- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice workout.
Als je je tricpes wilt voelen moet je keer met mij mee trainen... Garantie dat je die paar dagen voelt.
Maar op aanraden van iedereen beperkt tot 2(3) oefeningen 
rug
900gram minder 

en nog eens veel energie vandaag 
Nja, ik neem hem schouderbreedte en dan ga ik net iets lager/meer naar buik toe dan bij gewone bench.. Maar voelde wel weer enige pijn in mijn ellebogen bij de volgende oefening. (had ik vorige keer met CGBP ook..)
Denk dat ik die CGBP misschien neem als opwarming volgende keer, kan ik ook nog wat verder zoeken om tri's goed te voelen![]()
Last van je aanhechting bij je elleboog = gebrek aan opwarming. CGBP zou ik er zeker niet uithalen en eerder als twee oefening o.i.d doen. Ik heb die pijn altijd als ik skullcrushers als eerste oefening doe, tenzij ik heel lang opwarm.
Training van vandaag ziet er goed uit, wat moet ik me bij die twee verschillende BOR's voorstellen? boven / onder de navel o.i.d en wat is zou het beoogde resultaat daarvan moeten zijn?

Nette training kerel, wel een hoge BOR in vergelijking met DL![]()

Had er vandaag ook meer opgenomen dan anders, dus dat mocht ook wel![]()

Nette training gozer! Jammer dat die deadlift opeens niet meer lukt, kan erg frustrerend zijn
probeer de sumo gewoon uit te voeren qua techniek/stand hoe het hoort
daar heb je veel meer aan G
)
Was wel even wennen..)
15km gedaan en een 500kcal 
Als je nou eens die slomo-cardio na je training doet, en dat flinke tempo op niet-kt dagen... net even wat effectiever.