luvQvist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat is wat ik nu doe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij was goed bezig zaterdag dude... toen zat bartje aan de pintjes![]()

- 8 x 90Nette training weer man! Die power clean ziet er ook goed uit!
Boosheid is een goede motivator inderdaad![]()

Thx
Heb wel de indruk dat die powerclean niet al te goed is voor mijn polsen...![]()
Je moet hem niet opvangen op je handen maar wel op je schouders en je pink hoeft niet onder de stang te zitten..
En ik vang em op met mn schouders en zo die 2 botjes van je sleutelbeen (?) onder je nek

Als je fiets heulemaal kapot is en je heulemaal pissed ben, gaat alles meteen een stuk beter![]()

Vandaag meting: 1% eraf, waarvan voor een keertje niets VVM (volgens de meting dan..)
Training ging ook zalig naar mijn mening![]()

Vertel me maar waar die fiets staan - sloop ik 'm volgende week voor je!![]()
Anders moet ik straks te voet naar gym 
Wow, 1% puur vet eraf! En inderdaad erg mooie training!![]()
Misschien beetje "optimistische" meting.. Who knows
Zal over 2 weken wel zien hoe het dan staat ^^
)
Shall see!
Ik gebruikte die barbell die normaal op de bench ligt.. Komt er zo 1 of andere buitenlander van 1m55 ofzo (no racist ofc) in weet ik veel welke taal tegen me zagen (probably wou ie die barbell hebben).. Zeg ik van ja je kan ook die gebruiken (1tje die achteraan in powerrack stond..) Kreeg ie dr die niet uit ofzo, en ging ie gewoon weg
Voelde het goed 
Minder gewicht pakken en dieper zakken voor je squats? Eventueel plankje onder je hakken? En REKKEN met die beentjes![]()
Heb zelfs indruk dat het met meer gewicht net iets beter gaat..