MuscleMeat

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vet inname beetje teruggeschroefd en carbs voor de training terug gezet naar hoe ze oorspronkelijk stonden :) Hopende op wat meer energie tijdens de training.

Totaal aantal kcal 2639

Nice workout.

Als je je tricpes wilt voelen moet je keer met mij mee trainen... Garantie dat je die paar dagen voelt.

Nice workout.

Als je je tricpes wilt voelen moet je keer met mij mee trainen... Garantie dat je die paar dagen voelt.

Ik voelde ze altijd... met meer oefeningen :D Maar op aanraden van iedereen beperkt tot 2(3) oefeningen :D

Anyways, ik ga trainen :) rug

Ging ik me eventjes wegen, in de hoop dat dat iets hoger lag dan gisteren... nee hoor :D 900gram minder :rolleyes:

Anyways training vandaag ging wel goed, heb DL vandaag à la sumo DL gedaan, maar benen niet zo breed als bij de sumo DL zeg maar. Dit werkte iig wel beter voor mijn onderrug :)

DL

5 x 5 x 80

Bor (supp/laag)

7 x 70
5 x 70

Bor (med/hoog)

7 x 70
5 x 70

Vertical cable row (supp grip/laag)

10 x 63
8 x 68
6 x 73

Vertical cable row (med/hoog)

10 x 63
8 x 68
7 x 73

Straight arm cable pulldown

12 x 25

Barbell shrugs

10 x 85
8 x 95
7 x 105

Crosstrainer: 30minuten op sneller tempo dan normaal :D en nog eens veel energie vandaag :P

Nja, ik neem hem schouderbreedte en dan ga ik net iets lager/meer naar buik toe dan bij gewone bench.. Maar voelde wel weer enige pijn in mijn ellebogen bij de volgende oefening. (had ik vorige keer met CGBP ook..)

Denk dat ik die CGBP misschien neem als opwarming volgende keer, kan ik ook nog wat verder zoeken om tri's goed te voelen :D

Last van je aanhechting bij je elleboog = gebrek aan opwarming. CGBP zou ik er zeker niet uithalen en eerder als twee oefening o.i.d doen. Ik heb die pijn altijd als ik skullcrushers als eerste oefening doe, tenzij ik heel lang opwarm.

Training van vandaag ziet er goed uit, wat moet ik me bij die twee verschillende BOR's voorstellen? boven / onder de navel o.i.d en wat is zou het beoogde resultaat daarvan moeten zijn?

Last van je aanhechting bij je elleboog = gebrek aan opwarming. CGBP zou ik er zeker niet uithalen en eerder als twee oefening o.i.d doen. Ik heb die pijn altijd als ik skullcrushers als eerste oefening doe, tenzij ik heel lang opwarm.

Training van vandaag ziet er goed uit, wat moet ik me bij die twee verschillende BOR's voorstellen? boven / onder de navel o.i.d en wat is zou het beoogde resultaat daarvan moeten zijn?

Idd, boven en onder navel kinda..

Waarom ik ze doe, as said, heb ik het gewoon kinda gecopy paste van 3XL zijn schema omdat ik het toen nice vond (en nog steeds) om af te wisselen. Verder weet ik niet wat de beoogde resultaten ervan zijn, maar ik neem aan dat er wel een voordeel aan is (al vind ik niet per direct iets op het wereldwijde weg), anders zou het geen zin hebben dat onderscheid te maken ???

Dat je een ander deel van de spier target snap ik, was alleen benieuwd wat precies het verchil was;p.

Ik meen me te herinneren ooit gelezen te hebben dat supp meer voor lower lats was.. maar vind het nergens meer dusja :D

En als supp meer voor lower is, zal pron wel meer voor de rest zijn?

Nette training kerel, wel een hoge BOR in vergelijking met DL:p

Nette training kerel, wel een hoge BOR in vergelijking met DL:p

u mirin'? :P

Nuja, dat komt dus door die onderrug die opeens bol wenst te gaan staan bij het onderste gedeelte :')

Moet in dagelijks leven ook eens meer gaan letten op mn (onder)rug.. als ik bv zit is het ook altijd met een bolle rug :/

Update: uurtje op de fiets gezeten daarnet :) Rustig tempo weliswaar -> 600kcal op de kop

Dat zijn er gewoon weer 600 minder!

Nette training gozer! Jammer dat die deadlift opeens niet meer lukt, kan erg frustrerend zijn

probeer de sumo gewoon uit te voeren qua techniek/stand hoe het hoort
daar heb je veel meer aan G

probeer de sumo gewoon uit te voeren qua techniek/stand hoe het hoort
daar heb je veel meer aan G

Will try

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Focus vandaag was 0!.. Anyways toch nog mooie training neergezet naar mijn mening..

BP

4 x 5 x 72.5
3 x 72.5

Decline BP (was al maanden geleden, ging nog vrij goed :) )

8 x 55
7 x 65
6 x 70

Incline cable flies

8 x 22
8 x 25
6 x 25

Seated barbell press (nieuw :) Was wel even wennen..)

8 x 40
6 x 45
6 x 45

Lateral raises

8 x 9
8 x 10
7 x 11

Cable side reaises

12 x 12

Dumbbell bent over lateral raises

3 x 8 x 8
12 x 6

Fiets: 30 min op snel tempo :) 15km gedaan en een 500kcal :)

Als je nou eens die slomo-cardio na je training doet, en dat flinke tempo op niet-kt dagen... net even wat effectiever.

Als je nou eens die slomo-cardio na je training doet, en dat flinke tempo op niet-kt dagen... net even wat effectiever.

Ik las ooit een heel artikel waar het op neer kwam dat je met "slomo-cardio" meer verbrand tijdens je cardio zelf zeg maar, maar dat je op een flink tempo een hogere na-verbranding geniet en in totaal MEER verbrand dan op een rustig tempo...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven