginnen en wat rapper omhoog met de gewichten totdat je het gevoel hebt dat je werksetjes kunt draaien. Geen 'big deal' van maken!
Ben op 60 begonnen, zou normaal vrij vlot moeten gaan ^^Nice, nooit eerder gehoord."In a nutshell, if you do a 6RM (the maximum load you can lift for 6 reps) load within 3-10 minutes of doing a max single, you can use a greater weight that you could have if you hadn't done the 1RM set."
bron

Die WSB van Rob G is inderdaad een fijne!Hier WSB, credits gaan naar RobG, heb dit schema van hem overgenomen.
Ziet er erg interessant uit imo!

)
)mm, is inderdaad niet één van je beste trainingen. Wel lekker lang cardio gedaan!
Komt er nog eens bij dat ik ****ing keelpijn heb :') hopelijk morgen mooie rugtraining..Met mn kop op het stuur.. lag echt half te slapen :/
Had voor training nog redbull-achtig iets gedronken.. anders was het helemaal niets geweestKomt er nog eens bij dat ik ****ing keelpijn heb :') hopelijk morgen mooie rugtraining..
Had hetzelfde bro, alleen ben ik er na 12 minuten mee gestopt omdat ik toch niet meer vooruit kwam haha. Vanavond maar es vroeg naar bed.