Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DnO
Denk dat ik straks eens zwaar ga eten :')
Stond vanmorgen op weegschaal -> 91,9 :OOOOOO
Is dan wel 's morgens, maar tochfuuuuu zo weinig :')

Hehe, I kno.. Maar toch, als je dan zo een laag gewicht op de weegschaal ziet staan..![]()

Ken een kerel zelfde lengte, gok rond de 85kg en rond de 10%. En ik kan je vertellen dat die er echt wel bruut uitziet.![]()

Nette training zo vroeg in de ochtend, g! Lijkt me een stuk zwaarder zonder alle voeding vooraf.

Whoa, bruut filmpje! Al zien die squats er wel wat vaag uit. Heb je ambities om strongman te worden?
Moeilijk te zeggen wat ik "wil" zeg maar.. Langs 1 kant spreekt het hele strongman & PL me meer aan, maar BB ook wel.. Denk dat het uiteindelijk een combinatie zal worden, aangezien ik wel graag massa/veel massa wil, maar het echt droog staan zegt me niet al te veel (zoals ik al een paar keer zei, wil ik niet onder de 12% gaan.. Of er zouden al gekke dingen moeten gaan gebeuren waardoor ik het opeens wel ga willen
)Ik volg jou nu dus ook.
Mooie progressie in je gewicht en BF%! Morgen weer wegen/meten?
Veel succes!![]()
Ben benieuwd, weekend was weer niet al te gezond, maar denk wel dat er weer een beetje af is 
Hmmz
Eerst eventjes BF naar 17-18% en tegen dan eens goed bekijken wat ik ga doen, maar et ziet er iig leuk uit![]()

Daar zie je updates ^^ En zoals aesthetic zegt: 21,4 Morgen wel weer meting.