MuscleMeat

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nah, Heb het me makkelijk gemaakt.. :)
Is schema van luvQvist, maar hij heeft het nog een beetje aangepast voor mij. (ik wou iets meer tricep omdat die naar mijn mening achterlopen.)

Niceee, schema ziet er bruut uit :)

waar staat nc voor dan in je schema?:p

Niceee, schema ziet er bruut uit :)

Ziet dr idd leuk uit :D

Euhmzz.. goede vraag :D
Zal het straks eens vragen :rolleyes: Weet alleen dat ik dan cardio doe :P

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Training vandaag ging wel goed :) Kwam helemaal slecht gezind aan, maar naarmate de training vorderde.. :D
Was iig leuke week met 15reps, ben benieuwd wat nieuwe schema gaat geven. :)

Bank squat

15 x 40
2 x 15 x 45

LP

4 x 15 x 150

Standing leg curl

3 x 15 x 32.5

Standing calf raises

3 x 15 x 100

Rom chair

2 x 12

Sit ups: 100

Fiets 15minuten op hoog tempo :P Geen zin in 40 lange minuten today

Gewicht al 2 dagen op 93,3 :/ Don't like.. Ben benieuwd naar meting maandag.

foei foei, 15 reppers! netjes

Altijd zwaar 15 reppers! Prettig weekend!:D Ben benieuwd wat het nieuwe schema je brengt!

Jij bent ook goed bezig met je cardio:), goede legcurl

Wat een complex schema brah, haha. Snap er geen **** van

Wat een complex schema brah, haha. Snap er geen **** van

IQ-test

You failed

U mad?

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

En damn, thuis zijn is no good voor mn voeding...
Bahbah

seated overhead press SS power clean (from hang) // 60%1RM +5kg wave ramping (3reps/8sets)
bench dips SS bend-over raise // straight sets (6-10reps/5sets)
db row (kroc style) // 20 breathing style
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf is dat allemaal voor onzin brah

seated overhead press SS power clean (from hang) // 60%1RM +5kg wave ramping (3reps/8sets)
bench dips SS bend-over raise // straight sets (6-10reps/5sets)
db row (kroc style) // 20 breathing style
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf is dat allemaal voor onzin brah

Waving= hoger gaan tot punt x, dan terug naar een lager gewicht, en terug lichtjes naar boven gaan...

Straight sets= Elke set zelfde gewicht

Breathing style= Vanaf moment dat je niet meer kan even "rusten" en door gaan tot de 20

???

Nooit van gehoord. Wat hoop je voor speciaals te bereiken met dit schema?

200kg op 8%

Het was gewoon tijd voor een nieuw schema, en ik had al zin om alles wat meerdere keren per week te doen.. En aangezien luvqvist een tijd terug al een heel schema had uitgedokterd voor zichzelf waarin alles meerdere keren werd aangepakt per week, dacht ik dat het wel nice zou zijn het ook eens te proberen :)

neural charge training -> "Neural Charge Training, due to its unique explosive loading methods, impacts all levels of neuromuscular function, including neurotransmitter uptake and release, excitation-contraction coupling, and motor-unit recruitment. It also stimulates the body's natural release of anabolic hormones.

The combined effects of this supra-physiologic state stimulates catecholamine release and lowers the insulin-to-glucagon ratio, along with increasing the production of cyclic?AMP, which in turn helps activate the three lipolytic (fat burning) enzymes.

Finally, Neural Charge Training increases insulin sensitivity, thereby enhancing the signaling between the fat cells, the brain, the liver, and the active muscle tissues. The end result is maximized muscle-protein anabolism, while?simultaneously promoting fat-loss."

Als je zin hebt kan je het doen, maar denk niet dat het zo'n verschil maakt.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Nooit van gehoord. Wat hoop je voor speciaals te bereiken met dit schema?

grotere frequency = meer momenten die groei stimuleren.

"Exercise to stimulate, not to annihilate." - Lee Haney

Ik betwijfel of het, helemaal met de trainingstijd van jullie beide, beter werkt dan een normale split.

Hoe bedoel je?

Ik betwijfel of het, helemaal met de trainingstijd van jullie beide, beter werkt dan een normale split.

UB press dagen duren 80min, LB press dag duurt 60min en foundation dagen duren 50min.
Ik denk dat het voor de naturel atleet en beginner beter is om een hogere frequency te hanteren.
Heb toch in een maand tijd mijn OH press met 5kg verbetert, seated OH press met 7,5kg en full squat met 12,5kg om maar even een voorbeeld te geven.

Probeer het uit zou ik zeggen?:D

NB: heb wel het originele schema gedaan zonder tricep isolatie waarbij ik low incline db press op maandag en incline BP op vrijdag deed, beiden als 2de press oefening.

Ik ben van mening dat een beginner niet zo heel veel heeft aan dergelijke schema's. Ik denk dat dit soort specifieke schema's pas echt handig zijn op het moment dat je wat verder gevorderd bent en dit schema ook voor een specifieke reden pakt.

Je hebt de laatste tijd meerdere schema's gepakt, maar ik kreeg het idee dat je op de split die je begin dit jaar volgde het meeste gainde? (kan ik ook fout hebben)

UB press dagen duren 80min, LB press dag duurt 60min en foundation dagen duren 50min.
Ik denk dat het voor de naturel atleet en beginner beter is om een hogere frequency te hanteren.
Heb toch in een maand tijd mijn OH press met 5kg verbetert, seated OH press met 7,5kg en full squat met 12,5kg om maar even een voorbeeld te geven.

Probeer het uit zou ik zeggen?:D

NB: heb wel het originele schema gedaan zonder tricep isolatie waarbij ik low incline db press op maandag en incline BP op vrijdag deed, beiden als 2de press oefening.

Ja maar ik vind UB/LB alleen in de cut goed werken. Absoluut niet in de bulk, my 2 cents tho.
De resultaten zijn weer wel goed, maar (ik heb even gekeken in je log) als jij goed uit heb je ook nog erg veel ruimte om jezelf te verbeteren aangezien je nog niet zo heel sterk bent. No offense o.i.d. daarmee, maar in het begin ga je altijd hard.

Vrij logisch dat ik in het "begin" meer gainde.
Ik had voordien 1,5 jaar 2 (soms 3) keer per week getraind zonder echt schema, en vrij licht.. Sinds oktober eerste keer dat ik 4 keer ging met schema (zowel voor kt als voedings) en "zwaar" trainde.. Dus dat was eigenlijk het begin van het "echte" werk.

Je bent sinds oktober pas serieus bezig? Oh, ik dacht al wat langer.

Maar in principe mag je vooral in het eerse 'serieuze' jaar wel een lineare stijging verwachten. Maar we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, ik ben benieuwd wat dit je gaat brengen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven