XXL Nutrition

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nice!
Zelfde al eens gedaan met een verplichte presentatie (van 3 uur!).

Lees ik nu goed, of is er daadwerkelijk iemand die me aanmoedigt niet op te letten? :P

Nuja, schema ziet er iig beter uit dan vorige.. Is ook weer een 4dagensplit, wat toch net iets beter is.

Lees ik nu goed, of is er daadwerkelijk iemand die me aanmoedigt niet op te letten? :P

Nuja, schema ziet er iig beter uit dan vorige.. Is ook weer een 4dagensplit, wat toch net iets beter is.
Nee, ben enthousiast dat je toch nog iets nuttigs hebt gedaan in de tijd dat je anders had liggen slapen :P

Ben benieuwd naar die 4 dagen split.

Zal em straks eventjes posten voor aan/opmerkingen

Maar fuuuuuuuuu heb straks in work-out push press maar geen flauw idee meer hoeveel ik daar mee deed een maand of 4-5? geleden :(

Zal em straks eventjes posten voor aan/opmerkingen

Maar fuuuuuuuuu heb straks in work-out push press maar geen flauw idee meer hoeveel ik daar mee deed een maand of 4-5? geleden :(
:thumbs:

Gewoon laag beginnen en wat rapper omhoog met de gewichten totdat je het gevoel hebt dat je werksetjes kunt draaien. Geen 'big deal' van maken!

Waarom die singles er tussendoor?

Hier WSB, credits gaan naar RobG, heb dit schema van hem overgenomen.
Ziet er erg interessant uit imo!

Bijlagen

TRaining vandaag ging niet zo goed, ****ing moe :(

Push press (lang lang lang geleden :D)

1 x 60
6 x 50
1 x 65
6 x 52.5
2 x 0.5 x 70 (bleef telkens een beetje boven mn hoofd steken.. scheelde 2 keer bijna niets fuuuuu)
4 x 55

BP (ging slecht! Is het omdat ik hem dit keer niet als eerste oef deed? Of door de cut? don't know :P)

6 x 70
3 x 72.5
3 x 70

Low incline cable flies

10 x 22
7 x 25

Dips

4 x BW
4 x BW

Cross-over

8 x 35
5 x 40
12 x 30

Fiets: 30min

mm, is inderdaad niet één van je beste trainingen. Wel lekker lang cardio gedaan!

mm, is inderdaad niet één van je beste trainingen. Wel lekker lang cardio gedaan!

Met mn kop op het stuur.. lag echt half te slapen :/
Had voor training nog redbull-achtig iets gedronken.. anders was het helemaal niets geweest :( Komt er nog eens bij dat ik ****ing keelpijn heb :') hopelijk morgen mooie rugtraining..

Met mn kop op het stuur.. lag echt half te slapen :/
Had voor training nog redbull-achtig iets gedronken.. anders was het helemaal niets geweest :( Komt er nog eens bij dat ik ****ing keelpijn heb :') hopelijk morgen mooie rugtraining..

Had hetzelfde bro, alleen ben ik er na 12 minuten mee gestopt omdat ik toch niet meer vooruit kwam haha. Vanavond maar es vroeg naar bed.

Had hetzelfde bro, alleen ben ik er na 12 minuten mee gestopt omdat ik toch niet meer vooruit kwam haha. Vanavond maar es vroeg naar bed.

Nuja, tempo zat er nog wel goed in op zich.. toch 29km/u gemiddeld en een goede 400kcal.. Achja, hopelijk morgen wat fitter :D

nog steeds een aardige training hoor:)

As promised het schema..
Aan/opmerkingen zijn welkom :) En dan vooral voor de donderdag.. Beetje overkill denk ik, maar weet niet welke weg te laten :(

Bijlagen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven