- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt je goed op de techniek geconcentreed: zul je vast zien, dat de kilo's nu omhoog schieten.
Die 70 ga je namelijk zo voorbij
nieuwe avatar zie ik: nice!
, ja ik denk het ook wel
kan.niet wachten haha. Hoop niet dat het net als me squat is dat ik zwaar faal maar toen had ik wel echt mw dag niet. Baal er nog steeds zo van maarja komt wel goed hahaBen het met de rest eens: die 70 kg ga je zo voorbij! Als je al 2x5x65 doet zit dat er echt wel in! Deze training heeft hopelijk stuk vertrouwen gegeven waardoor die 70kg gewoon gaat lukken![]()

Moest aan het begij wel heel erg wennen aan meer eten maar dat lukt nu ook prima haha.
Jaa ben er ook blij mee

Dankjee

Jaa super kan eindelijk proberen de 70 kg voorbij te gaan! Nu met me squat de 60 nog voorbij en dan ben ik helemaal gelukkig haha

Dankjulliewell hihi
gaat de laatste tijd weer lekker, ging een tijdje k*t maar gaat nu weer goed gelukkig dus wordt lekker knallen haha.

Dankjee haha ja dat was niet zo slim, gelukkig kwam ik er nog op tijd achter.Hahaha geweldig.. Oeps ik moest niet bankdrukken..
Fijn dat die squats licht aanvoelde! En weer lekkere vpr's gezet! Ik zeg: goed bezuggg!
Jaaa lekker uitvogelen, vind ze wel super leuk om te doen (als het lukt) ik faal nu ook alleen nog maar op techniek en niet op gewicht maar dat komt nog welheel wat vpr's, top!
hangcleans kunnen wel rap omhoog als je de techniek beter hebt, als ik je andere gewichten zo zie. Eerst nog ff lekkere vogelen![]()

Thankk, alleen bazen doen die met een arm, ik ben te slap.goed hoor die shoulder press
waren hang cleans niet met 1 arm?
Dankjee, ben heel blij ermee, kan niet wachten om eem paar nieuwe PR's te zetten
Haaha jaa die bench moet die vanavond pas doen. Thanksss