AndroidHealthClinic

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jij bent toch bezig met kracht, met bp zou ik gwn een gewicht er op donderen 5% erbij van je max en denken dat het een lege stang is. Als je 1 keer die stap heb gezet gaat het zoveel sneller.

Ik kocht creatine, eigenlijk onnodig, was toen 4/5 maanden bezig en stond stil op 80kg. Ik doe dat nu steeds op die manier en nog steeds gaat mijn bp omhoog.

Yup dat deed ik ook idd, ik "durfde" niet over de 100kg omdat dat al zo ziek zwaar aanvoelde. Puur uit principe er 120 van gemaakt en ontkent dat het zwaarder was. :p Gewoon de stang pakken en gaan.

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

*Mits je een spotter hebt, je wil het niet in je gezichtje krijgen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Yup dat deed ik ook idd, ik "durfde" niet over de 100kg omdat dat al zo ziek zwaar aanvoelde. Puur uit principe er 120 van gemaakt en ontkent dat het zwaarder was. :p Gewoon de stang pakken en gaan.

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

*Mits je een spotter hebt, je wil het niet in je gezichtje krijgen.

Makes sense, er in 1 keer 20kg bijgooien ^o) hehe

Training vandaag ging zeer nice :D

Incline dumbbell press

5 x 24
5 x 26
5 x 28
5 x 30
2 x 32 (gewicht ging helemaal naar binnen -> polsen te zwak.. :rolleyes: :D)

Incline dumbbell flies

8 x 18
2 x 6 x 20

Decline BP

3 x 75
3 x 77.5
3 x 80
2.5 x 82.5 (scheelde zo weinig :D, maar toch 2,5kg meer dan vorige week ^^)
3 x 80

Front raises

2 x 8 x 11
12 x 9

Lateral raises

2 x 8 x 13
12 x 9

Cable side raises

12 x 10

Dumbbell bent over lateral raises

3 x 8 x 13
12 x 9

Fiets: 40 minuten

Nice decline bp:D, heb het 1 keer geprobeerd met dumbbells maar wat een kolere oefening is dat. Doe liever flat of incline:D

met barbell nooit geprobeerd, bij ons kan het dan ook alleen in de smith. Vandaar dat ik eerder incline of flat pak.

Squat 5kg verhoging -> niet zo een goed idee :D

BankSquat

5 x 70
3 x 70
3 x 5 x 65

LP

12 x 170
12 x 185
12 x 190 (fuuu dat moest dus 200 zijn -> extra setje gedaan met 210 en dit ging ook nog goed :D)
12 x 210
1 x 250
1 x 280 (niet hoger gegaan, omdat ik iets te veel druk met tenen begon te zetten ipv met hiel)

Standing calf raise (stop/pauze)

75 x 105

Rope crunch

2 x 8 x 46
15 x 36

Goede training toch wel :)

Lekkere training!!

Bij mij is het zo, des te meer je inzet bij leggpress hoe sneller de squat omhoog gaat:D Denk dat je het ook wel gaat merken!

+Gisteren half uurtje gaan skaten :D damn was lang geleden

Nette training gozer, legpress ziet er goed uit!
Doe je geen meer oefeningen voor je hamstrings?

Nette training gozer, legpress ziet er goed uit!
Doe je geen meer oefeningen voor je hamstrings?

Normaal doe ik ook standing leg curl :) Maar die liet ik nu eventjes achterwege omdat ik al meer had gedaan dan normaal, en ik totaal geen zin meer in leg curls had :$ :D

Vandaag nog trainen..??

Nice train, skaten... niet mijn ding maar oke. Goed bezig:)

Skaten ook niet mijn ding... Punt is dat ik wel heel mooi nonchalant vooruit kan bewegen, maar niet kan remmen en niet kan keren - ofwel: dat nochalante is er dan ook snel vanaf!
:o

lol :')

Sinds mijn vierde skate & schaats ik beter dan ik wandel/jog/loop whatever :rolleyes:

np dus :D En over dat stoppen.. Je moet iig niet stoppen met die "leuke stoppers" aan de achterkant.. :P Die draai ik er altijd als eerste van af ^^

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven